|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe gewoon stapelen en aanstampen Maarre, als ik nou die opmerking van mij terugneem [toen Hanneke ons voorstelde en ik zei "oooh, die van dat neusje" ] mag ik dan ook op die ZM-meeting komen, ah toe ah please? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: hihi koop nu de Mikaelfurby Meissie wat heb je gedaan? Je moet dat spuldrinken niet in je oog gooien. Vooral niet die van jezelf. Hooguit bij lastige mannen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
The evollllll Eyeeeee Scary hoor Ja, schijnt toch niet echt aan te raden te zijn Wodka Redbull als oogspoeling, maarja eigenwijs he But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Was een gaaf optreden van Opeth -niet van Burst- met een toffe sfeeren een leuke presentatie en sowieso een bizar gebeuren; aan de ene kant had ik op een haar na knok met een irritante dude; aan de andere kant ontmoet ik gitaardemoon Dehaseth (van 10 jaar terug) maar bovenal was het beregezellig met alle Zm-ers waarvan ik er nóg te weinig gesproken heb. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gister in de boerderij (zoetermeer) was het een erg goed avondje. Opeth was weer erg sterk. Heeft iemand een setlist? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ghost of Perdition When White Cluster Closure Bleak The Baying of The Hounds Under The Weeping Moon The Grand Conjuration A Fair Judgement Toegift : Deliverance Zoiets was het geloof ik. Zeer goed geluid wederom in de Boerderij. Geweldig om die Akerfeld op te zien gaan in de muziek. Overigens klonk Burst ook lekker. Maar wat is die bassist een ontzettende BackStreetBoy zeg. Gatverdamme. Jammer dat hun maar een paar nummertjes deden. Gelukkig in februari op herhaling in Rotterdam My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Bleak Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Volgens mij heb je White Cluster en Under The Weeping Moon omgedraaid. Maar toch speelden ze (inclusief het gelul van Ackerfeld) meer dan 2 uur. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 23-12-2005 10:34] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ineens realiseer ik me dat die idioten die die speelgoed-girafjes op het podium gooien waarschijnlijk voor die bassist van Burst kwamen. Opeth is zeker een vette band maar sommig publiek is wel op tienertoer volgens mij. Burst werd ook helemaal niet begrepen My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Burst was trouwens geniaal. Zelden heb ik zo genoten van een band waar ik de muziek niet van kende, dus hun nieuwe cd zal snel in mijn platencollectie bevinden. (ik had helaas geen tijd om langs de merch te lopen i.v.m. treinen) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik heb zojuist wat foto's op mijn site geplaatst. www.metal-experience.com Ga naar fotos --> bands --> Opeth |
|
gave foto's!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
BTW ik weet niet of t misschien aan de pc hier ligt ofzomaar in firefox doen de links t niet IE wel "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Mooie foto's. Direct even op m'n harde schijf zetten. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Misschien moet je de optie "Javascript aanzetten"" even aanvinken, zie de volgende link: http://www.kvcv.be/javascript.htm#fox [Dit bericht is gewijzigd door Eus op 23-12-2005 20:03] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina |