![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat je triest bent ![]() ![]() |
|
![]() stelletje internetwarriors [edit]oftewel, doe's niet zo schijnheilig ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-10-2006 15:22] ![]() |
|
Geintje man ![]() ![]() |
|
ohoo! link hier, geintjes maken ![]() peuk. ![]() |
|
drugs=vuil. rip Suck my piss ![]() |
|
quote: ![]() Zonde als mensen denken dat er geen andere uitweg meer is dan zelfmoord ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Drugs maken weer meer kapot dan je lief is. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
junks doen rare dingen Je moeder. ![]() |
|
Ik heb 'em ook wel eens ontmoet, jaren geleden. Jammer, ja. ![]() |
|
Damn, ploegbaas heb ik in eindhoven ook een gesproken! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dat zuigt behoorlijk hard piemel ja... had brutus nog wel een keer live willen zien ![]() ![]() Hopen dat de nieuwe plaat nog wel uitkomt! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
dat is echt minder, moge hij rusten in vrede! ![]() |
|
Nou en, het belangrijkste is dat er geen schade is aan de trein. Iemand die daar toevallig meer vanaf weet? ![]() |
|
EMI-topman verklaart cd dood AMSTERDAM - Het hoofd van platenmaatschappij EMI Music, Alain Levy, heeft op een lezing in Londen verklaard dat de cd als muziekdrager is overleden. Dit meldt MarketWatch. Volgens Levy is er voor de cd geen bestaansrecht meer, omdat zestig procent van de consumenten de nummers van een cd overzet op een pc of draagbare muziekspeler, zoals een iPod. "Om een muziek-cd weer aantrekkelijk te maken moet er een toegevoegde waarde zijn", zegt Levy. "Je gaat je schoonmoeder geen mp3's van iTunes cadeau doen met kerstmis, maar we moeten creatiever zijn om onze content aan de man te brengen." De EMI-topman verklaarde dat begin volgend jaar alle cd's van EMI zullen worden aangevuld met extra content. Van de totale muziekverkoop in de eerste helft van 2006 bestond zeventig procent uit de verkoop van cd's. De verkoop van digitale muziek via internet bedroeg elf procent van de totale verkoop van muziek. http://www.nu.nl/news/864637/54/EMI-topman_verklaart_cd_dood.html ![]() ![]() |
|
quote: En toch doodverklaren?? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-10-2006 13:41] Bruce Banner ![]() |
|
De vloot van Lain. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Nou ja, dat is wat er verkocht wordt aan cd's.Er wordt natuurlijk ook heel veel gedowned en meteen op een mp3 speler etc gezet. Daar komt maar 1 cd aan te pas, de originele. ![]() |
|
Ik snap die man niet. Een cd heeft meteen toegevoegde waarde middels een boekje en het eigenlijke schijfje. Alsof die 'extra' content (zullen wel dullige bonustracks en een fotogallerij zijn) niet binnen de kortste keren te downloaden is. Het is gewoon een excuus om oude klassiekers wederom uit te kunnen brengen ![]() ![]() |
|
quote: Ok, sorry dan. Natuurlijk is het erg. Maar het is evenzo erg voor de andere betrokkenen, niet dan? Alsof die machinist nu nog lekker rijdt... En daarbij heb ik geen zin om door jou op de vingers te worden getikt, ik denk dat iedereen nu zo onderhand wel weet hoe jij bent rondom dit onderwerp omdat je 'ervaring' hebt. Het interesseert mij echter geen zak. ![]() |
|
Shit happens. Suck my piss ![]() |
|
quote: Ik vind het ook erger voor de machinist en de mensen die de resten moeten opruimen dan voor de zelfmoordenaar in kwestie. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Ja precies, het is natuurlijk ook erg voor mensen die dicht bij de persoon stonden en hem goed kenden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |