|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The trend is dead. |
|
dat nummer van M.I.A. is helemaal vet. titel begint met "paper" en dan nog iets. |
|
paper planes? die is wel retekek ja |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Maar even wat echte muziek ter compensatie dan. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
nog beter! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gewoon omdat het kan. |
|
lame IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
wat hiphop moet zijn en al die dingen meer maakt mij niet uit. Ik kan mij niet vinden met een moordenaar, verkrachter of dealer, maar ik heb wel muziek van die mensen. entertainment daar gaat het mij om, wat verder de bedoeling is zal mij een worst wezen. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 29-11-2008 11:32] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Steen trek ik dan wel weer. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:je trekt die heikneuter steen boven dit ? jezus. steen, ik krijg er teelbal tering van. Fuck the world and fuck you |
|
Zekerniet, emiel zijn smaak is ook onovertroffen. http://www.youtube.com/watch?v=VIsgpBsBgk0 naar mannetje haha trek het wel haha Die vermiste katten ook haha [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 11-12-2008 13:31] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
hehe, nare mannetjes als deze zijn te doen. nu maar weer eens wat Necro, lang niet geluistert. Fuck the world and fuck you |
|
Opgezwolle de beste! Het verre oosten.. Against God and Government |
|
hahaha, wat een homo, die gast Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jij hebt duidelijk nooit genoten van de oostelijke gezelligheid, alles ten westen van Apeldoorn kan daar een puntje aan zuigen. Against God and Government |
|
quote:ik hoorde van Ray dat we binnekort een feestje hebben bij de heer pascalorie ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Klopt, een beachparty, in zijn studentenwoning haha. Against God and Government |
|
quote:aanwezig ik ben benieuwd naar die dikke huisgenote, miss valt er wat te neuken. Fuck the world and fuck you |
|
Koop alsjeblieft een videocamera voordat dat begint. |
|
Mental, Burzum, Pascalorie en Rotzak in een gebouw,dat wordt total chaos! Fuck the world and fuck you |
|
We zoeken eigenlijk rond de 20 man Against God and Government |
|
ik en pascal samen tellen minstens voor tien, dan heb je er nog 8 nodig. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |