|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
is gewoon gave gast. Fuck the world and fuck you |
|
Want? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Persoonlijk vind ik dat alleen maar schijt irritant. En nog niet eens goed gevonden ook. Ik vind de man ook absoluut niet goed rappen. Maar dat ben ik. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
die lyrics wel eens gelezen ? echt geniale zooi. hij is gewoon de ted hughes van deze tijd! Fuck the world and fuck you |
|
quote: ja dat ben jij! http://www.youtube.com/watch?v=uGMbC82NOdo Suck my piss |
|
skullfuck en ik op 1 lijn kwa muziek. haftig. Fuck the world and fuck you |
|
Zo zo, een dichter nog wel. Als je het mij vraagt kraamt hij alleen maar grofheden uit zonder ook maar een moment z'n best te doen om een beetje humor in z'n teksten te steken. Net als die gaapsnurker van een Steen trouwens. Zelfde verhaal. En d'r zijn altijd wat figuren die extreme grofheid als een vorm van humor zien. "Hij zei "Bitch"...huhuhu." Maar ik vind het alleen maar goedkoop scoren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ach ik wou gewoon even bijdhand doen en ja, die lyrics heersen vanwege de humor, weinig mensen zien de humor ervan in i guess Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je hebt mij een keer een unholy grave cd gestuurd, nog bedank lol x zo extreem vind ik het persoonlijk niet. Cum is niet grof. Suck my piss |
|
quote: E40 is wel vet natuurlijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
he, X, wat vind jij van danny diablo dan ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: ja vaak wel! lekkere bassen. wel een beetje jammer vaqn zijn nieuwe single. Met die gast Akon. Heel irritant refreintje met R N B zang. BAH! ik hoop dat het niet dat het violgende album iook zo is. Suck my piss |
|
nooit gedacht dat ik hip hop zo cool zou vinden trouwens. kunnen jullie dames mij nog meer spul aanraden in de stijl van onze necro ? goretex en mr. hyde en de rest van necro's label ken ik al. Fuck the world and fuck you |
|
: ) Ik ken weinig verder wat er op lijkt. Kool Keith is de nummer een mc van de wereld. PUNT. http://www.youtube.com/watch?v=Er0c6FSvIDg [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 10-09-2008 12:23] Suck my piss |
|
Geen idee of dit eigenlijk wel het juiste topic voor deze band is, maar is iemand hier bekend met NEUK! ? Agressieve hardcore/punk met een rap/hiphop basis. Vooral hun debuut, Dopeheid Troef, is een heerlijk opfokkende plaat! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ja, is een kut band. anyway, necro wat een heers dude. als ik iemand zou willen zijn dan is hij het. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ken ik verder niet. Ik weet alleen dat het Lord Ezec is van Skarhead. En Skarhead vond ik 3x niks dus ik heb die gast een beetje links laten liggen. Maaruh, jij zou je eens verder moeten verdiepen in deze 2 labels: Psychopathic records http://www.psychopathicrecords.com/ Strange music http://www.strangemusicinc.com/ I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
@mental De onderste zin lezende kan ik de bovenste ook niet serieus nemen [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 10-09-2008 20:25] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:thnx man! echt dikke lol dat ik into hip hop ben. als je me dat een jaar terug had verteld dan had ik je waarschijnlijk hard staan uitlachen.btw offtopic, gaat u nog naar slapshot in baroeg ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Neuk is vet ja! Hardcore en nederhop door elkaar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:ik neem mezelf ook niet serieus!!!! maar ik ken neuk wel degelijk, raymond heb me die cd gefikt, en ik vind ut bagger. Fuck the world and fuck you |
|
Ghehe, nouja, dan kan natuurlijk he ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Sure thing.DMS is gonna kill you! geniaal en dat op de melodie van een of ander gaar nummer van Queen lol! [Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-09-2008 20:34] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat ligt zeer zeker in de planning. Maar d'r is nog niks zeker. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |