IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Volbeat Vorige pagina | Volgende pagina
compfreak
Usericon van compfreak
Posted 15-10-2008 15:09 by compfreak Wijzig reactieProfiel van compfreakQuote dit bericht

wat een tyfusmuziek is het..
een keer live gezien op een festival, was pure tijdverspilling, kon nog beter een burger naar binnen werken


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 15:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 15:09 schreef compfreak het volgende:
wat een tyfusmuziek is het..
een keer live gezien op een festival, was pure tijdverspilling, kon nog beter een burger naar binnen werken


Ongeveer hetzelfde dus als jouw post...

Tijdverspilling en heb dus maar even koffie gemaakt...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-10-2008 15:15 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

deze shit gaat echt langs mij heen papi


Suck my piss


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-10-2008 15:30 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Jo bradder, alles koel swa weettoch!? Check dan wat ik gekocht heb... VOLBEAT vrind... met die zanger en die gitarist echt vet man.. maar ja *snuif* vetste is die schapenzang nog, spreek je later! no spang!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 15-10-2008 15:31 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 15 oktober 2008 15:09 schreef compfreak het volgende:
wat een tyfusmuziek is het..
een keer live gezien op een festival, was pure tijdverspilling, kon nog beter een burger naar binnen werken


Goede post



jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 15-10-2008 15:39 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

+1 Ik vind het ook kutmuziek die zwaar overschat wordt.


Wil je muilperen?


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-10-2008 15:54 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

+2 het klinkt als anale sex met zeehonden.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-10-2008 16:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Volbeat is vet, vooral live. Eindelijk eens een feelgood-happy-de-peppie band die ik niet irritant vind om naar te luisteren. Errug aanstekelijk.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 16:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 16:02 schreef Snaack het volgende:
Volbeat is vet, vooral live. Eindelijk eens een feelgood-happy-de-peppie band die ik niet irritant vind om naar te luisteren. Errug aanstekelijk.


Dat bedoel ik.... +1


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 15-10-2008 16:30 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 15:30 schreef Argh het volgende:
Jo bradder, alles koel swa weettoch!? Check dan wat ik gekocht heb... VOLBEAT vrind... met die zanger en die gitarist echt vet man.. maar ja *snuif* vetste is die schapenzang nog, spreek je later! no spang!


Respect!

Godver wat haat ik deze band.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-10-2008 17:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 oktober 2008 16:30 schreef jbassist het volgende:
Respect!

Godver wat haat ik deze band.


Dat bedoel ik... +1







Boeiender


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-10-2008 17:14 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik vind het mooi.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 15-10-2008 17:25 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Het is ook een supervette band !!!
Maar ze worden erg snel erg populair en hebben catchy zanglijntjes.
Daar moet je als o-zo-true-zijnde-metalhead niks van hebben natuurlijk. En dan kun je maar niet hard genoeg roepen hoe kut je het vind ... ze zullen eens denken dat je met de massa mee loopt en iets leuk vind waar ook veel pinkpop-gangers iets mee kunnen ....
Nee, als echte metalhead moet het bruut, extreem, duister en zeker niet toegangelijk of catchy zijn. Stel je voor, zeg !!!

Flikker lekker op allemaal. Volbeat is op plaat een erg lekker bandje en weet live altijd weer een geniaal feestje te bouwen. Helemaal niets mis mee.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-10-2008 17:45 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 oktober 2008 17:14 schreef Dentz het volgende:
Ik vind het mooi.


Nou én!


quote:
Op 15 oktober 2008 17:25 schreef yowannuzz het volgende:
Het is ook een supervette band !!!
Maar ze worden erg snel erg populair en hebben catchy zanglijntjes.
Daar moet je als o-zo-true-zijnde-metalhead niks van hebben natuurlijk. En dan kun je maar niet hard genoeg roepen hoe kut je het vind ... ze zullen eens denken dat je met de massa mee loopt en iets leuk vind waar ook veel pinkpop-gangers iets mee kunnen ....
Nee, als echte metalhead moet het bruut, extreem, duister en zeker niet toegangelijk of catchy zijn. Stel je voor, zeg !!!

Flikker lekker op allemaal. Volbeat is op plaat een erg lekker bandje en weet live altijd weer een geniaal feestje te bouwen. Helemaal niets mis mee.


LOL @ je eigen situatie zo goed schetsen. Ik vind het gewoon een inspiratieloze (qua gitaarwerk iig) kutband met een zanger die ik persoonlijk niet te haggelen vind.

Ene oor in andere oor uit muziek ware het niet dat ze die verschrikkelijke zanger erbij hebben. Dat heeft niets met "hardheid" of "trueheid" te maken, dat is gewoon wat ik er van vind....


Boeiender


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-10-2008 18:19 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 oktober 2008 17:25 schreef yowannuzz het volgende:
Het is ook een supervette band !!!
Maar ze worden erg snel erg populair en hebben catchy zanglijntjes.
Daar moet je als o-zo-true-zijnde-metalhead niks van hebben natuurlijk. En dan kun je maar niet hard genoeg roepen hoe kut je het vind ... ze zullen eens denken dat je met de massa mee loopt en iets leuk vind waar ook veel pinkpop-gangers iets mee kunnen ....
Nee, als echte metalhead moet het bruut, extreem, duister en zeker niet toegangelijk of catchy zijn. Stel je voor, zeg !!!

Flikker lekker op allemaal.


Gast je kent ons niet.


Volbeat is gewoon kut, dat heeft niets met de scene te maken papi.


Suck my piss


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-10-2008 18:43 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


htheripper
Usericon van htheripper
Posted 15-10-2008 18:45 by htheripper Wijzig reactieProfiel van htheripperQuote dit berichthttp://www.metalkrant.net

quote:
Op 15 oktober 2008 18:19 schreef skullfuck het volgende:
Gast je kent ons niet.


Volbeat is gewoon kut, dat heeft niets met de scene te maken papi.


Ik denk ook dat het deels met de scene te maken heeft. Er zijn namelijk heel veel mensen die ergens naar luisteren, omdat bijvoorbeeld zijn beste maat er fan van is. Of ze luisteren black metal, omdat ze dan niet voor kneus uitgemaakt kunnen worden omdat niemand weet waar ze het over hebben. Wat volbeat betreft, het is gewoon een geniale band die met hun vernieuwende stijl van muziek veel mensen weet te raken. Ik snap dat er veel mensen jaloers zijn, ik zou het ook zijn, maar dat hoeft echt niet. Als jij iets niet goed vind ga dan niet meteen discussies aan als je niet alles correct kan verwoorden. Hier word Volbeat namelijk afgekraakt, maar bijna niemand geeft een goede toelichting.


www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-10-2008 18:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 oktober 2008 18:45 schreef htheripper het volgende:
Ik denk ook dat het deels met de scene te maken heeft. Er zijn namelijk heel veel mensen die ergens naar luisteren, omdat bijvoorbeeld zijn beste maat er fan van is. Of ze luisteren black metal, omdat ze dan niet voor kneus uitgemaakt kunnen worden omdat niemand weet waar ze het over hebben. Wat volbeat betreft, het is gewoon een geniale band die met hun vernieuwende stijl van muziek veel mensen weet te raken. Ik snap dat er veel mensen jaloers zijn, ik zou het ook zijn, maar dat hoeft echt niet. Als jij iets niet goed vind ga dan niet meteen discussies aan als je niet alles correct kan verwoorden. Hier word Volbeat namelijk afgekraakt, maar bijna niemand geeft een goede toelichting.


:')


Boeiender


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-10-2008 18:56 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 17:45 schreef MR. N het volgende:
Ik vind het gewoon een inspiratieloze (qua gitaarwerk iig) kutband met een zanger die ik persoonlijk niet te haggelen vind.



Check.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2008 19:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 15:39 schreef jelmer2 het volgende:
+1 Ik vind het ook kutmuziek die zwaar overschat wordt.
daar gaat dit forum voor 90 procent over, he, met dit als uitschieter.


Fuck the world and fuck you


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-10-2008 19:14 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 oktober 2008 18:45 schreef htheripper het volgende:
Ik denk ook dat het deels met de scene te maken heeft. Er zijn namelijk heel veel mensen die ergens naar luisteren, omdat bijvoorbeeld zijn beste maat er fan van is. Of ze luisteren black metal, omdat ze dan niet voor kneus uitgemaakt kunnen worden omdat niemand weet waar ze het over hebben. Wat volbeat betreft, het is gewoon een geniale band die met hun vernieuwende stijl van muziek veel mensen weet te raken. Ik snap dat er veel mensen jaloers zijn, ik zou het ook zijn, maar dat hoeft echt niet. Als jij iets niet goed vind ga dan niet meteen discussies aan als je niet alles correct kan verwoorden. Hier word Volbeat namelijk afgekraakt, maar bijna niemand geeft een goede toelichting.



Je hebt gelijk, het heeft met de scene te maken.


Ik ga ff aan mijn lul sjorren.

XXX

skullfuck


Suck my piss


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 19:14 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:04 schreef mental het volgende:
daar gaat dit forum voor 90 procent over, he, met dit als uitschieter.


Nee, dat is Departure want die hebben al 2 topics vol geluld over hun eigen overschatte zwaar inspiratieloze bagger....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2008 19:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:14 schreef Staalman het volgende:
Nee, dat is Departure want die hebben al 2 topics vol geluld over hun eigen overschatte zwaar inspiratieloze bagger....
hmm, da's waar.mijn excuses, staalman.soms heb je wel gelijk.


Fuck the world and fuck you


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 19:21 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:15 schreef mental het volgende:
hmm, da's waar.mijn excuses, staalman.soms heb je wel gelijk.


Lekkere poeperd van me...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-10-2008 19:22 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 oktober 2008 19:14 schreef Staalman het volgende:
Nee, dat is Departure want die hebben al 2 topics vol geluld over hun eigen overschatte zwaar inspiratieloze bagger....


Hehehe, werd het maar zwaar overschat.

Maar jammer dat je van jouw scene Departure niet leuk mag vinden, al heb je het nog nooit gehoord / gezien.


Boeiender


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen