|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Beste rapalbum ooit. Bushwick "mothafuckin'" Bill heerscht! Tevens één van de meest smakeloze hoezen ooit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Oke, dat klinkt logischer. |
|
quote: oja! das koning signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-02-2009 16:06] |
|
Vooral de eerste video vind ik echt geweldig. Maar de tweede is ook erg gaaf. (En dan heb ik het nog niet over de muziek) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
die eerste is echt vet! die tweede vind ik wat saaier maar wel weer lekker nummer eronder. twiztid heet dit? eens meer van zoeken Je moeder. |
|
Fantastischen Vier FTW! Lang leve Deutsche Sprechgesang. |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
The trend is dead. |
|
Het eerste album van Winne is na jaren wachten nu dan toch eindelijk een feit. Ik vind het minder dan de EP "onoverwinnelijk" maar er staan evengoed een paar heuse klassiekers op. W.I.N.N.E. is bijvoorbeeld een ankergoed nummer, met een strakke beat. Helaas heeft de breuk met kapitein Mo de rest van de beats niet zoveel goed gedaan. Evengoed, de moeite van het downloaden wel waard. Moet nog een paar keer luisteren voordat ik weet of het de aanschaf ook waard is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: De muziek is inderdaad erg kut... kaaskoppen-rap... Doe mij maar gewoon dit soort spul: of deze track van dezelfde groep: [Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 01-04-2009 22:39] We don't take it, we just fake it... |
|
|
|
quote:Kutneger met spraakgebrek. |
|
|
|
ok, graag lijstjes ik hou van Necro Esham Ill Bill Goretex en ook Preuteleute en dergelijke [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-04-2009 23:04] signature |
|
Onyx EPMD Redman (oude) O.D.B. Cypress Ice Cube (+Lench Mob) Bonecrusher en natuurlijk de OP & Onderhonden |
|
signature |
|
Mijn favo's zijn: Fu Schnickens N.W.A. Osdorp Posse Flatlinerz Gravediggaz Cypress Hill House of Pain Heeft iemand nog horrorcore tips? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nihil fist? signature |
|
Even een beginnend Nederlands pareltje onder de aandacht brengen. Voor de fans van het wat relaxtere, zomerse werk: http://www.illskool.com I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Pasgeleden eens wat oude NWA schijfjes uit een verhuisdoos gevist. Godfuckingdamn, wat blijft Efil4Zaggin toch een retevette plaat! Vooral "Real Niggaz Don't Die" hakt er gewoon enorm bruut in. Wat een agressief nummer zeg Doet me denken aan 19 langgeleden hehe. Jeugdsentiment dit [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 20-04-2009 9:24] |
|
Vandaag optreden van WINNE gezien. Erg goed The trend is dead. |
|
quote: - Suicidal Rap Orgy - Necro is dat horrorcore? in duitsland zitten ook een hoop artiesten die over bloed rappen, weet alleen de namen niet, heb wat geluisterd op myspace |
|
Ik word hier zo blij van als ik het op het werk op de radio hoor! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |