![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, dat blijft triest. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Yep, neem dan een overdosis. ![]() |
|
I wanna go go go like a burnin'stuntman! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Je hoeft je niet op je vingers getikt te voelen. Maar als het je geen flikker intresseert hoor je er niet op te reageren. Wat ben jij sjaggo de laatste tijd? Maargoed over die suicide, zijn er nou nog steeds mensen die denken dat personen in kwestie rekening houden met de conducteur? Daar is toch allang lang en breed over geluld? ![]() |
|
Volgens mij denk je daar op zo'n moment niet echt bij na. Hoe naar het ook is voor anderen, als je wilt gaan, doe je dat. ![]() |
|
Daarom is het gruwelijk a-sociaal ... wat het voor de achterblijvers overigens niet minder erg van wordt. ![]() |
|
quote:Hey, de eerste kansloze anti-empatische post. A-sociaal omdat de pleger geen rekening houdt me de gevoelens van de conducteur? LOL. Conducteur houdt zeker wel rekening met de gevoelens van de pleger en is wel sociaal? ![]() ![]() |
|
quote: Die conducteur kiest er ook niet voor! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Jah 't is ook gewoon a-sociaal, in de meest letterlijke betekenis van het woord. Maar ja, doe je niks an. Zo gaat dat. ![]() |
|
Waar slaat dat nou weer op? De conducteur kiest er toch niet voor om zo'n malloot overhoop te rijden? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Om conducteur te worden? Volgens mij wel hoor. ![]() |
|
quote: Grappig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Sjezus sorry hoor, maar dit valt in de categorie dom geneuzel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Kijk, de mensen die in dit topik posten weten allemaal dat het gebeurt, maar we zijn allemaal geen conducteur. Ik denk dat conducteurs zich er weldegelijk van bewust zijn dat deze dingen gebeuren. En dan kiezen ze idd zelf om het beroep evengoed uit te oefenen. ![]() |
|
quote: Bewust zijn van eventuele gevaren neemt niet de impact weg als zoiets ook daadwerkelijk gebeurt. Dus onzin wat je hier verkondigt, men kiest niet voor dat beroep omdat ze onwijs fan zijn van horrorfilms en graag in real life een te pletter geslagen mens om de oren willen zien, voelen, horen en ruiken vliegen. ![]() |
|
quote: Ohja, dan maakt het natuurlijk niet meer uit, he ![]() Of je er als je machinist wordt nou rekening mee kunt houden of niet staat volledig los van de zaak dat de machinist er NIET VOOR KIEST om een zelfmoordenaar voor zijn wielen te krijgen. Dat je weet dat dingen gebeuren maakt die dingen niet minder erg, of het voorkomen waard. Pedofilie? Ohja, als kind kun je ervan uitgaan dat dat een keer gebeurt, laat maar waaien! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Nee, natuurlijk kiest met niet voor het beroep omdat men graag mensen kapotrijd. Maar wat ik bedoel is dan ook dat een conducteur weet dat hij het kan verwachten en kan dan afwegen of hij het nog wil doen of niet. Kiest hij ervoor het wel te doen terwijl hij weet dat er de kans is dat hij mensen kapotrijd, tjah, dan heeft het schijnbaar toch niet zo'n enorme impact lijkt me. ![]() |
|
quote: ![]() Dit is echt de grootste onzin ooit. Ze zijn zich echt wel bewust dat het kan gebeuren, maar dat maakt nog niet dat het hun eigen schuld is. Jij bent iig asociaal genoeg om ervoor te springen. Lekker niks aantrekken van andere mensen, gewoon lekker makkelijk doen, niet naar om kijken of je iemand anders voor de rest van zijn leven tekent. ![]() |
|
quote:Hij kiest er wel voor z'n beroep uit te oefenen MET DE WETENSCHAP DAT het kan gebeuren. Hij KIEST DUS ZELF om alsnog in die trein te stappen, ofniet? quote:Ik zie de link niet tussen pedofilie en suicide. Licht het anders even toe. ![]() |
|
Een pedofiel trekt zich ook niets aan van de gevolgen bij een slachtoffer, ik zie die vergelijking wel. ![]() |
|
Wat een gelul! Een straatveger kiest er ook niet voor om straatveger te worden, terwijl hij weet dat de kans bestaat dat hij eens een afgerukte vinger vindt, of een dode junk. Een serveerster kan natuurlijk ook een hartaanval of een overval met veel rondvliegende kogels en dodelijk getroffen gasten meemaken, maar dan wordt ze vooraf ook niet voor de keuze gesteld of ze het beroep, dit risico in acht nemend, wel wil gaan uitoefenen. Sorry Slechtheid, maar je argument is nogal bescheten! Bruce Banner ![]() |
|
quote: Maar dat maakt de keuze om zelfmoord te plegen door voor een trein te springen toch niet sociaal of wel? Je moet kijken naar de andere mogelijkheden om zelfmoord te plegen en daarop moet het oordeel, of een zelfmoord wel of niet sociaal is, gebaseerd worden. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:Quote dat stuk dan eens waar ik zeg dat het de schuld van de conducteur is, kan het zelf namelijk niet terugvinden. quote:En jij bent iig sociaal genoeg om te snappen hoe ik in elkaar steek. ![]() ![]() |
|
quote:Nee, dat maakt het zeker niet sociaal, volgens mij zijn we het gewoon eens hierover hoor. ![]() In eerste instantie ging het geloof ik ook over het feit dat de pleger er zich niks van aan kan trekken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |