|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach, het is net zo "in" om op Lars Ulrich te zeiken als Volbeat kut te vinden. Nieuwe plaat rost en is gewoon steengoed. Muzikaal knap in elkaar en qua zang is het ook te gek! Tenminste eentje die kan zingen en laat zien dat er op een andere manier gezongen kan worden dan alleen maar de hoogte in. Veel beter dan al die opgedroogde 13 in een dozijn kut bandjes! [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 06-09-2008 12:51] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: +1 Qua muziek lijkt het al helemaal niet op LOA, snap die vergelijking ook nooit. En qua zang... Keith Caputo heeft imo op cd niet drie platen achter elkaar geknald. Bij hem gaat de enorme zeiligheid in zijn stem mij op een gegeven moment tegenstaan. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
dat zeiken gebeurd voornamelijk door mislukte muzikantjes die met hun grote bek eigenlijk proberen te zeggen dat ze teringjaloers zijn op bands die wel opgepikt worden/wel iets hebben dat aanspreekt... in het geval van volbiet kan ik me goed voorstellen dat mensen t niet trekken... t hangt qua muziek over net een beetje naast... tis niet echt metal niet echt standaard dit of dat... en zoals erder gezegd die rare country achtige stukjes/gitaartjes trek ik ook niet zo.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ik zei.. qua zang.. die muziek doet me nergens aan denken In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Prima naar te luisteren hoor, Volbeat. Ov Tipok: Aaaarco heeft mail. Bruce Banner |
|
u heeft mail terug, mijn waarde vrind In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Kaartje voor het concert in Paradiso is alvast binnen. Dat wordt weer een leuk feestje |
|
niet de moeite genomen om naar te gaan kijken op Pukkelpop |
|
quote: Dat is dan jammer voor jou Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vind het een lekker plaatje. Het is wel wat minder stevig als zijn voorgangers en het geheel klinkt wat melancholischer, maar dan kan de pret voor mij niet drukken Faustian Spirit of the Earth |
|
Vind de nieuwe een beetje tegen vallen. Af en toe klinkt het een beetje te vrolijk en simpel. Mary Ann's Place is wel een meesterlijk nummer. |
|
Gisteren die laatste toch maar 's aangeschaft. Viel niet tegen. En zeggen dat ik Dominus destijds een enorme zaadband vond. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
kan Volbeat niet meer aanhoren...die zanger met zijn kikker in de keel...vreselijk....eentonig |
|
quote: Met een beetje goeie wil kan je aan de inhoud van een reactie wel inschatten of het een objectieve reactie is of pure jaloezie of een mengeling van beide. Dat een band word opgepikt door de meerderheid wil niet zeggen dat een groep mensen het echt niks vind, onafhankelijk van hun eigen carriere... Maak er toch niet zo'n plaatsvervangend persoonlijk drama van. |
|
Oja, en nieuwe album geeft mij het gevoel dat ik alles al gehoord heb op eerdere album, eerste aslbum heb ik wel een keer geluisterd maar dat vergeleek ik ook onbedoeld telkens met Rock the rebel/metal the devil. Onafhankelijk van mijn eigen onbetekenende bandjes die waarschijnlijk nooit zullen doorbreken. |
|
quote: Verbitterde frust aan het worden Audio? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Zeker, en ik weet zeker dat ik alle albums die ik heb gehoord beter kan indrummen! |
|
you love it or you hate it. Ik ga van ze genieten vanavond in Paradiso! Nieuwe album is tegek en live heerschen ze!!! |
|
+1 |
|
nog 3 uurtjes werken, en dan rap naar Amsterdam!! |
|
Jammer dat ze "Another Day Another Way" en "Rebel Monster" niet gespeeld hebben. Verder was het wel weer een vet optreden, al hoeven ze van mij niet meer in Paradiso te komen: irritant, dronken, egoïstisch publiek en 2,50 voor een biertje. wtf. |
|
quote: Nou inderdaad, dat soort volk loopt echt alleen in de Paradiso rond... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Het kan natuurlijk ook komen doordat mainstream publiek gewoon zuigt of dat Volbeat irritant volk aantrekt. Het is echter niet de eerste keer dat ik zo mijn bedenkingen bij (het publiek van) Paradiso heb en ik hoor meerdere geluiden in die richting. |
|
Hoe bedoel je irritant en egoïstisch publiek? Ik was er zelf niet bij, maar ben wel benieuwd. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |