![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
wat een tyfusmuziek is het.. een keer live gezien op een festival, was pure tijdverspilling, kon nog beter een burger naar binnen werken ![]() |
|
deze shit gaat echt langs mij heen papi Suck my piss ![]() |
|
Jo bradder, alles koel swa weettoch!? Check dan wat ik gekocht heb... VOLBEAT vrind... met die zanger en die gitarist echt vet man.. maar ja *snuif* vetste is die schapenzang nog, spreek je later! no spang! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Goede post ![]() ![]() |
|
+1 Ik vind het ook kutmuziek die zwaar overschat wordt. Wil je muilperen? ![]() |
|
+2 het klinkt als anale sex met zeehonden. ![]() |
|
Volbeat is vet, vooral live. Eindelijk eens een feelgood-happy-de-peppie band die ik niet irritant vind om naar te luisteren. Errug aanstekelijk. ![]() |
|
quote: Dat bedoel ik.... +1 "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Respect! ![]() Godver wat haat ik deze band. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Dat bedoel ik... +1 ![]() Boeiender ![]() |
|
Ik vind het mooi. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Het is ook een supervette band !!! Maar ze worden erg snel erg populair en hebben catchy zanglijntjes. Daar moet je als o-zo-true-zijnde-metalhead niks van hebben natuurlijk. En dan kun je maar niet hard genoeg roepen hoe kut je het vind ... ze zullen eens denken dat je met de massa mee loopt en iets leuk vind waar ook veel pinkpop-gangers iets mee kunnen .... Nee, als echte metalhead moet het bruut, extreem, duister en zeker niet toegangelijk of catchy zijn. Stel je voor, zeg !!! Flikker lekker op allemaal. Volbeat is op plaat een erg lekker bandje en weet live altijd weer een geniaal feestje te bouwen. Helemaal niets mis mee. ![]() |
|
quote: Nou én! ![]() quote: LOL @ je eigen situatie zo goed schetsen. Ik vind het gewoon een inspiratieloze (qua gitaarwerk iig) kutband met een zanger die ik persoonlijk niet te haggelen vind. Ene oor in andere oor uit muziek ware het niet dat ze die verschrikkelijke zanger erbij hebben. Dat heeft niets met "hardheid" of "trueheid" te maken, dat is gewoon wat ik er van vind.... ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Gast je kent ons niet. Volbeat is gewoon kut, dat heeft niets met de scene te maken papi. Suck my piss ![]() |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ik denk ook dat het deels met de scene te maken heeft. Er zijn namelijk heel veel mensen die ergens naar luisteren, omdat bijvoorbeeld zijn beste maat er fan van is. Of ze luisteren black metal, omdat ze dan niet voor kneus uitgemaakt kunnen worden omdat niemand weet waar ze het over hebben. Wat volbeat betreft, het is gewoon een geniale band die met hun vernieuwende stijl van muziek veel mensen weet te raken. Ik snap dat er veel mensen jaloers zijn, ik zou het ook zijn, maar dat hoeft echt niet. Als jij iets niet goed vind ga dan niet meteen discussies aan als je niet alles correct kan verwoorden. Hier word Volbeat namelijk afgekraakt, maar bijna niemand geeft een goede toelichting. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. ![]() |
|
quote: :') Boeiender ![]() |
|
quote: Check. ![]() |
|
quote:daar gaat dit forum voor 90 procent over, he, met dit als uitschieter. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Je hebt gelijk, het heeft met de scene te maken. Ik ga ff aan mijn lul sjorren. XXX skullfuck Suck my piss ![]() |
|
quote: Nee, dat is Departure want die hebben al 2 topics vol geluld over hun eigen overschatte zwaar inspiratieloze bagger.... ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:hmm, da's waar.mijn excuses, staalman.soms heb je wel gelijk. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Hehehe, werd het maar zwaar overschat. Maar jammer dat je van jouw scene Departure niet leuk mag vinden, al heb je het nog nooit gehoord / gezien. ![]() Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |