|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
de subtiele variant op paul de leeuw maar dan de nodige jaren eerder. zeg maar de pixies tov nirvana Je moeder. |
|
ach, volgens mij zou ik de subtiele variant van paul de leeuw nog steeds niks vinden, dus heb er blijkbaar niet zoveel aan gemist. |
|
als je jos brink niet kent ( al is het alleen maar van naam ) heb je in een grot gewoond of ben je van vóór 1995 oid. ik vond jos een toffe homo |
|
Er is nog een derde mogelijkheid: Je hebt totaal geen inclinatie om welke tv-persoonlijkheid dan ook te kennen van naam en dergelijken. Ik ken maar een toffe tv-persoonlijkheid en dat is erwin krol en van de rest hoef ik de naam en de sexuele orientatie dus eigenlijk ook niet te weten. En dat laatste weet ik niet eens van erwin krol, dus kan je nagaan hoe diep ik geintereseerd ben in tv-persoonlijkheden. |
|
|
|
Echt he, sommige mensen leven echt onder een steen. Sjongejongejongejonge. Subtiel kamerolifantje |
|
sorry, maar dit probleem heb ik dus altijd als mensen het over een tv-iemand hebben. Ik krijg dan zo een vragende verloren blik van he wat, wie wattes, ik snap het niet meer en loop uit pure verwarring meestal door naar een volgend gesprek of wacht rustig tot het gesprek weer gaat over een onderwerp dat ik wel begrijp terwijl het gesprek in de tussentijd niet door mijn gehoorgangen heen wil komen ofzo. |
|
Ik snap niet hoe je dat doet. Zelfs toen ik geen tv had werd ik op de hoogte gehouden over Jaap in de Gouden Kooi en de söres van anderen. Nix kon ook zo ongelooflijk niet op de hoogte zijn van dingen die iedereen wist. Heel apart. Ik ben zo blij dat ik een tv-zombie ben. Jammer voor relfairy Jos. Knullig enzo. Mis er niks aan. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: het is niet true om tv te kijken... jij was ook een toffer en hipper persoon toen je nog geen tv had dus ik zeg; boycot of tv uit je raam |
|
quote: hmmm, ik kijk wel tv hoor, maar dan naar tekenfilms of NG of Disc of ehm gillmore girls of gray's anatomy of films. Maar je moet mij echt niet vragen hoe de girlmore girls in het echt heten, want dat vind ik dus totaal niet boeiend. Oh en ik heb sinds gisteren alleen nog maar een zwart wit tv. Dus mijn tv-uren zullen wel weer gaan verminderen. |
|
Oke, als je wel naar dat soort krep kijkt en Jos Brink niet kent zit je echt alleen maar in je eigen aars te graven. Djeez! Je ket Paul de Leeuw toch ook wel? Dat is als Toon Hermans niet kennen oid.! Subtiel kamerolifantje |
|
ehh, kennen wel kijken is een tweede. niet mijn soort humor. Mr bean is veel leuker. Net zoals allo allo. Daar kan ik de humor wel van begrijpen. |
|
quote:Of Pandora's tetten! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-08-2007 19:13] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
tetten? Suck my piss |
|
jep, jou avatar die heel lief is verwijderd door een mod. |
|
*ssscht* Oh en ON TOPIC [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-08-2007 19:20] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb graag een avatar als deze, Wat lul je nou? edit; jammer van Jos trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 25-08-2007 19:23] Suck my piss |
|
'Michael Jackson' overleden Bierfanaat Michael Jackson heeft vandaag de pijp aan Maarten gegeven. Het betreft hier natuurlijk niet The King of Pop, maar een 65-jarige Brit. Jackson was de eerste auteur die wereldwijd succes had met het verkopen van boeken over bier. Eind jaren 80 genoot hij grote bekendheid door zijn serie "The Beer Hunter", die werd uitgezonden op Discovery Channel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: ... Bruce Banner |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat is toch niet toevallig die zelfde Michael Jackson die ook boeken heeft geschreven over Whisk(e)y? Edit: Ja dus. http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson_(writer) R.I.P. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 31-08-2007 1:29] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Concluderend: Je bent nog steeds zo dom als een rund. God, hoe sommige mensen slim willen doen door veel worden te gebruiken ... |
|
quote:ik heb je gemist! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:Ach sterf jij! (on topic mwuaha) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |