![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach, jij weet dan nog wel dat er een voetbalgast is bezweken, dat heb ik nog niet eens geregistreed. ![]() |
|
quote: Hm, zijn er veel mensen op dit forum van ná 1995? ![]() |
|
quote: Dat was ook weer standaard HET gesprek van de dag aan de koffietafel. Weer eens wat anders dan al die "diepgaande" gesprekken over pokeren en darten waar iedereen opeens volledige deskundigheid over denkt te hebben. Note to myself: Vandaag even koeken bij de koffie mee nemen voor mijn collega uit Amsterdam die al 2 dagen in een dip zit. Ik denk dat ik maar voor jodenkoeken ga. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Roef Ragas (42) overleden Gepost door Erwin (Remote) - Bron: NOS e.a. Gepubliceerd: vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:14 Acteur Roef Ragas is tijdens het eten overleden aan een hartstilstand. De oudere broer van Bastiaan Ragas werd vooral bekend als Rinus de Gier van de populaire politieserie Grijpstra en de Gier. Van 2004 tot 2006 speelde hij in 36 afleveringen. Ook was Ragas vaak te zien in speelfilms. In twee Pietje Bell films speelde hij de vader van Sproet. Roef Ragas was getrouwd met Gooise Vrouwen-actrice Susan Visser en het stel had 2 kinderen. Ragas had nog veel plannen in de toneel wereld. Hij zou onder meer te zien zijn in de toneelbewerking van Knielen op een bed violen, en met een theatermonoloog van Jeroen Brouwers. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 31-08-2007 13:33] ![]() |
|
quote: Jammer; was n aardige kerel; geen kapsones enzo.. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wat ontzettend sneu, zo'n jonge vent! ![]() |
|
Met bekende mensen op de foto gaan is zooooooow gothic. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Dirkje! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: las het net, matig. Leuke vent wel Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
he ik ken ook een susan visser! Je moeder. ![]() |
|
quote:Single! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Pavarotti overleden Uitgegeven: 6 september 2007 06:51 Laatst gewijzigd: 6 september 2007 07:01 ROME - De Italiaanse tenor Luciano Pavarotti is donderdagochtend vroeg in Modena (Italië) overleden. Dat maakte zijn manager bekend. Pavarotti, door velen geprezen als de grootste tenor van zijn generatie, verloor de strijd tegen kanker. De gezondheidstoestand van de 71-jarige operazanger was de afgelopen dagen plotseling verslechterd. Pavarotti werd op 25 augustus uit het ziekenhuis van Modena ontslagen na een behandeling van meer dan twee weken. De tenor leed aan kanker. Vorig jaar verwijderden artsen een tumor uit zijn alvleesklier. ![]() |
|
Zonde. Bruce Banner ![]() |
|
![]() ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Jammer, ik wou hem net vragen voor mij stonerprojectje! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:Dan zul je eerst zijn steen moeten optillen ![]() Maar een imposante stem (en verschijning) had de man zeker. ![]() |
|
ik ken dan wel vrijwel niks van de man, toch jammer dat ie dood is. np: Sepultura & Pavarotti - Roots, bloody roots ![]() hij was iig niet vies van een potje metal ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 06-09-2007 13:44] No meat is sweater ![]() |
|
Dat is toch een LOL-versie van Roots, door J.B.O.? Bruce Banner ![]() |
|
quote:Ja zoiets. Dat was inderdaad een erg slechte imitatie ![]() |
|
haha oh... No meat is sweater ![]() |
|
Jammer..vond z`n stem super.. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: bah! ik ook! ![]() ![]() |
|
Mijn Opa. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |