|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maargoed, jij bent dan ook van het zwakkere geslacht he. Against God and Government |
|
quote: vet man, dat laag is mooi.///beetje drum n bass sounds scratches zelf gedaan? Suck my piss |
|
quote: Je begrijpt toch wel dat dit uit een film komt hoop ik? Hij rost haar ook niet. Hij ramt een bijl in haar schouder. Subtiel verschil. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Een tijdje geleden heb ik bas ingespeeld voor een projectje met een rapper erbij. En ik was wel benieuwd wat jullie er van zouden vinden. DOwnloaden: http://www.megafileupload.com/en/file/81158/final-result-mp3.html edit:link gefixt [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 12-10-2008 19:57] |
|
Best gaaf!!! [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 12-10-2008 20:32] When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat betreft die kritiek heb je opzich wel gelijk. De gitaren zijn op bepaalde punten niet strak en de sound van de gitaren is ook niet echt super. Verder vind ik de piano ook vrij cheesy, maar dat was verder niet aan mij. |
|
quote: Makkelijk wel, zon antwoord wat jij geeft. Kom maar terug als je goede discussiepunten hebt. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Onderbouw je post op de vorige pagina eerst maar eens, zwakzinnige in de ergste graad. |
|
ON-GE-LOOF-LIJK!!! Eminem is uitgeroepen tot Best Rapper Alive door Vibe!!! Ik bedoel, ondanks dat ik een hekel heb aan zijn gemaakte negatieve vibe, is t echt wel een dope lyricist en een zeer goede freestyler, maar beter dan Mos? Beter dan Talib? Beter dan GZA? Beter dan RZA? Beter dan Common? Beter dan Lauryn Hill? Beter dan Q-Tip? Er is terecht veel kritiek op de voting methodiek. Check http://new.music.yahoo.com/blogs/hiphopmediatraining/31863/best-rapper-alive-competition-feels-slim-shady/ When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik zou daarmee niet kunnen leven. |
|
quote: Ik heb hem gecheckt! Klinkt goed ja! Wordt niet mijn nummer 1 denk ik. Maar toch erg lekker. Bedankt voor de tip! Oh, en dit wil ik jou niet onthouden: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: dark lotus was qwa texten wel aardig, maar ik miste de lage bassen die ik tof vind in Hiphop. Tof dat je dat album van 40 kan waarderen/ Ik heb een periode gehad dat ik dat album elke dag wel een keer luisterde. Ik heb geen auto maar ik wil die shit wel eens horen met een vette subwoofer met een snaak in teh beck kijkende naar sletjes. Ik heb geen auto en ben vaak blut. Oh wel. Ik zal die clip ff chekken x. Doen ICP nog wel album releases? Suck my piss |
|
quote: De laatste 2 dingen die ICP nog echt op de markt heeft geslingerd waren de EP The Calm uit 2004 en de full-length The Tempest uit 2007. Beide waren niet echt om over naar huis te schrijven. Maar volgens Voilent J zijn ze wel bezig met het schrijven van nieuw materiaal. Als het uitkomt ga ik het zeker checken maar blind aanschaffen is er niet meer bij vrees ik. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
the ringmaster en Riddle Box zijn de leukste dingen die ze gedaan hebben imho Gewoon droge humor hadden ze toen, dat werd steeds serieuzer later jammer genoeg. Suck my piss |
|
heb afgelopen week immortal technique ontdekt, rake teksten heeft deze man! |
|
JA vette shit is dat. hij is altijd boos die man Suck my piss |
|
ja en hij wil een dode foetus opsturen naar zn ex, fijne vent! |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:ik mag m nu al! Fuck the world and fuck you |
|
quote: voor de gene die het debuut wil horen... http://pimpinonwax-pimp.blogspot.com/2007/03/x-raided-psycho-active.html IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
nog ff een tip voor de mensen die TRUE HIPHOP willen horen. http://www.youtube.com/watch?v=2B5dOCSBBEI deze shiaaat hoor je niet op de tv... IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Met dank aan de zwarte Jood. |
|
hahahaha vette flow ik hoop dat er een balletje klapt en je dood in je nest blijft liggen IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |