![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nu weet ik het zeker. Ik ben in de verkeerde tijd geboren. Deze wereld is te modern voor mij. spelfout weggehaald... ![]() |
|
lullig. Nou ja, iig geen rotzooi voor de schoonmakers. Suck my piss ![]() |
|
Ik vond het maar een irritant mannetje. Ben ik nou slecht? So be it. ![]() |
|
Die lui van tellsell zijn erger idd. Suck my piss ![]() |
|
Och, met het beeld en het geluid uit is het wel te doen. ![]() |
|
quote: Ik gelezen dat ze in een 'onherbergzaam' gebied zat. Misschien geen bereik? ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
en? wat zei ze? ![]() |
|
Finally, weet ik veel. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 05-09-2006 16:55] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 05-09-2006 16:56] ![]() |
|
quote:Crikey! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ze huilde vast krokodillentranen. ![]() |
|
![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
See ya later alligator ![]() Van FOK De dood van Irwin is op film vastgelegd, zo meldden de Australische media vannacht. De opnames laten zien dat Irwin enige tijd boven de pijlstaartrog zwemt. Plotseling steekt de rog zijn met weerhaken bezette staart omhoog en treft Irwin recht in het hart. Irwin rukt de staart nog wel uit zijn borst, maar hij bezwijkt vrijwel meteen aan zijn verwondingen. Zal nog wel eens op het net verschijnen... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-09-2006 19:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Dat is dan iets wat ik alvast niet hoef te zien dan ![]() |
|
ben toch wel stiekem benieuwd Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
best wel geniaal ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Menace II Society Suck my piss ![]() |
|
quote:Filmmateriaal wordt waarschijnlijk na het onderzoek vernietigd, heb ik begrepen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
idd, aan de ene kant vind ik dat het beste maar mocht het uitlekken, zal ik het stiekem toch wel zien denk ik ![]() Je moeder. ![]() |
|
geheel in traditie van die eikol zou t eigenlijk gewoon uitgezonden moeten worden door nasjonal geographic In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Waar dus nooit wat van 'm uitgezond werd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |