![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Niks mis mee met de muziek van La Spears, Blackout en Circus zijn heerlijke platen. ![]() ![]() |
|
Albums heb ik nooit gehoord, maar ik heb ze ondertussen al per ongeluk 3 keer gezien, en live zijn ze wel gaaf ![]() If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... ![]() |
|
quote: Alleen de zanger moet dood, de rest van de band heb ik geen problemen mee. Denk dat dat voor iedereen geld die hier zit te zeuren. ![]() ![]() |
|
Yeah die thomas is zowaar nog wel een aardig gast. Maar die zanger mag idd snoeihard dood. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Ja, und? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Nee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Scgaap ben jij dat? ![]() ![]() |
|
quote: Jupz, al vind ik de muziek ook de moeite niet waard. Afgekloven riffwerk, voorspelbare saaiheid. Boeiender ![]() |
|
Dat was 'n kort optreden in Tilburg. Vanaf de eerste tonen was duidelijk dat 't niet goed zat, de gebruikelijke energie miste en de uithalen werden geschrapt. Dit ging na een paar minuten steeds minder opvallen (waarschijnlijk iets te hard geprobeerd het te camoufleren) en toen lag ie gestrekt. De simpele combinatie van paracetamols en Jack Daniels kan daar ook al voor gezorgd hebben, dus hopelijk stelt 't niet veel voor. ![]() |
|
![]() What are you talking about? Is de zanger out gegaan tijdens een optreden? ![]() |
|
![]() |
|
quote: Afgelopen zaterdag in Enschede was er niets aan de hand. Prima showtje ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Heeft 'ie zondag vervolgens zijn Tilburgse hotelkamer nog verbouwd? 10.10.1942 - 20.11.2011 ![]() |
|
http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2009/11/neprocker_stort_in.html Wat een sneue titel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 30-11-2009 12:22] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: +1 ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Wat een watje. ![]() |
|
quote: Lekker subjecief ja.. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Dan zijn de mannen van de Golden Earring misschien wel ouwe knakkers, maar zij maken de show wél af! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
Ook als er 1 in elkaar stort... dacht het niet. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:Spitsnieuws ... duh ... riooljournalistiek van jewelste .. ![]() |
|
quote:Zo, even speelkwartiertje. Leg eens uit wat er zo nep aan hem is? ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Leg jij maar uit wat er niet nep aan hem is. ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:Hij heeft de afgelopen jaren ieder kutzaaltje platgespeeld, dag in dag uit met de muziek die hij zelf tof vind. Plukt er nu de vruchten van. Hoewel niet helemaal mijn ding, vind ik hem in ieder geval wel oprecht overkomen. Ik geloof dat je smaak en objectiviteit door elkaar haalt ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |