|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Luister maar eens naar Daft Punk's "Teachers", daar komen behoorlijk wat hip-hop legendes naar voren (waarom weet ik dat? Ik maak mezelf soms bang hehe) heavy metal is the law |
|
quote: hmm...wat dat betreft, druk het de kop in, schijt er op, vernietig, vepletter het. Vrijheid gaat zo ver als het menselijke verbeeldings vemogen. Suck my piss |
|
erg benieuwd naar het Circle Of Tyrants album None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Hehe, feit is dat ik er eigenlijk geen zak aanvindt, maar toevallig ooit eens gehoord (en onthouden) heb. Zie je? Ik ben best bekrompen (hoewel ik eigenlijk best een brede smaak heb, maar allemaal toch wel in het rijtje "rock" thuispast) heavy metal is the law |
|
osdorp posse dat is tenminste hiphop |
|
en nog slechte ook None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1156695 Ontopic; Circle of tyrants pompt mijn boxen en ik kan het niet laten om te quoten; quote: quote: Voor de duidelijkheid, Phillies zijn blunts; [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-03-2006 14:19] Suck my piss |
|
Esham heeft Psychopathic records verlaten. Het gerucht gaat dat hij overstapt naar Shady Aftermath. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
die philly blunt kan/kon je kopen in de Vibes nu de stigmatic in die palacestraat in grunn. Heb nog een cd ergens van Lords of the underground. Ik luister die echt nooit als ik hem nog kan vinden mag je hem hebben skullfuck Ook heb ik nog een cd van Onyx thuis de 2e dacht ik ook wel leuk maar bacdafucup is heersch. Ook die mag je van mij hebben skullfuck dus als ik je tegen komen zal ik je die cd wel even geven. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Las het ja. Ach, zijn muziek is toch kut. KKKill the fetus & boomin' words from hell zijn gave hiphop platen. Maar ja Esham is ook geen juvenile meer, en heeft het wel gemaakt (in de underground/fuck die term). Dus dat hoor je ook in z'n muziek. quote: ^^ dit soort texten schrijft hij niet meer, jammer genoeg. @smoochy; tof man! waardeer ik zeer! bedankt alvast. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 26-10-2005 14:03] Suck my piss |
|
quote: Ik vond hem het toch wel behoorlijk goed doen als mr. Spade in de Soopa villainz. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
house of pain vond ik best wel gaaf vroeger. of is dat geen hiphop?? "put on your shitkickers and kick some shit" |
|
quote: quote: Gaaf album! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 11-02-2006 23:34] Suck my piss |
|
quote: Nog niet beluisterd. Blijkbaar zit Esham ook in een Prject met de naam NATAS. Wist ik eerst niet. Vond wat nummers van Esham(oud en nieuw) Dat Natas nummer, Price on your head klinkt wel gaaf. Op de lange termijn weet ik het niet. http://s27.yousendit.com/d.aspx?id=1KLV0FX5T5IZX1UA2DW963XARS Suck my piss |
|
Youssef en kamal is ook briljante hiphop! http://www.markam.goddeloos.nl/youssef_en_kamal/ [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 28-10-2005 14:40] |
|
Ik blijf Madvillain - Madvillainy een van men favo rap/hip-hop-platen vinden. Een cartoon-esque sfeertje, abstracte ritmes, soms de absurditeit van Psychopathic records, het experimenteer met stukken film, de dope beats, de vette zang en de soundscape-achtige stukken. Prachtige releases die maar blijft groeien. [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 04-11-2005 19:42] |
|
alle metalhead die graag naar hh luisterd moest zich schamen een schande is het die domme rapers met al hun vrouwen(hoeren) en hun bling bling afschuwelijk |
|
quote:Leuk dat je dit meld. Goede argumeten ook, wat vind je van deze: kus men reet. XXX iscariah |
|
quote: quote: @Iscarah; Dangerdoom al beluisterd? Suck my piss |
|
quote: Om maar eens een aloud gezegde te verdraaien: er is meer tussen hip en hop dan MTV, dude... |
|
MF Doom samen met Danger Mouse, Dangerdoom heerscht wel ja. MF Doom solo rost ook. Zeker een van de betere artieste op dit moment in de rapwereld. |
|
quote:Eens! rapers moeten zich inderdaad schamen.. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dr. Octagon please come to the office...... |
|
quote: Jep, ik heb het album nu ook een keer of wat beluisterd. Erg vet, als die verwijzingen naar metalbands. CoT staat met stip in mijn nog-te-kopen lijstje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |