|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind The Roots wel goed. Iemand bekend mee? "I find your lack of faith disturbing." |
|
Drop it like it's hot vind wel een lekker nummer. Verder totaal niet bekend hiermee, misschien heeft iemand suggesties. Als het maar duister klinkt. Vind overigens triphop ala Massive Attack ook goed te pruimen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik vond die Black On Both Sides lp van Mos Def eigenlijk wel heel erg goed. Z'n nieuwe heb ik nog niet gehoord eigenlijk... The Roots is ook super; die clip van What They Do is echt meesterlijk (neemt materialistische hiphop video's van nu volledig op de hak)... We don't take it, we just fake it... |
|
Mos Def solo is ERG lekker! En die 'rockband' van m ook! En ik moet eerlijk zeggen dat ik Common en Kanye West ook erg goed vind. 8) When your people matter, menstrual health matters |
|
ja, die rockband met leden van de bad brains en living colour (échte black metal!). Band heette eerst Jack Johnson (vernoemd naar de zwarte boxer), maar volgens mij is die naam veranderd vanwege verwarring met die suffe surfmongool die toevallig ook JJ heet... We don't take it, we just fake it... |
|
sory maar ik vind hiphop saaaaaaai ! hiphop is een tekstje opzeggen op een beat ! |
|
quote: ... zegt Blackme signature |
|
quote: ha ha ja eigelijk heb je wel gelijk Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote:En metal is raggen op gitaren en schreeuwen in de microfoon. When your people matter, menstrual health matters |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 18-10-2005 15:57] |
|
Voor mensen die opzoek zijn naar een origineel concept maar toch een old school feel met pompende beats, veel scratch werk en snelle raps: http://www.soopavillainz.com/ I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik ben nu in het bezit van the pre-fix for death cover doet me denken aan Nuclear assault! signature |
|
quote: Edward J. Repka heeft dat gemaakt, ook coverart gedaan voor;Death and Megadeth en ja ook Nuclear Assault! http://www.humandeath.de/Repka_Arts.htm Tof album idd, Gory Days en I Need Drugs zijn nog beter Probeer anders ook Non-Phixion. http://www.nonphixion.com/audio.html het is wel realplayer, maar ja quote: Suck my piss |
|
lol , zat net naar te luisteren! Dispensation Of Life And Death nice! signature |
|
Zelfs rappers vervelen zich wel eens; quote: quote: quote: quote: Ik keek even wat verder trouwens, wat zie ik staan? Pulp entertainment galore! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 14-10-2005 13:49] Suck my piss |
|
ok weer ff serieus, die vorige post ging niet over muziek. MF DOOM Zoals ik al eerder poste, ga dat luisteren! ckeck albums als; Viktor Vaughn - Venomous Villain (VV2), MF Doom & Madlib - Are MadVillain, MF Doom - Mmm.. Food, Madvillain - Madvillainy. quote: en daarna die sample; sooner or later is always catches up with you. daarna scrathes over; we, we got gooooot got annnnn annnnnnnother body, booooooody Suck my piss |
|
Volgende maand in Doornroosje, Nijmegen: dé cult-legend zelf: Kool Keith. Samen met Kutmasta Kurt en Jackie Jasper!! We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Heersch! |
|
quote: HEy BARABAS!! een idee om hier heen te gaan?? Lijkt me wel tof om een keer live te zien incl, punk ass white bwoy fan base Daarnaast, Ik luister nu naar The Circle of Tyrants (goretex,Hyde,Necro,Ill Bill, beats door Necro) Het laatste Sexcorsist album was zaad. Dit project murders any m0f0!!!Bepaalde raps van Hyde & necro zijn heel snel en ik moet ze echt vaker luisteren om te bevatten. TRACKLISTING 1)THE CHOSEN FEW 2)THEATRE OF CREEPS 3)CARNIVORES 4)SOUTH OF HEAVEN 5)TYRANNICAL 6)THE FOUR HORSEMEN 7)TAKE IT IN BLOOD 8)NECROTURA feat. Igor Cavalera of Sepultura, Alex Skolnick of Testament & Matt Harvey of Exhumed 9)THE ULTIMATE REVENGE feat. Vinny Appice of Black Sabbath/Dio & Alex Skolnick of Testament 10)SEVERED ORGANS 11)JOE SPINELL 12)FENDER RHODES SUICIDE 13)THE BLACK WINGS OF APOCALYPSE Dit is weer iets waar ik wat mee kan. Ik interpreteer het naast vette hiphop, als een metal tribute die uit/door een ander genre komt. Al die metaforen die ze gebruiken e.d. alleen al de naam van dit project (Circle of Tyrants aka Celtic Frost) Vanmorgen ge-leeched, zometeen ff kopen als ze em hebben in de stad. NP Circle of Tyrants - South of Heaven Suck my piss |
|
Haha, ik hoorde vorige week voor het eerst het verhaal achter Uncle Howie van mijn voormalige huisgenoot, geniaal! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-10-2005 14:33] |
|
quote: Yeah, ze hebben er gelijk ook maar een label naar vernoemd. RARARA?! Uncle Howie records hahaha quote: Necro heeft zijn oom ook gewoon op een album cover staan. Als je het kan vinden, bekijk de clip van dat album, I need drugs. Howie was toen nog niet bepaald clean [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 18-10-2005 14:39] Suck my piss |
|
quote: naast Necro dus een tweede metal referentie vanuit de hiphop. Zelf blijf ik Fu schnickens de beste hiphopgroep aller tijden vinden; pure kvlt blijkbaar ook want hun cd's zijn niet te vinden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dan doe je Goretex zowiezo te kort... die gast rapt wel, maar luisterd er zelf niet naar... 100% metalhead... heeft zelfs nog met ill bill in een black metal band gespeeld... anyway heerschende schijt None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Mwoah, het idee is oke Het hangt ervanaf welke datum het is want de financien laten te wensen over... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |