|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben niet enorm huge opethfan, maar de kans dat ik aanwezig ben is aanzienlijk groot, aangezien ik er ongeveer woon. |
|
quote: Oh dan kunnen Rob en ik zeker wel bij jou pitten dan [Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 29-09-2005 12:09] |
|
quote: ah leuk.... samen een pilschken drinken? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hier ben ik waarschijnlijk ook bij. Te dicht bij huis om over te slaan inderdaad. Ik zag dat 10 dec Chimaira, Dark Tranquility en Hatesphere ook spelen in Tivoli...maar da's vast weer een ander topic Hatsjikidee! |
|
Aanwezig! Net kaartje gescoord Volgende week Hatesphere en Soilwork ff zien, life is good [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 08-10-2005 15:55] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ticket gehaald Burst is voorprogramma zag ik. Hatsjikidee! |
|
Hmmm ik zal eens overwegen te gaan. Ik blijk toch weer in dit land te zijn rond die tijd dus.. why not Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Gezellig !! Hatsjikidee! |
|
Ik ga maandag ook maar eens een kaartje halen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Godver, dan gaan wij elkaar nog vaak zien de komende week. Neuken dan maar? Drummer nodig? |
|
quote: Jij ook al?! carcasstrid |
|
Ook kaartjes gekocht |
|
quote: daar moet ik ook heen. moet alleen nog iemand zo lief vinden die mij een slaapplaats wil verschaffen. zelfde geldt voor opeth. laatste keer dat ik ze zag was >1 jaar geleden. moet weer zien. n00b |
|
quote: http://www.burst.nu/ |
|
waarom komen er toch steeds van die kutbands in tivoli |
|
quote: Is Zwolle ook vertegenwoordigd in Utrecht de dag voor Sinterklaas? Hatsjikidee! |
|
quote: Is wel de bedoeling ja, in 013 was het prachtig en was het me te kort.. dus ja nog een keer, nog een keer.. do it agaaaain! |
|
quote: Wat? Epica was toch afgelast Hatsjikidee! |
|
quote: Gezellig! Ik ben wel benieuwd naar Opeth nu. Ik heb ze geloof ik één keer gezien (aantal jaar terug) en als ik het me goed herinner was dat optreden om door de WC te spoelen . Hatsjikidee! |
|
quote:En daarna de kroeg in om gezellig met mij te pilsen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: In 013 was het superindrukwekkend, kippevel! quote: Hahaha lijkt me leuk, heb je ook een slaapplaats voor 2 dan? |
|
quote:ik heb 2 losse 1 persoonslogeerbedden die ik al een tweepersoonslogeerbed kan maken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ghehehe, waar moet de reservering heen? |
|
quote:je hebt mijn trillian adres Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |