![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Idd. Alquaida(?) heeft ook wel aanslagen gepleegd waar geen slachtoffers bij vielen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Waar haal jij je informatie dan vandaan? Rooksignalen? ![]() |
|
quote: Altijd vaag dat dodental bij aanslagen.. in het begin werden er bij de WTC ook getallen van 10.000 doden of meer genoemd.. wellicht dat ze daarom nu wat terughoudender zijn... ![]() |
|
7-7 wordt een denkwaardige datum Eenheden van de Britse strijdkrachten trekken Londen binnen. De militairen moeten volgens de Britse Zender Sky News op belangrijke plaatsen in de stad voor orde en veiligheid zorgen. Laatste stand van zake? Zes explosies, twee mensen dood, negentig gewonden, waarvan er velen zeer ernstig aan toe zijn. Gevreesd wordt voor nog veel meer slachtoffers, daar met name de getroffen metrostellen zeer moeilijk te bereiken zijn. Een van de opgeblazen dubbeldekkers zou volgens Radio 1 een toeristenbus betreffen. De BBC stelt inmiddels dat Al Qaeda achter explosies zit. UPDATE Premier Blair heeft bevestigd dat het hier een terroristische aanslag betreft. Ook Nederland is in staat van paraatheid. Zowel de RET als het GVB houden extra toezicht bij de metrostations. Zie ook foto's van de bussen. En hierrr de live RTLZ-stream aldus geenstijl.nl We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote:Nee jij bent daar blijkbaar erg sterk in. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Je_leest_niet. Waar zie je me dit zeggen? ![]() |
|
correct! check dat eens , volgens mij wordt alles nogal opgeblazen ![]() signature ![]() |
|
Ach gut is het weer zover? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
quote:De media is allemaal rechtse propaganda. Je weet toch. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Wees blij als er niet meer doden gemeld worden! En daarbij, terroristische acties kunnen ook minder effect hebben dan beoogd werd. ![]() |
|
het zal inderdaad wel met Irak te maken hebben, blair enzo ![]() |
|
quote: Op RTL-Z hebben ze al een paar keer '90 DODEN' genoemd, nogal een lompe fout aangezien ze een arts citeerden die duidelijk gezegd heeft '90 gewonden'... ![]() |
|
quote:Ik reageer daar op Kwel, niet op jou. Je niet zo aangesproken voelen ![]() |
|
quote: Nee, zie je mij ergens zeggen wie ik denk dat erachter zit? Ik weet net zo min als jullie, en ik zeg ook niet dat al quaida er niet achter zit. ![]() |
|
BBC heeft het ondertussen wel over 7 bevestigde explosies ipv. 6 zoals ze eerst vermelden.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote: Hier: quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Ik haal helemaal nergens informatie vandaan... maar ik gooi het hier dan ook niet in de discussie. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
ned. 2 heeft het over 7 explosies, waarvan 4 in metrostations en 1 bus. Andere twee nog niet bevestigd. ![]() |
|
quote:Lees dan!! Er is toch door arabische bronnen bevestigd dat het om Al Qaida gaat. ![]() |
|
quote:Nee jij komt met domme gissingen naar procenten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Hou dan je mond als je er geen informatie over weet ... ![]() |
|
quote: Over het aantal slachtoffers kan je nu alleen nog speculeren. Maar ik vrees dat het uiteindelijke aantal toch best wel een stuk hoger gaat liggen dan die 90 dode/gewonden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Dan lopen ze goed achter, want officieel is al bevestigd dat er 6 explosies in metro-stations geweest zijn en in ieder geval 1 bus ![]() |
|
Niet op Ned. of Belgische televisie nee.. Djeezus, beide journaals vertellen foute dingen en lopen beetje achter.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 07-07-2005 13:42] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |