IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Topic over aanslagen in de hele wereld [Algemeen terreur topic] Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 14:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:01 schreef Jansuh het volgende:
Luie Honden
Ze hebben niet voor niets in hun thuisland geen fatsoenlijke economie opgebouwd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 14:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:02 schreef Hypnos het volgende:
vreems eigenlijk dat niemand meer aan het IRA denkt!
Dit is te groots voor de IRA imho


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2005 14:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:02 schreef Hypnos het volgende:
vreems eigenlijk dat niemand meer aan het IRA denkt!


Spannend spannend, maar goed.. lees en hoor vanmiddag wel weer verder. Na het werk.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 14:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja... mischien wel

volgens mij zijn het gewoon jaloerse Parijzenaars


signature


slome
Usericon van slome
Posted 07-07-2005 14:03 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:02 schreef Hypnos het volgende:
vreems eigenlijk dat niemand meer aan het IRA denkt!


Al gedaan. Ik weet nog steeds niet of deze nu een wapenstilstand met Engeland had.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 14:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:02 schreef Jenje het volgende:
Dit is te groots voor de IRA imho
Dat zou ik niet durven zeggen maar het lijkt mij dat de IRA er meer mee zou verliezen dan winnen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Eragon
Usericon van Eragon
Posted 07-07-2005 14:04 by Eragon Wijzig reactieProfiel van EragonQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:02 schreef slome het volgende:
Hoe bedoel je dat laatste eigenlijk? Hebben ze een artikel geplaatst waarin allerlei potentieele doelwitten staan ofzo?

Ja met een overzicht er bij over hoe het beveiligd is. Wat zij belangrijke doelen vonden. Energie centrales, fabrieken, militaire doelen, enz.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-07-2005 14:04 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:01 schreef Valorian het volgende:
Vers nieuws:

volgens de websites waar de 'Geheime Europese tak van Al Qaida' bekend zou hebben zijn Denemarken en Italie het volgende slachtoffer mits ze hun troepen niet terugtrekken uit Irak..

er zullen veel legopoppetjes sneuvelen in denemarken


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 14:05 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:00 schreef zillah-morte het volgende:
Idd. Denk ik dus ook. Zit best een kans in. Waar het zal zijn is toch gokken, en ALS het gebeurt. Er zijn een aantal locaties, maar sommige dingen zijn zo goed beveiligd. Zo'n metro is een makkelijker doelwit. Ze proberen vast iets te pakken, wat makkelijker is, maar wel doeltreffend.



Ik heb niet veel vertrouwen meer in de 'zo goede beveiliging' .. de Metrostations van Londen behoorde tot een van de meest waarschijnlijke doelwitten van de Al Qaida, en waren dan ook 'zeer goed beveiligd' .. terrorismeexperts hebben al te kennen gegeven dat het geen vraag meer was OF er aanslagen in de tube's zouden komen, maar WANNEER, en dat was dus vandaag...



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2005 14:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:03 schreef Hypnos het volgende:
ja... mischien wel

volgens mij zijn het gewoon jaloerse Parijzenaars


Of boze huismoeders die pissig zijn dat het openbaar vervoer niet op tijd reed.. oh wacht, dat is meer iets voor in dit landje.

Hmmm..
Zo te zien de eerste complot theorietjes ook alweer boven water, ben benieuwd hoe het er eind van de middag uitziet qua nieuws.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 14:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:03 schreef slome het volgende:
Al gedaan. Ik weet nog steeds niet of deze nu een wapenstilstand met Engeland had.
Maar dan nog, ik denk dat zelfs van die Ieren die anti-engeland zijn, zullen dit afkeuren en dan is de IRA de steun van de bevolking kwijt. Terwijl de Al Qaida vele steun heeft, met name in de islamitische landen en van veel islamieten in europese landen (5 tot 10% van de nederlandse moslims schijnt extremistisch te zijn volgens AIVD/BVD) dus daar groeit de steun voor.

Parijzenaren hadden beter ene berg camembert kunnen sturen ...


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 07-07-2005 14:06 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 7 juli 2005 14:04 schreef Digerdoden het volgende:
er zullen veel legopoppetjes sneuvelen in denemarken




There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 14:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:05 schreef Jenje het volgende:
Maar dan nog, ik denk dat zelfs van die Ieren die anti-engeland zijn, zullen dit afkeuren en dan is de IRA de steun van de bevolking kwijt. Terwijl de Al Qaida vele steun heeft, met name in de islamitische landen en van veel islamieten in europese landen (5 tot 10% van de nederlandse moslims schijnt extremistisch te zijn volgens AIVD/BVD) dus daar groeit de steun voor.

Parijzenaren hadden beter ene berg camembert kunnen sturen ...
De IRA heeft nog enigsinds goodwill bij het buitenland te verspillen, Al Qaida niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 14:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:04 schreef Digerdoden het volgende:
er zullen veel legopoppetjes sneuvelen in denemarken
Hehehe

als Al Qaida nu een bom bij de toren van pisa legt .. komt ie misschien weer recht te staan .. weg tourisme!


slome
Usericon van slome
Posted 07-07-2005 14:09 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:05 schreef Jenje het volgende:
Maar dan nog, ik denk dat zelfs van die Ieren die anti-engeland zijn, zullen dit afkeuren en dan is de IRA de steun van de bevolking kwijt. Terwijl de Al Qaida vele steun heeft, met name in de islamitische landen en van veel islamieten in europese landen (5 tot 10% van de nederlandse moslims schijnt extremistisch te zijn volgens AIVD/BVD) dus daar groeit de steun voor.

Parijzenaren hadden beter ene berg camembert kunnen sturen ...


Klopt, vandaar dar ik er verder ook niet meer over gepost heb.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 14:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:07 schreef kwelgeest het volgende:
De IRA heeft nog enigsinds goodwill bij het buitenland te verspillen, Al Qaida niet.
Ik dnek niet dat de IRA buiten Ierland nog veel goodwill heeft ....


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-07-2005 14:12 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 juli 2005 14:07 schreef Jenje het volgende:
Hehehe

als Al Qaida nu een bom bij de toren van pisa legt .. komt ie misschien weer recht te staan .. weg tourisme!

Touristmeterroristme
Wij zaten hier op het werk ook al aan boze Fransen te denken.
Zijn gewoon jaloers
Alles is nu gokwerk. Alles kan... dat zie je maar weer.
Ben ik blij dat ik in Kootstertille woon


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-07-2005 14:13 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 7 juli 2005 14:07 schreef Jenje het volgende:
Hehehe

als Al Qaida nu een bom bij de toren van pisa legt .. komt ie misschien weer recht te staan .. weg tourisme!


Voor scheve torens hoef je tegenwoordig toch niet meer naar Italië, hier in Nederland heb je er zat


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-07-2005 14:13 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:12 schreef zillah-morte het volgende:
Touristmeterroristme
Wij zaten hier op het werk ook al aan boze Fransen te denken.
Zijn gewoon jaloers
Alles is nu gokwerk. Alles kan... dat zie je maar weer.
Ben ik blij dat ik in Kootstertille woon

of boze duitsers, die het nog een keer wilde proberen om engeland binnen te vallen


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


slome
Usericon van slome
Posted 07-07-2005 14:15 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:13 schreef Digerdoden het volgende:
of boze duitsers, die het nog een keer wilde proberen om engeland binnen te vallen


Heh heh, for old times sake nog even een v1 lanceren


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 14:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:12 schreef zillah-morte het volgende:
Touristmeterroristme
Wij zaten hier op het werk ook al aan boze Fransen te denken.
Zijn gewoon jaloers
Alles is nu gokwerk. Alles kan... dat zie je maar weer.
Ben ik blij dat ik in Kootstertille woon


Kootstertille? Is dat niet waar er ooit een pedofilie-netwerk is blootgelegd?
Ik denk wel dat er nog nooit zoveel foto's zullen genomen zijn van aanslagen... London zit met de vakanties weer vol van Japanners


signature


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 14:23 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Het telefoonnetwerk werd trouwens ine erste instantie plat gelegd omdat men dacht dat de bommen gelinkt waren aan GSM's. Als die gebeld werden zou dat de bom triggeren.. Nu werkt het netwerk weer..
All sounds like SF to me..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lees op BBC.co.uk lees ik dat mobiel netwerk aan de reddingsdiensten doorgegeven is en privé verkeer nu geremd wordt ...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-07-2005 14:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 juli 2005 14:16 schreef Hypnos het volgende:
Kootstertille? Is dat niet waar er ooit een pedofilie-netwerk is blootgelegd?
Ik denk wel dat er nog nooit zoveel foto's zullen genomen zijn van aanslagen... London zit met de vakanties weer vol van Japanners

Geen idee of dat zo is. Ik woon er nog niet zo lang. En ben er ook zo weer weg hoop ik.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


slome
Usericon van slome
Posted 07-07-2005 14:24 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Hoezo SF? Volgens mij is het niet eens zo moeilijk om gsm's aan bommen te koppelen.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen