|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien ook maar weer een kaartje scoren, enig idee wie de support gaat doen? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ziet er leuk uit.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: IK ga hier ook weer bij zijn ja, om precies dezelfde reden |
|
Tuurlijk ga ik daar zijn. Had mn kaartje de eerste dag dat ze in voorverkoop waren. Voor de ECHTE Nederlanders onder ons: koop je kaarten bij plato of tivoli zelf, want daar zijn de reserveringskosten lager. Op naar de derde keer Opeth dit jaar [Dit bericht is gewijzigd door Basement op 28-09-2005 12:23] metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Ik ook denk ik, hangt een beetje af van vervoer/slaapplaats Waag eens een dansje! |
|
quote:Je zus rules Aanwezig dusch [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-09-2005 16:47] |
|
Ik waarschijnlijk ook, nog even kijken of ik naar Tivoli of naar de Boerderij ga! Iemand in beide geweest toevallig? Die me even kan vertellen waar ik beter heen kan gaan? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ja, natuurlijk ik ben er weer bij! |
|
quote: Is dat de Boerderij in Zoetermeer? Bne ik héééééél lang geleden geweest, was redelijk k*t om te vinden toen. Gelukkig hadden we een auto. Maar misschien zijn ze inmiddels herplaatst of is de bebouwde kom richting de Boerderij gegroeid... Tivoli ligt iig lekker centraal, makkelijk vanuit de trein enzo. Hatsjikidee! |
|
Als ik vrij ben .. uiteraard er weer bij!!! carcasstrid |
|
Ik ga naar de Boerderij, maar alleen maar omdat Porcupine Tree al op de 4e speelt. Een beetje heel slecht gepland dus. Deze twee bands hebben toch voor een groot gedeelte dezelfde fans. |
|
Ik ben er ook bij, had ze helaas 11 september niet kunnen zien wegens andere plannen voor dat weekend. |
|
Zojuist persaanvraag gedaan. Ikkuh is er ook. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mooi man Op de terugweg nog een dikke snaak draain dan? |
|
oeh! present! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Yup, ben er ook! |
|
Kan iemand dit topic aanpassen zodat het concert van 22 december in de boerderij te zoetermeer ook in de topictitel staat. Ik zal daar present zijn! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Doe maar gewoon lekker los, want ik ben alleen maar in Tivoli! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Daar gaan we wel bij zijn denk ik She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik zal ook weer aawezig zijn "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Of je maakt daar ff een apart topic voor aan metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
ik heb al kaartjes voor Porcupine Tree 04-12 in de 013........... So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ik ook |
|
ook erg leuk in ieder geval So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
damn.. kunnen ze mekaars voorprogramma niet ff doen? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-09-2005 0:36] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |