IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Requiescat in Pace (meld de doden deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-10-2006 23:17 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 oktober 2006 23:09 schreef Hexegot het volgende:
Rot, Burzum. Stärkte.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-10-2006 23:38 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ja, beduidend minder, burzum. We hebben hier een kat rondlopen die ook een beetje op z'n retour is. 20 a 21 jaar is ze inmiddels. Stokdoof en wankel, maar volgens mij geen pijn. Maar 't kan nooit heel lang meer duren.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-10-2006 23:46 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 oktober 2006 23:38 schreef Oud Vuil het volgende:
Ja, beduidend minder, burzum. We hebben hier een kat rondlopen die ook een beetje op z'n retour is. 20 a 21 jaar is ze inmiddels. Stokdoof en wankel, maar volgens mij geen pijn. Maar 't kan nooit heel lang meer duren.


Klote, Wim

Ja, je gaat je toch hechten aan die beesten.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-10-2006 0:49 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 oktober 2006 23:01 schreef Burzum het volgende:





flink klote kerel, sterkte


Je moeder.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 31-10-2006 0:50 by Iskariot Profiel van Iskariot

Ja klote, was een leuk beest die paar keer dat ik hem had gezien


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 31-10-2006 0:54 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 30 oktober 2006 23:38 schreef Oud Vuil het volgende:
Ja, beduidend minder, burzum. We hebben hier een kat rondlopen die ook een beetje op z'n retour is. 20 a 21 jaar is ze inmiddels. Stokdoof en wankel, maar volgens mij geen pijn. Maar 't kan nooit heel lang meer duren.


Ik had er ook een, op het laatste zonder oren, doof, blind aan een oog en totaal niet te volgens qwa gedrag. Heel onvoorspelbaar. Wist ik veel dat een kat kanker kon krijgen.20+geworden, hij was eigenlijk ouder want uit asiel.

@burzum;minder man, dieren zijn gaaf.

edit, omdat het kan.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 31-10-2006 1:04]


Suck my piss


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-10-2006 4:30 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus



spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 8:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 oktober 2006 23:01 schreef Burzum het volgende:



Jammer jong

Bah ons hondje is nu 11, en begint van die ouderdomstekenen te vertonen, waardoor je toch ook geconfronteerd wordt met het feit dat zo'n diertje maar kort leeft in principe ... kan me het huis niet voorstellen zonder hond ...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 31-10-2006 8:42 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Minder Burzum, mooi klote.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2006 9:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 30 oktober 2006 10:57 schreef Slechtheid het volgende:
Hey, de eerste kansloze anti-empatische post.

A-sociaal omdat de pleger geen rekening houdt me de gevoelens van de conducteur? LOL. Conducteur houdt zeker wel rekening met de gevoelens van de pleger en is wel sociaal?
...sukkel...
quote:
Op 30 oktober 2006 11:15 schreef Slechtheid het volgende:
Nee, natuurlijk kiest met niet voor het beroep omdat men graag mensen kapotrijd. Maar wat ik bedoel is dan ook dat een conducteur weet dat hij het kan verwachten en kan dan afwegen of hij het nog wil doen of niet. Kiest hij ervoor het wel te doen terwijl hij weet dat er de kans is dat hij mensen kapotrijd, tjah, dan heeft het schijnbaar toch niet zo'n enorme impact lijkt me.
Beste Slechtheid, na deze posts is het kleine beetje achting dat ik nog voor je had tot een absoluut nulpunt gedaald.
Mijn ouweheer is vorig jaar met pensioen gegaan, en heeft daarvoor een dikke 35 jaar gewerkt als machinist. Daarbij is het regelmatig voorgekomen dat hij een springer voor de trein kreeg. Geloof me, de keuze van de springer is niet de keuze van mijn pa geweest. Laat me je vertellen dat het NIET leuk is, voor de familie en voor mn pa zelf, als ie na 4 uur op zn werk te zijn geweest nogal bleekjes weer thuis komt, direct doorloopt naar zn slaapkamer en daar de eerste tijd ook niet meer vandaan komt.
Ja, het is een beroepsrisico, maar het is dus niet iets waar je van uitgaat als je dat beroep gaat uitoefenen zoals jij stelt, want dan kan je bijna geen beroep meer uitoefenen. Ook ik kan als rij-instructeur te maken krijgen met fietsers die zonder te kijken voor mijn auto langsgaan en die zodoende aangereden worden. Dat die mogelijkheid bestaat, is voor mij echter geen reden ermee te kappen, en is ook geen enkele reden dat de impact daarom voor mij kleiner is.
Dus wat jou ook lijkt, en wat jij ook denkt, ik weet zeker dat jij eens met een machinist moet gaan praten die er net zo'n a-sociale lowlife voorgehad heeft.
Dan lul je wel anders, vriend.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-10-2006 13:17 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

1. Had ooit een ex-conducteur als collega, dus dat heb ik reeds gedaan.
2. Cry me a river.
3. Ontopik.

@Burzum: Klote kerel. Mijn ma heeft ook een hondje, en ik wil haar aansporen die eens een keer te laten dekken en vervolgens 1 pup zelf houden. Waarom? Als moeders [hond, niet mijn ma], komt te overlijden, is het jong er nog. Verlies blijft klote, maar dan is er nog de pup waarmee je ook een band hebt. Sterkte ermee.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-10-2006 13:19 by spectre Profiel van spectre

Is die rivier van je nu nog niet vol


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-10-2006 13:26 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 31 oktober 2006 13:17 schreef Slechtheid het volgende:
@Burzum: Klote kerel. Mijn ma heeft ook een hondje, en ik wil haar aansporen die eens een keer te laten dekken en vervolgens 1 pup zelf houden.


Honden worden doorgaans niet gedekt, teefjes weer wel....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-10-2006 13:29 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 31 oktober 2006 13:26 schreef Chelman het volgende:
Honden worden doorgaans niet gedekt, teefjes weer wel....
Je snapt het evengoed wel he? Of moet ik voor jou de post ff aanpassen?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-10-2006 13:32 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 31 oktober 2006 13:29 schreef Slechtheid het volgende:
Je snapt het evengoed wel he? Of moet ik voor jou de post ff aanpassen?


Nee. Zorg er wel voor dat je hond genoeg eieren eet. Daar spuit hij goed van.

edit: Alhoewel...jij hoeft nu geen eieren meer eten, dacht ik, toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 31-10-2006 13:33]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-10-2006 13:34 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 31 oktober 2006 13:32 schreef Chelman het volgende:
Nee. Zorg er wel voor dat je hond genoeg eieren eet. Daar spuit hij goed van.

edit: Alhoewel...jij hoeft nu geen eieren meer eten, dacht ik, toch?
Je moet niet dachten, je moet denken.

--> Lul to pik?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2006 14:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Lieve Slechtheid,

1. Conducteurs zitten niet voorin. Dat mag niet meer. Die krijgen dus de klap minder mee dan de machinist die rijdt.
Logisch toch?
2. Jij bent de zeur, dat beamen meer lui hier.
3. Een reactie op een reactie van een user die ontopic is, is zelf ook vaak ontopic.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 14:23 by MMayo Profiel van MMayo

Beste meneer Greycloak,

Wij (als internetwarriors) werden uit dit topic weg geschopt door Snaack, wij dienden ontopic verder te ouwehoeren in het zelfmoordtopic. Bij deze ook aan jou het verzoek, daar verder te ouwehoeren.

Met vriendelijke groet,
MMayo


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-10-2006 14:23 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 31 oktober 2006 14:18 schreef Greycloak het volgende:
Lieve Slechtheid,

1. Conducteurs zitten niet voorin. Dat mag niet meer. Die krijgen dus de klap minder mee dan de machinist die rijdt.
Logisch toch?
2. Jij bent de zeur, dat beamen meer lui hier.
3. Een reactie op een reactie van een user die ontopic is, is zelf ook vaak ontopic.
Het zit je schijnbaar nogal hoog. Mail me er anders over ipv het topik er hier verder mee te bevuilen. [blauw]ontopic[/blauw]


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-10-2006 14:32 by spectre Profiel van spectre

A nee, het is net zo leuk!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 14:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 31 oktober 2006 14:32 schreef spectre het volgende:
A nee, het is net zo leuk!


Hmm wellicht wil Grey mailen en het dan in lollig topic posten?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 31-10-2006 14:40 by jbassist Profiel van jbassist



Stelletje piemels!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 14:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Is die van jou dood?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 31-10-2006 14:45 by jbassist Profiel van jbassist

ooooeeeehh een ontopic jenje

Nee hoor, die heeft de tijd van zijn leven!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


cranial
Usericon van cranial
Posted 01-11-2006 14:43 by cranial Profiel van cranialhttp://www.myspace.com/ferdyH

quote:
Op 31 oktober 2006 9:08 schreef Greycloak het volgende:
ik weet zeker dat jij eens met een machinist moet gaan praten die er net zo'n a-sociale lowlife voorgehad heeft.
Dan lul je wel anders, vriend.
zit jij nou m'n net overleden maatje een low life te noemen? beetje respectloos,aangezien je niet weet wat hier aan is voorgegaan,ik snap je standpunt,maar vindt dit niet echt netjes...het is zeker niet tof voor de machinist die deze vormen van zelfdoding meemaken...maar ff voor de duidelijkheid,dit is een WELOVERWOGEN keus geweest...ook al is het een egoistische..als je net te weinig pillen gebruikt,ben je een ongelukkige kasplant,als je van een te laag gebouw springt zit je de rest van je ongelukkige leven in een rolstoel..ik bedoel maar...nogmaals,ik snap je argument,maar een klein beetje meer respect voor de nagedachtenis van een goede vriend aub..


Expired,Erased and Forgotten


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen