![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Maakt niet uit imo, ze zijn alledrie zeer degelijk. Hun laatste, Guitar Gangsters and Cadillac Blood, is wel een stuk kalmer dan de andere twee platen en heeft een minder vol gitaargeluid. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: De eerste, die is het meest "metal". ![]() |
|
`k vind die laatste cd best ok. Makkelijk in het gehoor enzo. De zang vind ik wel wat minder dan op de vorige cd. Lastig te verstaan soms. Een mix van stijlen wederom. ![]() |
|
quote: Mee eens. Die tweede is al een stuk minder en op die laatste staan imho maar twee of drie nummers die het luisteren waard zijn. ![]() |
|
Hmmm, ik vind Rock The Rebel / Metal The Devil een stuk minder dan hun laatste plaat eigenlijk. Misschien komt dan omdat ik eerst die nieuwe gehoord heb en toen pas hun vorige. ![]() |
|
Ik heb ze eigenlijk pas deze week "ontdekt". Niks mis mee al zeg ik het zelf. ![]() |
|
http://volbeat.dk/ => nieuwe song te downloaden 'A Warrior's Call' Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Die is er niet ze zijn allemaal even slecht. ![]() |
|
Hahaha. ![]() |
|
ooooonhaaaaahoooooohaaaa wat een kut band is dit, zeg. ![]() |
|
quote:+1 ![]() ![]() |
|
Hoe meer ik dit hoorde, hoe kutter ik het vond klinken. Saai gitaarwerk dat alleen maar met de zang meeloopt, en een paar hele flauwe country dingetjes om te bewijzen dat ze ook Cash fans zijn ofzo. Op die eerste plaat staan 1 0f 2 leuke nummers,dan heb je het wel gehad. Daarbij moeten ze hun geluidsman nodig ontslaan.Misschien wel een leuke liveband, maar 4 van de 6 shows die ik zag ( ik werd gedwongen om mee te gaan ) klonken zwaar klote. ![]() |
|
Ah gelukkig nog iemand bij het anti volbeat front ![]() ![]() |
|
quote: Je hebt er wel een cd van ![]() ![]() |
|
quote: FAIL ![]() |
|
quote::')Mag toch hopen dat ie die als onderzetter gebruikt. ![]() |
|
quote: Dat zegt niks. ![]() |
|
quote: Live is het hemeltergend slecht, en 1 of 2 leuke nummers hebben ze niet. Gewoon dikke drek deze kutband. Boeiender ![]() |
|
Hihi. :') ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Leg er dan even bij uit dat die cd van iemand anders is en ze die bij mij bezorgd hebben, aap ![]() Vond het al lang best want ik had ook gelijk de nieuwe Katatonia dubbel. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-11-2009 12:59] ![]() |
|
Met dank aan mevrouw Tuin. ![]() |
|
Wat een verschrikkelijke kutband is dit zeg. ![]() ![]() |
|
Ik ken weinig bands die hier zoveel negatieve reacties teweeg brengen. Dat is alleen voor echt grote bands weggelegd en niemand hoeft er dan ook aan te twijfelen dat Volbeat een miljoenenpubliek gaat trekken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 24-11-2009 7:56] ![]() |
|
quote: Yup, Volbeat kan lekker met Britney Spears vanuit de top op al die kloterige metalbandjes neerkijken ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |