|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Echt waar? *gaat snel de site van 013 opsnorren* edit: goed idee, bedankt voor de tip! [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 06-12-2005 19:23] Hatsjikidee! |
|
Was weer een super avondje en erg gezellie met veel zm-ers Opeth was wederom erg vet But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
gheghegheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Misschien moet er weer eens een ouderwetse ZM meeting komen Dat is goedkoper dan een opeth kaartje voor een avond ouwehoeren |
|
quote: Burst vond ik niet superboeiend, maar eigenlijk best leuk Opeth heerschte natuurlijk weer, duh, al vond ik afgelopen keer in 013 beter. Vond het geuid in Tivoli ook niet erg prettig [luid-luider-luidst ofzo?] maarja. Een aantal nummers miste ik wel op de setlist maar mag niet klagen want ze hebben toch erg lekkere zooi gespeeld dacht ik zo! Hehe.. Mikael Akerfeldt's sarcasme is geweldig, daar kan ik echt van genieten Het grappigste was nog dat er blijkbaar nogsteeds mensen zijn die het allemaal heel serieus opvatten wat hij uitkraamt.... Zegt ie iets van "Yes, I'm a wonderchild" staat zich even verderop een jongen in het publiek zich een potje op te winden "Als er IETS is dat je niet moet zeggen is dat het wel, jezus wat een arrogante KLOOTZAK [etc]" quote: ook superleuk om jou nu eens in het echt gezien te hebben [haha maar dat zeiden we al mooi in koor tegen elkaar hihi] Volgende keer ff wat langer ouwehoeren hoor, heb je amper gesproken...! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Eens. dat eerste, tweede ook. Mensen nemen hem idd zo serieus. HALLO???? 1 woord??? sarcasme Mensen snappen dat niet? Die quiz ook, Geweldig. En idd volgende keer even kletsen hoor. Maar op het einde was ik ook zo moe al. Normaal klets ik een eind weg On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: JIJ? Daar kan ik me nou niets bij voor stellen |
|
quote: STFU *this is the night of the HUNTERRRRRRRRRR* On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: nee jij But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
HUUUUUUNNTTTEEEEEEEERRRRRRRRRRR quote: LOL Voor of na dat ik gezopen heb [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 06-12-2005 20:55] |
|
en tijdens But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: En ertegenover? |
|
er tussendoor ook But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: hehehe, maar wat een gezellig feestje was het weer |
|
quote: Leuk plan! |
|
quote: Ik geloof dat Raj dat gaat regelen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ah in Utrecht dus, iedereen bij Rajacker blijven slapen.. gezellig hee. Leuk Raj |
|
quote: Dat wordt stapelen. Maar ik ben voor. Ok eerst hier weer ontopic, kaarten het wel aan bij Ollie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hebben ze Face of Melinda niet laten horen? |
|
quote: Nee. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Jammer, in 013 toen wel dacht ik.. mooi nummer. |
|
Yup in 013 wel But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Zeker weten dat Wreath het tweede nummer was. Ze hebben sowieso niet twee nrs van Ghost Reveries achter elkaar gespeeld dus dat klopt iig al niet. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: Ik vind het leuk dat jullie jezelf allemaal uitnodigen maar ik heb m'n ernstige twijfels over de haalbaarheid van heel ZM bij mij laten slapen |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |