![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tot morgen allemaal ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Hey! Ook mooi man ![]() ![]() |
|
quote: en No Gay ook natuurlijk ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: haha ja ook mooi man ![]() ![]() |
|
Kijk es.... gekte. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Ik heb er zin in. ![]() ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
+ 1 en ben benieuwd naar Burst! ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Hatsaa morgen weer opeth, heb er weer zin in ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 03-12-2005 18:00] But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
vrijkaartjes gewonnen (mijn vriend dan ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 03-12-2005 19:42] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: Dat is altijd handig om je broek mee op te houden ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Alvast een voorproefje voor morgen! mms://straumod.nrk.no/Musikk/2003-06-16/Opeth_300k.wmv Helaas kan ik er niet bij zijn ![]() ![]() Edit: Ik krijg de link alleen maar afgespeeld, weet iemand hoe ik hem ook op kan slaan? Rechtermuisklik en dan Save Target As doet hij niet. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 03-12-2005 23:02] ![]() |
|
quote: zeker zeker, onmisbare accescoire ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Ik heb er echt superveel zin in!!!! ![]() En leuk om een zwik ZM-ers te gaan spotten! ![]() ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
Iedereen veel plezier gewenst! Denk ik. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Moet maar. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
mms kan je niet zomaar downloaden. Uiteraard zijn er genoeg tooltjes om streaming media op te nemen. Google levert er zat op. Zoals bijvoorbeeld: http://stream-down.cocsoft.com/ succes metalfoto's @ http://www.basementonline.nl ![]() |
|
tivoli rules... woon er 10 min. vandaan, dus das lekker makkelijk.. ik ga er heen:D ![]() ![]() |
|
10 minuten er vandaan...das lekker! Ik weet niet eens hoe ik bij Tivoli moet komen, zo maar eens de routebeschrijving opzoeken. ![]() |
|
zin in ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Het was ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Was idd ![]() ![]() Lekkere droogkloot, die Mikael hehe ![]() |
|
quote: Hehe, was ie weer bezig? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Die quiz van hem ook ![]() ![]() FRNK Wist jij wat Iron maiden op zijn Turks is? ![]() GVD ik ben wel even vet brak nu hoor. Waarom heb ik me niet ziek gemeld? ![]() Burst vond ik echt doodvervelend. Saai dus. Opeth was erg erg erg heerschend. Die sfeer, SUPER. ![]() Erg leuk om wat nieuwe ZMers ontmoet te hebben She-devil, en Dev Pem ![]() En natuurlijk leuk iedereen weer gezien te hebben, was supergezellie ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
![]() en idd pff.. vroeg ofnie.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |