|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
nie piepn Nog laat gemaakt dan? Balen dat we de bus moesten halen. Maar misschien maar beter ook |
|
Het was een geweldig avondje! Ik kwam net van een familie-dag. Beetje jammer. Maar zo'n concert maakt je dag weer helemaal goed. Ik zag She-Devil nog lopen, maar ik vond aanspreken een beetje onzin omdat ik de laatste tijd niet zo vaak op zwaremetalen zit. Ik hoop dat iedereen net zoveel genoten heeft van het concert als ik. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik twijfelde vantevoren nog of ik wel moest gaan, ik voel me namelijk al een hele tijd ziek, zwak en misselijk. Ben uiteindelijk toch maar gegaan en heb daar op zich geen spijt van. Ik heb alleen niet meer afgewacht of ze nog toegiften zouden spelen of niet, want toen kon ik echt niet meer op mijn benen staan. Had gelukkig een overnachting geregeld in Utrecht (voorzienende geest noemen ze dat geloof ik...). Heb nog heel wat ZM'ers gesproken. Even een poging doen om te kijken of mijn geheugen me niet in de steek laat: * she_devil * oscura * zillah-morte * rajackar * 7th fallen angel (maar met haar was ik snel uitgepraat... ) * unholy mary En verder heb ik nog wel wat bekende gezichten gezien volgens mij... edit: En o ja, ik lijk momenteel weer eens niet op mijn usericon... edit 2: Inderdaad iemand vergeten... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-12-2005 13:52] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik vond Burst gaaf, die ga ik zeker vaker luisteren. Opeth was ook cool, ze speelden veel oude nummers die ik goed vind. Ik blijf die keyboards alleen een beetje hinderlijk vinden. Ik had de indruk dat gitaren soms wat zachter stonden om de keyboards meer ruimte te geven, maar daardoor klonken sommige heavy stukken wel een beetje lullig. Ook grappig dat die Mikael Akenfeld door de gang van Tivoli langs loopt met zijn eten, en dat verder niemand iets tegen hem zegt ofzo... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Nou ik kon niet direct slapen. Dus ik ben in slaap gevallen om 2.30 schat ik Maar het was het waard On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Heeft Opeth nog lang gespeeld na mij vertrek? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
het was weereens een heerschend avondje Burst kon me niet echt boeien, maar dat was voor mij een perfect moment om ff gezellig met wat mensen te ouwehoeren Nu nog brak.. lag er om 6 uur in ofzo carcasstrid |
|
Is er iemand die de setlist nog weet? My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Wat was de Stelist? Eens kijken of ik misschien toch de 22e nog moet gaan op dat het bijna dezelfde was als de vorige tour. |
|
quote: jij ook niet blijkbaar, laat die gast lekker zijn hollandse kroket nuttigen (kroketten schijnen de grunt te bevorderen, ah vandaar!) |
|
Doordat ik een logée had werd het bij mij 630 voor ik ging slapen en ik moest vandaag ook weer werken. Gaarheid deluxe Even zo wat me te binnen schiet. Volgens mij nog in volgorde ook Ghost of Perdition Wreath Under the Weeping Moon Baying of the Hounds The Grand Conjuration A Fair Judgement Toegift: Deliverance EDIT: Ik bedenk zojuist dat ze volgens mij ook "When" speelden EDIT2: Volgens een vriend van me speelden ze ook "White Cluster" EDIT2: Closure ook nog [Dit bericht is gewijzigd door Basement op 05-12-2005 20:27] metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Burst was helemaal oké, alhoewel ik ze op CD beter vind klinken. En Opeth was ook best leuk Ik heb me iig prima vermaakt En veel ZM-ers gezien/ gesproken Hatsjikidee! |
|
Volgens mij heb ik buiten de boothill nog ontzettend slap lopen lullen met een aantal ZM'ers. Over het consensuskiesrecht. [Dit bericht is gewijzigd door Basement op 05-12-2005 20:12] metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: ja zoiets pikte ik al op toen wij als laatsten naar buiten liepen.. wie jij dan bent weet ik niet carcasstrid |
|
quote: iets met gitaren luider? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik stond met mn fiets. Lange haren. Uhm en ik zei af en toe dingen en zo metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Opeth was wel ok, burst vond ik echt helemaal niks. Opeth is echt niet mijn favo band, was er dan ook alleen omdat we kaartjes gewonnen hadden. Moest ook al vroeg naar huis want moest om 5 uur opstaan , dus opeth vroegtijdig afgekapt en naar huis gegaan Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Misschien Ik vind hun muziek gewoon geschikter voor cd/studio-opname dan 'live'. Er zit nogal wat gepriegel in dat live naar mijn idee niet voor de volle 100% naar voren komt maar op CD wel. Hatsjikidee! |
|
Het was wel aardig, zelf vind ik er geen flikker aan, maar m'n vrouw wilde graag heen. Wat me wel opviel was dat het geluid voor Tivoli begrippen best redelijk was! heavy metal is the law |
|
Het was heerschend gisteren en super gezellig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Bleak kwam meteen na Closure. Jammer genoeg geen Demon of the Fall. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: na élke keer DotF als toegift te hebben gehoord is de glans er wel af, ben blij (ookal was ik er deze keer niet bij dat ze die niet hebben gespeeld en ruimte over lieten voor werk dat ze niet zo vaak spelen |
|
Volgens iemand van Metalfan was dit de setlist: Ghost of Perdition The Baying of the Hounds When Under the Weeping Moon (!!!!) White Cluster Bleak A Fair Judgement Closure The Grand Conjuration Deliverance (toegift) |
|
Zeer heerschende avond. Al heb ik van opeth bijna niets gezien omdat het veel te gezellig was met alle ZM-ers |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |