![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Idd jammer!! ![]() Maarja, wie met vuur speelt.... ![]() |
|
Krijgt een steek van een pijlstaartrog? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: omg!! ![]() |
|
quote: Hmz, onder water met vuur spelen lijkt me moeilijk ![]() Wel spijtig dat ie dood is ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Magnesiumfakkels FTW! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hehe wel lullig, schijnt pas de 2e dodelijke steek te zijn in geschiedenis van Australië. ![]() |
|
quote: Ja maar hij was ook juist wel degene die het meeste risico nam ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Ja gatver, moet ik nou alles uit gaan leggen? grrrrrrr ![]() ![]() Dat ie regelmatig t gevaar opzocht, nou goed? ![]() ![]() |
|
Crikey! ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: psies! ![]() ![]() |
|
Crikey, look at the size of that human! Now I will go and stick my arrow up its chest... ![]() |
|
quote: U heeft sms!! ![]() ![]() |
|
quote: ..grote kans dat het nog 'live' is opgenomen ook. RIP Steve; hij was idd een held. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Wat voor lengte zou zo'n stekel dan wel niet moeten hebben? ![]() R.I.P. overigens, hij maakte interessante programma's ![]() |
|
quote: Niet eens zozeer de lengte maar vooral de scherpte van dat ding, moet toch door je borstkas heen. ![]() |
|
Ook idd. Maar dan nog... Het hart zit niet echt aan de oppervlakte, dat maakt me wel erg nieuwsgierig naar hoe dat ongeluk precies in gebeurt. Kunnen roggen eigenlijk (met flink wat vaart) achteruitzwemmen? ![]() |
|
quote: Dat denk ik niet maar ze zijn wel enorm wendbaar. Ik denk dat Steve het arme beestje een ietwat te lang aan het ambeteren was en dat de rog danmaar hem het zwijgen oplegde ![]() Effe wat uitleg omtrend het bewuste "beestje": quote: Hoe het ongeval gebeurde weet ik ook niet maar zo diep moet die angel ook niet in het menselijk lichaam binnentreden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Die angel is wel iets van een halve meter lang. Dus dat gaan makkelijk door je heen. CRIKEY! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Sneu idd, maar het verbaast me dat hij überhaupt nog zo 'oud' is geworden. De manier waarop hij met een kinderlijk enthousiasme veel te druk met die beesten omging. ![]() Zijn vrouw schijnt het nog niet te weten, die zit ergens in de wildernis in Tasmanië, lekker thuiskomen. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: idd, ik denk wel dat Steve blij is dat hij door een dier gedood is, dood in stijl. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik zag het idd. ![]() |
|
quote: Ik denk dat ze zelfs in dat werelddeel al mobiele telefoons hebben hoor ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Maar geen zendmasten ![]() ![]() |
|
Tja, maar hebben ze daar ook dekking ? ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |