![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
HIIIPPPIIIEEEE Maar vissen roeleren wel enigszins .. we hadden hier een tweetal goduvissen en een killergup die een aantal goudvissen vermoord heeft en daarna de hand/vin aan zichzelf geslagen .... ![]() |
|
Alleen met mn twee goudvissen in de kom ![]() Maar vind het altijd erg mooi van die grote aquariums ![]() |
|
Je bent idd een hippie ja, maar goed ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Is vind vissen leuker aan de waterkant, in het zonnetje onder genot van een drankje. En dan natuurlijk een menneke die de made eraan doet en het vis eraf haalt. ![]() ![]() En op zondag, natuurlijk. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
bah, vissen is dieren mishandeling. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Wow, klinkt als een mooi project, Chelman! Vooral omdat je dingen wil gaan houden die interessante soaps voor je afspelen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
LOL Dit is de kleine: ![]() en dit wordt zijn stoute tegenstander: ![]() Mijn vriendin wil natuurlijk gelijk Discusvissen houden. Voorlopig: NO WAY. Ik ga ze niet moedwillig de dood injagen. En bovendien zou het zonde van mijn geld zijn. Die dingen zijn duur 50-200 euro per stuk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik heb wel een vissekom gehad, en de kat vond het altijd leuk om de vis op te eten, maar had een hekel aan water, dus dat lukte nooit,. Vreemd he? Ik vind koi's in een vijver wel mooi. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() Morgen eens foto's posten van onze. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Ja. Een van mijn ooms heeft een enorme vijver in zijn tuin. Die heeft allemaal competition koi's uit kwekerijen in Niigata. Wel gaaf, maar reteduur. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Het gaat hier dan ook niet over het werkwoord. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
tssssk. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja dat is erg duur. Ik had zelf een vijver gemaakt. Wel redelijk groot, en wat kleine koi's ingedaan. En die zijn groot geworden. Ze groeien naar de grootte van hun zwemgebied. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Leuke beestjes die wel tam kunnen worden. Oh ja, niet dat ik ze aanraak. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Mn pa is dr helemaal gek van maar aangezien de druk van vele hobbies op zijn schouders lagen heetf ie besloten om maar 25 jaar vissen te hebben gehad het toch allemaal weg te doen. De laatste bak die we hadden van 1 van 3.5 meter. 1500 liter dacht ik. Met viskes uit Midden-amerika. ![]() |
|
Mijn ouders hebben vroeger wel redelijk wat vissen gehad.. niets bijzonders. Veel gaver waren hun klauwkikkers in een apart aquarium, zagen er ongeveer zo uit: ![]() ![]() |
|
![]() Dit is een zeer gave meerval (L-salvador gold). Heeft wel een grote bak nodig want hij wordt zo'n 50cm. Ook iets voor later. Bovendien kost hij gewoon €450,- KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik ook niet, maar zij mij wel ![]() Komen ze uit je hand eten. Kan je ze door je hand heen laten zwemmen. Aaien. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Dat is zeker iets voor later. Ik ga alleen wel wat rifles kopen om op reigers te schieten. hehe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Zou niet hoeven. Nou ja ik ben er nooit last van gehad. Ik vermoed wel katten. Mijn mooiste was ineens weg. Ghostkoi. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Ieuw eng! We hebben er ook nog twee grote steuren in zwemmen, ook tam. Donderse zuiglappen! @ Chelman, als je in een dorp woond heb ik een handige tip voor je: visdraad! Zo niet, moet je een rechthoekige vijvermaken, zonder 'trappetjes' -> met als gevolg dat de reiger niet kan staan. Yay! Ik zal morgen eens foto's maken van onze vijvers. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Wij hebben wel last van reigers gehad bij de oude vijvers(ruimte teveel ![]() Ik heb ook 1 eigen koi, een ghostkoi. Ik vind hem eigenlijk wel godsgruwelijk lelijk. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Volgens mij had RrroooaaarrR trouwens ook een aqua....lang niet gezien trouwens. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Vissen zijn wel leuk... ...IN STICK-VORM!! MWUHAHAHAHAHAA!!! Zenial ![]() |
|
Yay. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |