IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Topic over aanslagen in de hele wereld [Algemeen terreur topic] Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:39 schreef Eragon het volgende:
ned. 2 heeft het over 7 explosies, waarvan 4 in metrostations en 1 bus. Andere twee nog niet bevestigd.
Ik heb op tv ook al 4 metro's en 4 bussen gehoord. Lekker duidelijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 07-07-2005 13:41 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:40 schreef Jenje het volgende:
Lees dan!! Er is toch door arabische bronnen bevestigd dat het om Al Qaida gaat.


URL?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:40 schreef Jenje het volgende:
Hou dan je mond als je er geen informatie over weet ...


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:41 schreef Morgil het volgende:
URL?
Zet je tv aan, doos.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:41 schreef Morgil het volgende:
URL?
www.nos.nl , tijdlijn aanslag 12:40


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 07-07-2005 13:42 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:42 schreef kwelgeest het volgende:
Zet je tv aan, doos.


Die staat aan, sukkel.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 13:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:40 schreef Y Draig Goch het volgende:
Over het aantal slachtoffers kan je nu alleen nog speculeren. Maar ik vrees dat het uiteindelijke aantal toch best wel een stuk hoger gaat liggen dan die 90 dode/gewonden.


Meer dan 90 zal het zeker wel zijn, aangezien de door 'een arts' genoemde 90 personen allemaal bij een explosie gewond waren geraakt..


slome
Usericon van slome
Posted 07-07-2005 13:43 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:41 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb op tv ook al 4 metro's en 4 bussen gehoord. Lekker duidelijk.


Ik vrees dat we pas in het weekend weten hoe de zaken er nu precies voor staan.

Edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 07-07-2005 13:43]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:42 schreef Morgil het volgende:
Die staat aan, sukkel.
Zet je slechte gothic meuk dan af en ga luisteren, debiel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-07-2005 13:43 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 juli 2005 13:40 schreef Jenje het volgende:
Hou dan je mond als je er geen informatie over weet ...
Doe jij toch ook niet?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-07-2005 13:43 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:40 schreef Y Draig Goch het volgende:
Over het aantal slachtoffers kan je nu alleen nog speculeren. Maar ik vrees dat het uiteindelijke aantal toch best wel een stuk hoger gaat liggen dan die 90 dode/gewonden.

dit is geloof ik maar van 1 metrostation en was een ooggetuigenverklaring van een dokter


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 13:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Volgens DER SPIEGEL (toch wel vrij toonaangevend Duits blad wat niet zomaar alles rondblaat) heeft een Europese tak van AL Qaida inmiddels de aanslag opgeeist


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2005 13:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

@Jenje..
Wat wil jij nu eigenlijk precies horen? Een normale discussie lijkt niet echt mogelijk te zijn. Wil je graag dat iedereen zegt dat moslims kut zijn ofzo? Even voor de duidelijkheid... wat wil je nu horen?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 13:44 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Die 90 gewonden ging enkel over Aldgate Station.. Is zo herhaaldelijk gezegd door hoofdcommissaris van de politie ginder.. Dus ja het zal wel een pak hoger liggen..
In King's Cross werden een half uur geleden nog mensen uit de metrostellen gehaald die er vastzaten..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


slome
Usericon van slome
Posted 07-07-2005 13:44 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:43 schreef Valorian het volgende:
Volgens DER SPIEGEL (toch wel vrij toonaangevend Duits blad wat niet zomaar alles rondblaat) heeft een Europese tak van AL Qaida inmiddels de aanslag opgeeist


Een voorheen nog niet bekende tak als ik me niet vergis.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:44 schreef MindlessMayo het volgende:
@Jenje..
Wat wil jij nu eigenlijk precies horen? Een normale discussie lijkt niet echt mogelijk te zijn. Wil je graag dat iedereen zegt dat moslims kut zijn ofzo? Even voor de duidelijkheid... wat wil je nu horen?

Het liefst wel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2005 13:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-07-2005 13:45]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 13:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

7 aanslagen op de 7de van de 7de maand , in welk jaar na mohammed?


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:44 schreef MindlessMayo het volgende:
@Jenje..
Wat wil jij nu eigenlijk precies horen? Een normale discussie lijkt niet echt mogelijk te zijn. Wil je graag dat iedereen zegt dat moslims kut zijn ofzo? Even voor de duidelijkheid... wat wil je nu horen?

Zeg ik dat? Ik laat een behoorlijk goede aanwijzing zien dat het om Al Qaida gaat, en dan valt heel links ZM over me heen.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 07-07-2005 13:45 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

Verbazingwekkend blijft het wel hoor...

Er worden aanslagen gepleegd in London en op ZM gaan ze erover bakkeleien wat waar of niet waar is...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 07-07-2005 13:45 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:43 schreef kwelgeest het volgende:
Zet je slechte gothic meuk dan af en ga luisteren, debiel.


Ah ik zie alweer dat ik met een bekrompen klootzak te maken heb, dus jou ga ik vanaf nu negeren.

FYI, ik kijk bbc en daarop is nog niet bevestigd dat het al quiada is, en op een nos bericht van 4 minuten geleden staat dit:

Het is onduidelijk wie verantwoordelijk zijn voor de aanslagen. Berichten dat er sprake zou zijn van zelfmoordaanslagen worden niet bevestigd. In verschillende landen zijn de veiligheidsmaatregelen verscherpt.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2005 13:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:44 schreef kwelgeest het volgende:
Het liefst wel.


Ja maar naar jou ideetjes zijn alle buitenlanders kut.. is het niet?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 13:45 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Als iedereen nu eens mooi afstemt op BBC.. Krijg je heel wat betere info dan via de landelijke televisie..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-07-2005 13:46 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:44 schreef slome het volgende:
Een voorheen nog niet bekende tak als ik me niet vergis.

de vrijgelaten mensen van de hofstadgroep?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-07-2005 13:46 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Jeetje mensen worden ineens agressief van dit alles. Allemaal haat en nijd
Ook op verschillende sites wordt info gegeven, en er staan speculaties bij. Er is in ieder geval 1 bus, meerdere heb ik tot nu toe nog nergens bevestigd gezien.
Stonden wij ook niet achter de oorlog?? Wat zal bij ons het doelwit zijn?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen