|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ooooh shiiiit! Super vet nummer! Necro, Violent J en vergeet Esham niet. Is waarschijnlijk na of tijdens de Gathering van dit jaar opgenomen. Psychopathic had Necro namelijk geboekt. J heeft wel de meest originele raps op dit nummer. Dat moet natuurlijk wel even gezegd worden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
vaag nummer. Leuk dat jet kan wardern.Nooit verwacht die drie in een nummer te horen. Suck my piss |
|
I Need Drugs, Gory Days en The Pre-Fix for Death. The Circle of Tyrants voor de gitaren. Goretex – The Art of Dying vind ik het tofste dat er van een andere artiest op zijn label is uitgebracht. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-08-2008 13:20] |
|
quote: Ik lees dus net dat het nummer staat op het nieuwe solo album van Violent J. D'r staan nog 3 andere nummers op met Esham. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
tof! ik lees ook net dat hij al gelekt is Suck my piss |
|
Nou, ze hebben hem gratis weggegeven op de Gathering. En daarna waarschijnlijk gewoon op de site gezet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ah vandaar! Suck my piss |
|
Als jullie dan toch allemaal zo "into" Psychological records zijn...wat vinden jullie dan van Mr. Hyde? http://www.myspace.com/mrhyde I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Barn Of The Naked Dead vond ik wel leuk, maar boeide me toch minder dan de albums die ik eerder noemde. Naar Chronicles Of The Beast Man moet ik nog eens luisteren, ik ben er wel benieuwd naar! Verder vind ik zijn toevoegingen op Ill Bill en Necro albums vaak wel tof. |
|
Ik vond barn of the naked dead echt beneden de maat. Saai gewoon. Chronicles Of The Beast Man is een heel ander verhaal. Lekker aggresive woordspelingen over bangers van beat gemaakt door Sean Strange een nieuwe artiest op PLR. groeiplaat!!!! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 13-08-2008 21:13] Suck my piss |
|
Corpse Trail Of The Beast Man is een favoriet nummah. Suck my piss |
|
Op het begin van Bloody Murder vind ik zijn stem best vet, lekker vies. Die koor (toch?) doet er ook zeker wat voor, dat maakt het best panisch. Corpse Trail of the Beastman is inderdaad cool! Die orkest/strings die er tussendoor komt heeft iets stuwends ofzo, en bij "Rip you heart out and all" kan ik me helemaal bedenken dat het eigenlijk de echte Mr. Hyde is die dat zegt. Demonic Harmonix remix en Street Veteram 3 fr Slaine vind ik dan weer wat minder, ik denk omdat zijn stem daar wat meer "normaal" en een beetje monotoon is zonder die "lading" die het bij bv. Corpse Trail heeft. Maar, best tof! |
|
Steen is de shit. "Helemaal naar Utereg, voor een vokcing worst" |
|
hij heeft zich behoorlijk misdragen @ lowlands, was daar als gast.. nou en, steen = de man |
|
Hehehe, wat heeft hij gedaan dan? |
|
kneiterstrak in de magneetbar gestaan en beledigende leuzen lopen verkondigen ( waarvan behoorlijk wat rascistisch ) ach, uiteindelijk is de knul gewoon zichzelf aan het verkopen, publiciteit=publiciteit |
|
quote: daar kan ik mij wel in vinden ja!! Ik draai e-40 en dan het album My Ghetto Report Card helemaal grijs. Er komt binnenkort een nieuw album van hem uit. Lekker zware bassen.... http://www.youtube.com/watch?v=WexFIYnwjM4 Suck my piss |
|
signature |
|
quote: Suck my piss |
|
Dude! Chronicles of the beastman van mr. Hyde bevalt mij echt steeds beter. Wat een vette plaat! Met Necro heb ik weinig tot niks. Zijn teksten en z'n imago weten alleen irritatie bij me op te wekken en echt goed rappen doet ie nou ook weer niet. Maar die mr. Hyde klinkt geweldig. Lekker agressieve raps en beats. Gewoon dikke "fuck-off" muziek. De teksten gaan veelal over zombies. Niet echt boeiend maar opzich ook wel weer geinig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
groeiplaat he? ik zit me vaak te bedenken waar de samples vandaan komen. Bloody Murder is erg leuk met dat kinderkoor. Samples die ik herkende komen uit Pulp Fiction, American Psycho, Devils rejects, iemand anders nog meer? edit; x zelf heb ik ook niet zo veel meer met necro behalve dan gory days en i need drugs. Op hydes plaat in dat nummer brains zit een zin; "skin you alive like a raccoon" Dat is een spreekwoordelijke link naar een filmpje wat ergens op intenet staat. Er is zelfs een topic over geweest. Dan hakken ze eerst de pootjes er af en dan worden ze levend gevilt en op een hoop gegooid. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 06-09-2008 21:12] Suck my piss |
|
De Flatlinerz hebben na jaren weer eens een nummer gemaakt; misschien is dit de heropleving van de horrorcore? http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=57530223 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Necro is mijn held. Fuck the world and fuck you |
|
Waarom? Wat is er in vredesnaam zo speciaal aan die gast? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |