|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zondag? Ik betwijfel het. Of je moet Mystus lief aan kijken hahaha |
|
quote: Als het goed is ben ik de maandag erop toch vrij hehe. Neh, gok dat ik met de ootoo heen moet dan. Eerst maar eens naar de arnhem metal meeting.. hahahahahah |
|
Stelletje smerige flikkers! Niemand die mij ook even inlicht over het bestaan van dit topic en het diverse malen roepen van mijn naam hierin. Godverdegodver... Voor straf zal de frituurpan aanstaan voor hun die willen en heb ik zelfs nog 2 banken die (al zeg ik het zelf) vrij goed slapen voor degenen die durven... Afterparty bij mij dus voor de gewilligen, wel uitkijken voor de jihad-prekende onderbuurman. *grijns* Drummer nodig? |
|
quote: O ja, dat hebben we ook nog het zijn mooie tijden voor ons metal freaksch |
|
quote: Doe dit keer dan wel mee ipv over mijn nek gaan But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Dat lijkt me een strak plan. Hebben we een date dus? Drummer nodig? |
|
quote: HAHAHA! wat mij betreft wel. Maar het kan ook een keer bij mij als je wilt Ik heb toch al ruzie met m'n huisgenoten [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 16-11-2005 22:58] |
|
omg!!!! moet je wel eerst ff oefenen raj, je weet.. met satesaus gevulde gehaktballetjes!!!!! carcasstrid |
|
Kon het niet laten om nog even snel de nieuwe CD te halen...wat is die weer lekker Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Hmm is het ondertussen nu wel echt uitverkocht of niet? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Gatverdamme, sta ik eens een keer op de gastenlijst, kan ik niet Nou ja, veel plezier aan degenen die wel gaan. Opeth heerscht live doorgaans toch wel enorm. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
vorige week was t nog niet uitverkocht.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Je kan nog steeds kaarten kopen via Ticketmaster |
|
quote: Niet via internat in ieder geval. In ieder geval, niet heden ochtend. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Nopes, nu ook niet. quote: Nee, 2 dagen geleden ook niet. Maar nu doet ticketmaster weer raar.... En nu moeten ze dan toch maar gekocht worden [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 24-11-2005 15:52] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
nog een paar dagen!!! carcasstrid |
|
quote: Ga je ook? Gezellie Oscura, we gaan dus jongetjes de pit ingooien? Of gaan we vallen? Wat voor stunt gaan we nu doehoen??? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ahh Opeth zondag, heb er weer zin an But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: een pit bij Opeth? dan kunnen we wel vergeten... uhm.. ik ga er nog over nadenken carcasstrid |
|
quote: ga jij voor taxichauffeur spelen dit keer? carcasstrid |
|
quote: Dat was wel weer de bedoeling... Alleen was het toen dus opeens echt uitverkocht (Wabla was die middag nog langs het postkantoor geweest...) Als ik niet ziek thuis zat had ik ze een paar dagen eerder kunnen kopen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
present |
|
zin in wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |