|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tot morgen allemaal www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hey! Ook mooi man |
|
quote: en No Gay ook natuurlijk www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: haha ja ook mooi man |
|
Kijk es.... gekte. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik heb er zin in. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
+ 1 en ben benieuwd naar Burst! Hatsjikidee! |
|
Hatsaa morgen weer opeth, heb er weer zin in Eerst vanavond zelf nog optreden en dan morgen genieten in de Tivoli [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 03-12-2005 18:00] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
vrijkaartjes gewonnen (mijn vriend dan ) (Y) dus ik ben er wel, en wauw ik krijg er ook nog een opeth riem bij [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 03-12-2005 19:42] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Dat is altijd handig om je broek mee op te houden Hatsjikidee! |
|
Alvast een voorproefje voor morgen! mms://straumod.nrk.no/Musikk/2003-06-16/Opeth_300k.wmv Helaas kan ik er niet bij zijn Ik moet werken en ik heb geen vrij kunnen krijgen. Maar dan was ik sowieso naar PT geweest Misschien dat ik de 22e ga maar dan heb ik waarschijnlijk kerstgala. Edit: Ik krijg de link alleen maar afgespeeld, weet iemand hoe ik hem ook op kan slaan? Rechtermuisklik en dan Save Target As doet hij niet. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 03-12-2005 23:02] |
|
quote: zeker zeker, onmisbare accescoire Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik heb er echt superveel zin in!!!! En leuk om een zwik ZM-ers te gaan spotten! Voor degenen die ik nog niet [her]ken ofzo, mocht je Frnk wel herkennen, dan huppel ik met hem en een blonde schone rond "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Iedereen veel plezier gewenst! Denk ik. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Moet maar. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
mms kan je niet zomaar downloaden. Uiteraard zijn er genoeg tooltjes om streaming media op te nemen. Google levert er zat op. Zoals bijvoorbeeld: http://stream-down.cocsoft.com/ succes metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
tivoli rules... woon er 10 min. vandaan, dus das lekker makkelijk.. ik ga er heen:D |
|
10 minuten er vandaan...das lekker! Ik weet niet eens hoe ik bij Tivoli moet komen, zo maar eens de routebeschrijving opzoeken. |
|
zin in wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Het was |
|
Was idd Lekkere droogkloot, die Mikael hehe |
|
quote: Hehe, was ie weer bezig? |
|
quote: Idd. Die quiz van hem ook FRNK Wist jij wat Iron maiden op zijn Turks is? GVD ik ben wel even vet brak nu hoor. Waarom heb ik me niet ziek gemeld? Burst vond ik echt doodvervelend. Saai dus. Opeth was erg erg erg heerschend. Die sfeer, SUPER. Erg leuk om wat nieuwe ZMers ontmoet te hebben She-devil, en Dev Pem En natuurlijk leuk iedereen weer gezien te hebben, was supergezellie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
@ turks ja en idd pff.. vroeg ofnie.. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |