IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Volbeat Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-09-2008 12:47 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

LOA is ongekend, ik heb nog spijt dat ik in 1992 zo'n aap ben geweest en achtereenvolgens nailbomb, fear factory en LOA heb gemist op DOA doordat ik wel lekker zat op die camping


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-09-2008 12:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ach, het is net zo "in" om op Lars Ulrich te zeiken als Volbeat kut te vinden. Nieuwe plaat rost en is gewoon steengoed. Muzikaal knap in elkaar en qua zang is het ook te gek! Tenminste eentje die kan zingen en laat zien dat er op een andere manier gezongen kan worden dan alleen maar de hoogte in.

Veel beter dan al die opgedroogde 13 in een dozijn kut bandjes!

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 06-09-2008 12:51]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-09-2008 12:49 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2008 12:46 schreef XnegativeX het volgende:
Het doet mij meer aan de Misfits denken dan aan LOA.


+1

Qua muziek lijkt het al helemaal niet op LOA, snap die vergelijking ook nooit. En qua zang... Keith Caputo heeft imo op cd niet drie platen achter elkaar geknald. Bij hem gaat de enorme zeiligheid in zijn stem mij op een gegeven moment tegenstaan.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-09-2008 12:52 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

dat zeiken gebeurd voornamelijk door mislukte muzikantjes die met hun grote bek eigenlijk proberen te zeggen dat ze teringjaloers zijn op bands die wel opgepikt worden/wel iets hebben dat aanspreekt...

in het geval van volbiet kan ik me goed voorstellen dat mensen t niet trekken... t hangt qua muziek over net een beetje naast... tis niet echt metal niet echt standaard dit of dat... en zoals erder gezegd die rare country achtige stukjes/gitaartjes trek ik ook niet zo....




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-09-2008 12:53 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik zei.. qua zang.. die muziek doet me nergens aan denken




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-09-2008 12:57 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Prima naar te luisteren hoor, Volbeat.

Ov Tipok: Aaaarco heeft mail.


Bruce Banner


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-09-2008 13:02 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

u heeft mail terug, mijn waarde vrind


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 06-09-2008 13:08 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Kaartje voor het concert in Paradiso is alvast binnen. Dat wordt weer een leuk feestje


KenVDP
Usericon van KenVDP
Posted 06-09-2008 16:23 by KenVDP Wijzig reactieProfiel van KenVDPQuote dit bericht

niet de moeite genomen om naar te gaan kijken op Pukkelpop


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-09-2008 1:59 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2008 16:23 schreef KenVDP het volgende:
niet de moeite genomen om naar te gaan kijken op Pukkelpop


Dat is dan jammer voor jou


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-09-2008 1:37 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik vind het een lekker plaatje. Het is wel wat minder stevig als zijn voorgangers en het geheel klinkt wat melancholischer, maar dan kan de pret voor mij niet drukken


Faustian Spirit of the Earth


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 13-09-2008 1:42 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Vind de nieuwe een beetje tegen vallen.
Af en toe klinkt het een beetje te vrolijk en simpel.
Mary Ann's Place is wel een meesterlijk nummer.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-09-2008 12:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Gisteren die laatste toch maar 's aangeschaft. Viel niet tegen. En zeggen dat ik Dominus destijds een enorme zaadband vond.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-09-2008 12:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

kan Volbeat niet meer aanhoren...die zanger met zijn kikker in de keel...vreselijk....eentonig


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-09-2008 22:19 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 6 september 2008 12:52 schreef Aaaarco het volgende:
dat zeiken gebeurd voornamelijk door mislukte muzikantjes die met hun grote bek eigenlijk proberen te zeggen dat ze teringjaloers zijn op bands die wel opgepikt worden/wel iets hebben dat aanspreekt...

in het geval van volbiet kan ik me goed voorstellen dat mensen t niet trekken... t hangt qua muziek over net een beetje naast... tis niet echt metal niet echt standaard dit of dat... en zoals erder gezegd die rare country achtige stukjes/gitaartjes trek ik ook niet zo....




Met een beetje goeie wil kan je aan de inhoud van een reactie wel inschatten of het een objectieve reactie is of pure jaloezie of een mengeling van beide. Dat een band word opgepikt door de meerderheid wil niet zeggen dat een groep mensen het echt niks vind, onafhankelijk van hun eigen carriere... Maak er toch niet zo'n plaatsvervangend persoonlijk drama van.



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-09-2008 22:22 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Oja, en nieuwe album geeft mij het gevoel dat ik alles al gehoord heb op eerdere album, eerste aslbum heb ik wel een keer geluisterd maar dat vergeleek ik ook onbedoeld telkens met Rock the rebel/metal the devil. Onafhankelijk van mijn eigen onbetekenende bandjes die waarschijnlijk nooit zullen doorbreken.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-09-2008 22:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2008 22:22 schreef Audiophile het volgende:
Oja, en nieuwe album geeft mij het gevoel dat ik alles al gehoord heb op eerdere album, eerste aslbum heb ik wel een keer geluisterd maar dat vergeleek ik ook onbedoeld telkens met Rock the rebel/metal the devil. Onafhankelijk van mijn eigen onbetekenende bandjes die waarschijnlijk nooit zullen doorbreken.


Verbitterde frust aan het worden Audio?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-09-2008 22:36 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 13 september 2008 22:33 schreef Staalman het volgende:
Verbitterde frust aan het worden Audio?
Zeker, en ik weet zeker dat ik alle albums die ik heb gehoord beter kan indrummen!




Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-10-2008 12:45 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

you love it or you hate it.

Ik ga van ze genieten vanavond in Paradiso! Nieuwe album is tegek en live heerschen ze!!!



Stringz
Usericon van Stringz
Posted 09-10-2008 13:06 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

+1


hammer
Usericon van hammer
Posted 09-10-2008 14:40 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

nog 3 uurtjes werken, en dan rap naar Amsterdam!!



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 10-10-2008 19:27 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Jammer dat ze "Another Day Another Way" en "Rebel Monster" niet gespeeld hebben. Verder was het wel weer een vet optreden, al hoeven ze van mij niet meer in Paradiso te komen: irritant, dronken, egoïstisch publiek en 2,50 voor een biertje. wtf.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-10-2008 9:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2008 19:27 schreef Blueprint het volgende:
al hoeven ze van mij niet meer in Paradiso te komen: irritant, dronken, egoïstisch publiek


Nou inderdaad, dat soort volk loopt echt alleen in de Paradiso rond...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 11-10-2008 11:29 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2008 9:11 schreef Staalman het volgende:
Nou inderdaad, dat soort volk loopt echt alleen in de Paradiso rond...


Het kan natuurlijk ook komen doordat mainstream publiek gewoon zuigt of dat Volbeat irritant volk aantrekt. Het is echter niet de eerste keer dat ik zo mijn bedenkingen bij (het publiek van) Paradiso heb en ik hoor meerdere geluiden in die richting.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-10-2008 11:34 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hoe bedoel je irritant en egoïstisch publiek?
Ik was er zelf niet bij, maar ben wel benieuwd.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen