IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Topic over aanslagen in de hele wereld [Algemeen terreur topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 14:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laatste meldingen via nos.nl:

12 doden
190 gewonden


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 14:26 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 7 juli 2005 14:24 schreef Jenje het volgende:
Lees op BBC.co.uk lees ik dat mobiel netwerk aan de reddingsdiensten doorgegeven is en privé verkeer nu geremd wordt ...


Klopt, nu wel.. Het was ook BBC die eerder vandaag zei dat alles platgegooid werd uit angst voor de GSM als triggerdevice.. Een getuige op de radio zei net hetzelfde.. Hij zei ook dat dit is wat er Madrid was gebeurd. Heb ik toen precies niets van gehoord..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-07-2005 14:27 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 juli 2005 14:23 schreef Sharteel het volgende:
Het telefoonnetwerk werd trouwens ine erste instantie plat gelegd omdat men dacht dat de bommen gelinkt waren aan GSM's. Als die gebeld werden zou dat de bom triggeren.. Nu werkt het netwerk weer..
All sounds like SF to me..
Nee hoor, is vrij makkelijk... als je het binnenwerk van een GSM blootlegt kun je er zo voor zorgen dat het 'overgaan' gekoppeld wordt aan een ontstekingsmechanisme.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 14:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sms-bom

Smart mobile system bom

Zou je dat kunnen arrangeren dat alle Jamba-tuned-gsm ontploffen als ze afgaan????



signature


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-07-2005 14:36 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:34 schreef Hypnos het volgende:
sms-bom

Smart mobile system bom

Zou je dat kunnen arrangeren dat alle Jamba-tuned-gsm ontploffen als ze afgaan????



de telefoons zelf ontploffen in eerste instantie niet, maar zijn gekoppeld aan de ontsteker
je zou wel een bom kunnen maken die afgaat als er een jamba toontje afgaat in de buurt als het de geluidsgolven ervan oppikt en die komen overeen


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 14:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:27 schreef helmet het volgende:
Nee hoor, is vrij makkelijk... als je het binnenwerk van een GSM blootlegt kun je er zo voor zorgen dat het 'overgaan' gekoppeld wordt aan een ontstekingsmechanisme.


Precies. De GSM is een zeer populaire en goedkope afstandsbediening voor een explosief, helaas.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 14:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:36 schreef Digerdoden het volgende:
de telefoons zelf ontploffen in eerste instantie niet, maar zijn gekoppeld aan de ontsteker
je zou wel een bom kunnen maken die afgaat als er een jamba toontje afgaat in de buurt als het de geluidsgolven ervan oppikt en die komen overeen


Oh, zo'n moeite doe ik niet, ik bel met een Nokia met kloon-accu dus die ontploft vanzelf wel een keer


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 14:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:24 schreef slome het volgende:
Hoezo SF? Volgens mij is het niet eens zo moeilijk om gsm's aan bommen te koppelen.
Het is een Belg heh.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 14:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh jee ... Bakellende gaat praten ...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 14:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:38 schreef Jenje het volgende:
Oh jee ... Bakellende gaat praten ...


Ach.. hij hoeft niet veel moeite te doen om beter over te komen dan Blair..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 14:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:39 schreef Valorian het volgende:
Ach.. hij hoeft niet veel moeite te doen om beter over te komen dan Blair..


Blair verdient een Raspberry ...


slome
Usericon van slome
Posted 07-07-2005 14:40 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-07-2005 14:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:24 schreef kwelgeest het volgende:
Ik hoop snel maar dat mag in natuurlijk niet zeggen/typen/posten.
Van mij wel.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sinnerella
PABO-kut
Usericon van Sinnerella
Posted 07-07-2005 14:45 by Sinnerella Wijzig reactieProfiel van SinnerellaQuote dit berichthttp://www.elister.nl/

quote:
Op 7 juli 2005 14:41 schreef Greycloak het volgende:
Van mij wel.




Heeft alleen zo weinig nut, denk ik. Maargoed, als hij dat vindt.


"The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 07-07-2005 14:46 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

150 gewonden en 20 doden


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-07-2005 14:47 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Verdomme, heb hier geen tv.
Zijn er al wat meer duidelijkheden nog?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-07-2005 14:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:47 schreef zillah-morte het volgende:
Verdomme, heb hier geen tv.
Zijn er al wat meer duidelijkheden nog?
Ja, koop maar vast een leuk hoofddoekje.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 14:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Op King's Cross zouden iig al 10 doden zijn (1 van de 6 stations)

Foto van de opgeblazen bus:


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-07-2005 14:49 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Geen extra maatregelen

In Nederland worden vooralsnog op rijksniveau geen extra beveiligingsmaatregelen getroffen. Daar is geen aanleiding voor. Ook het zogeheten alerteringsniveau wordt niet opgeschaald.

Wel is er sprake van extra waakzaamheid op lokaal niveau en bij zee- en luchthavens die verbinding hebben met Groot-Brittannië. Dat hebben woordvoerders van het ministerie van Justitie en van de marechaussee donderdag meegedeeld.

De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb), T. Joustra, is in overleg met de ministers Donner (Justitie) en Remkes (Binnenlandse Zaken). Zij analyseren de informatie die zij binnen krijgen, onder meer van de Britse autoriteiten. Zij bekijken voortdurend de situatie en de mogelijke gevolgen voor Nederland.

Overleg vervoerders

De Nederlandse Spoorwegen, Connexxion en spoorbeheerder ProRail hebben intensief contact met het ministerie van Binnenlandse Zaken over de aanslagen in Londen. Ze bekijken of er in ons land extra maatregelen genomen moeten worden. Dat hebben de drie bedrijven donderdag laten weten.

De NS en Connexxion zijn aangesloten op het alerteringssysteem van het ministerie van Binnenlandse Zaken. Dat geeft de mate van een terroristische dreiging aan.

De vervoerders wachten af of het ministerie extra maatregelen afkondigt. Als dat zo is, verhogen ze de waakzaamheid en nemen ze maatregelen. Over de aard daarvan willen de bedrijven niets zeggen.

Extra toezicht RET

Het Rotterdamse vervoersbedrijf RET houdt naar aanleiding van de explosies extra toezicht op de metrostations in de stad. Er zijn volgens een woordvoerster extra toezichthouders op de perrons en de beelden die de bewakingscamera's maken, worden meteen bekeken.

Opstelten

Burgemeester Opstelten komt in de loop van de middag met zijn veiligheidsstaf bijeen om te kijken wat de gevolgen van de explosies zijn voor Rotterdam. De gemeenten heeft 's middags ook van de landelijk terreurcoördinator informatie ontvangen over de grootte van de dreiging, zodat zij kunnen inschatten of en hoe zij actie moeten ondernemen. Vooralsnog zijn volgens een woordvoerder nog geen maatregelen nodig.

Rustig bij alarmcentrales

De alarmcentrales in Nederland krijgen donderdag vrijwel geen telefoontjes binnen van mensen uit Londen die in de problemen zijn geraakt door de aanslagen. Dat zei een woordvoerster van Mondia Assistance, de coördinerende alarmcentrale.

"Dat is best wel raar, als je weet dat een flink aantal Nederlanders daar aanwezig is. Je zou denken dat er dan wel meer telefoontjes komen. Het lijkt erop dat het daar ter plekke goed georganiseerd is."

Tot nu toe is er slechts een telefoontje binnengekomen, van een man die in de buurt van Londen niet door mocht varen met zijn bootje, aldus de woordvoerster. Er wordt geen speciaal informatienummer in het leven geroepen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 14:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm op Nl 2 was een stuk van Al Jazeera, waar nogal vreemde taal uitgeslagen word en waar naar Nederland verwezen word ... maar of ze nu bedoelen dat er in Nederland tegenacties verwacht worden of dat Nederland een doel is werd mij niet duidelijk ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zeker 300 gewonden ...


Eragon
Usericon van Eragon
Posted 07-07-2005 14:59 by Eragon Wijzig reactieProfiel van EragonQuote dit bericht

Was te verwachten.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 14:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:51 schreef Jenje het volgende:
Hmm op Nl 2 was een stuk van Al Jazeera, waar nogal vreemde taal uitgeslagen word ..


Arabisch heet dat



al 20 doden? best dat het niet meer zo heet is, dat zou nogal stinken zeg!

alhoewel... met die regens, zou pas echt een bloedbad zijn!



hebben ze nu echt van die mooie rooi bussen opgeblazeN


signature


Eragon
Usericon van Eragon
Posted 07-07-2005 15:01 by Eragon Wijzig reactieProfiel van EragonQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:59 schreef Hypnos het volgende:
Arabisch heet dat



al 20 doden? best dat het niet meer zo heet is, dat zou nogal stinken zeg!

alhoewel... met die regens, zou pas echt een bloedbad zijn!



hebben ze nu echt van die mooie rooi bussen opgeblazeN



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 07-07-2005 15:10 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Plezant je zal maar in Londen wezen nu!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen