IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Requiescat in Pace (meld de doden deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 10:16 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Ja, dat blijft triest.



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-10-2006 10:19 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 30 oktober 2006 10:09 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik vind het ook erger voor de machinist en de mensen die de resten moeten opruimen dan voor de zelfmoordenaar in kwestie.


+1

Het is SUPER kut om in zo'n trein tezitten (metname als je vooraan zit wat me een keer is gebeurd) om maar te zweigen over wat die machinist meemaakt.
Ontzettende egoistische manier van zelfmoordplegen.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-10-2006 10:23 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Yep, neem dan een overdosis.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-10-2006 10:33 by Chelman Profiel van Chelman

I wanna go go go like a burnin'stuntman!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 10:41 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 oktober 2006 10:05 schreef spectre het volgende:
En daarbij heb ik geen zin om door jou op de vingers te worden getikt, ik denk dat iedereen nu zo onderhand wel weet hoe jij bent rondom dit onderwerp omdat je 'ervaring' hebt. Het interesseert mij echter geen zak.
Je hoeft je niet op je vingers getikt te voelen. Maar als het je geen flikker intresseert hoor je er niet op te reageren.

Wat ben jij sjaggo de laatste tijd?

Maargoed over die suicide, zijn er nou nog steeds mensen die denken dat personen in kwestie rekening houden met de conducteur? Daar is toch allang lang en breed over geluld?


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 30-10-2006 10:48 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Volgens mij denk je daar op zo'n moment niet echt bij na. Hoe naar het ook is voor anderen, als je wilt gaan, doe je dat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2006 10:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Daarom is het gruwelijk a-sociaal ... wat het voor de achterblijvers overigens niet minder erg van wordt.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 10:57 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 oktober 2006 10:53 schreef Jenje het volgende:
Daarom is het gruwelijk a-sociaal ... wat het voor de achterblijvers overigens niet minder erg van wordt.


Hey, de eerste kansloze anti-empatische post.

A-sociaal omdat de pleger geen rekening houdt me de gevoelens van de conducteur? LOL. Conducteur houdt zeker wel rekening met de gevoelens van de pleger en is wel sociaal?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2006 10:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 oktober 2006 10:57 schreef Slechtheid het volgende:
Hey, de eerste kansloze anti-empatische post.

A-sociaal omdat de pleger geen rekening houdt me de gevoelens van de conducteur? LOL. Conducteur houdt zeker wel rekening met de gevoelens van de pleger en is wel sociaal?

Die conducteur kiest er ook niet voor!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 30-10-2006 10:59 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Jah 't is ook gewoon a-sociaal, in de meest letterlijke betekenis van het woord. Maar ja, doe je niks an. Zo gaat dat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-10-2006 10:59 by Mark Profiel van Mark

Waar slaat dat nou weer op? De conducteur kiest er toch niet voor om zo'n malloot overhoop te rijden?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 10:59 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 oktober 2006 10:58 schreef ZelThoR het volgende:
Die conducteur kiest er ook niet voor!
Om conducteur te worden? Volgens mij wel hoor.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2006 11:00 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 oktober 2006 10:59 schreef Slechtheid het volgende:
Om conducteur te worden? Volgens mij wel hoor.

Grappig.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-10-2006 11:00 by Mark Profiel van Mark

Sjezus sorry hoor, maar dit valt in de categorie dom geneuzel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 11:01 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 oktober 2006 11:00 schreef ZelThoR het volgende:
Grappig.
Kijk, de mensen die in dit topik posten weten allemaal dat het gebeurt, maar we zijn allemaal geen conducteur. Ik denk dat conducteurs zich er weldegelijk van bewust zijn dat deze dingen gebeuren. En dan kiezen ze idd zelf om het beroep evengoed uit te oefenen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-10-2006 11:04 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 oktober 2006 11:01 schreef Slechtheid het volgende:
Kijk, de mensen die in dit topik posten weten allemaal dat het gebeurt, maar we zijn allemaal geen conducteur. Ik denk dat conducteurs zich er weldegelijk van bewust zijn dat deze dingen gebeuren. En dan kiezen ze idd zelf om het beroep evengoed uit te oefenen.


Bewust zijn van eventuele gevaren neemt niet de impact weg als zoiets ook daadwerkelijk gebeurt. Dus onzin wat je hier verkondigt, men kiest niet voor dat beroep omdat ze onwijs fan zijn van horrorfilms en graag in real life een te pletter geslagen mens om de oren willen zien, voelen, horen en ruiken vliegen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2006 11:05 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 oktober 2006 11:01 schreef Slechtheid het volgende:
Kijk, de mensen die in dit topik posten weten allemaal dat het gebeurt, maar we zijn allemaal geen conducteur. Ik denk dat conducteurs zich er weldegelijk van bewust zijn dat deze dingen gebeuren. En dan kiezen ze idd zelf om het beroep evengoed uit te oefenen.

Ohja, dan maakt het natuurlijk niet meer uit, he

Of je er als je machinist wordt nou rekening mee kunt houden of niet staat volledig los van de zaak dat de machinist er NIET VOOR KIEST om een zelfmoordenaar voor zijn wielen te krijgen.

Dat je weet dat dingen gebeuren maakt die dingen niet minder erg, of het voorkomen waard. Pedofilie? Ohja, als kind kun je ervan uitgaan dat dat een keer gebeurt, laat maar waaien!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 11:15 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 oktober 2006 11:04 schreef MMayo het volgende:
Bewust zijn van eventuele gevaren neemt niet de impact weg als zoiets ook daadwerkelijk gebeurt. Dus onzin wat je hier verkondigt, men kiest niet voor dat beroep omdat ze onwijs fan zijn van horrorfilms en graag in real life een te pletter geslagen mens om de oren willen zien, voelen, horen en ruiken vliegen.
Nee, natuurlijk kiest met niet voor het beroep omdat men graag mensen kapotrijd. Maar wat ik bedoel is dan ook dat een conducteur weet dat hij het kan verwachten en kan dan afwegen of hij het nog wil doen of niet. Kiest hij ervoor het wel te doen terwijl hij weet dat er de kans is dat hij mensen kapotrijd, tjah, dan heeft het schijnbaar toch niet zo'n enorme impact lijkt me.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2006 11:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 oktober 2006 11:01 schreef Slechtheid het volgende:
Kijk, de mensen die in dit topik posten weten allemaal dat het gebeurt, maar we zijn allemaal geen conducteur. Ik denk dat conducteurs zich er weldegelijk van bewust zijn dat deze dingen gebeuren. En dan kiezen ze idd zelf om het beroep evengoed uit te oefenen.


Dit is echt de grootste onzin ooit. Ze zijn zich echt wel bewust dat het kan gebeuren, maar dat maakt nog niet dat het hun eigen schuld is.

Jij bent iig asociaal genoeg om ervoor te springen. Lekker niks aantrekken van andere mensen, gewoon lekker makkelijk doen, niet naar om kijken of je iemand anders voor de rest van zijn leven tekent.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 11:18 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 oktober 2006 11:05 schreef ZelThoR het volgende:
Of je er als je machinist wordt nou rekening mee kunt houden of niet staat volledig los van de zaak dat de machinist er NIET VOOR KIEST om een zelfmoordenaar voor zijn wielen te krijgen.
Hij kiest er wel voor z'n beroep uit te oefenen MET DE WETENSCHAP DAT het kan gebeuren. Hij KIEST DUS ZELF om alsnog in die trein te stappen, ofniet?

quote:
Dat je weet dat dingen gebeuren maakt die dingen niet minder erg, of het voorkomen waard. Pedofilie? Ohja, als kind kun je ervan uitgaan dat dat een keer gebeurt, laat maar waaien!
Ik zie de link niet tussen pedofilie en suicide. Licht het anders even toe.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2006 11:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Een pedofiel trekt zich ook niets aan van de gevolgen bij een slachtoffer, ik zie die vergelijking wel.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-10-2006 11:20 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Wat een gelul! Een straatveger kiest er ook niet voor om straatveger te worden, terwijl hij weet dat de kans bestaat dat hij eens een afgerukte vinger vindt, of een dode junk. Een serveerster kan natuurlijk ook een hartaanval of een overval met veel rondvliegende kogels en dodelijk getroffen gasten meemaken, maar dan wordt ze vooraf ook niet voor de keuze gesteld of ze het beroep, dit risico in acht nemend, wel wil gaan uitoefenen.

Sorry Slechtheid, maar je argument is nogal bescheten!


Bruce Banner


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 30-10-2006 11:20 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 30 oktober 2006 11:18 schreef Slechtheid het volgende:
Hij kiest er wel voor z'n beroep uit te oefenen MET DE WETENSCHAP DAT het kan gebeuren. Hij KIEST DUS ZELF om alsnog in die trein te stappen, ofniet?




Maar dat maakt de keuze om zelfmoord te plegen door voor een trein te springen toch niet sociaal of wel? Je moet kijken naar de andere mogelijkheden om zelfmoord te plegen en daarop moet het oordeel, of een zelfmoord wel of niet sociaal is, gebaseerd worden.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 11:23 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 oktober 2006 11:18 schreef Jenje het volgende:


Dit is echt de grootste onzin ooit. Ze zijn zich echt wel bewust dat het kan gebeuren, maar dat maakt nog niet dat het hun eigen schuld is.
Quote dat stuk dan eens waar ik zeg dat het de schuld van de conducteur is, kan het zelf namelijk niet terugvinden.

quote:
Jij bent iig asociaal genoeg om ervoor te springen. Lekker niks aantrekken van andere mensen, gewoon lekker makkelijk doen, niet naar om kijken of je iemand anders voor de rest van zijn leven tekent.
En jij bent iig sociaal genoeg om te snappen hoe ik in elkaar steek.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2006 11:25 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 oktober 2006 11:20 schreef Jebes het volgende:
Maar dat maakt de keuze om zelfmoord te plegen door voor een trein te springen toch niet sociaal of wel? Je moet kijken naar de andere mogelijkheden om zelfmoord te plegen en daarop moet het oordeel, of een zelfmoord wel of niet sociaal is, gebaseerd worden.
Nee, dat maakt het zeker niet sociaal, volgens mij zijn we het gewoon eens hierover hoor.
In eerste instantie ging het geloof ik ook over het feit dat de pleger er zich niks van aan kan trekken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen