![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: :') Boeiender ![]() |
|
quote: +1 Wat wordt de reactie? Nepjournalist weet ook eens dat zanger Volbeat op podium is ingestort? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: Nep omdat ik het gekweel als een verkrachte zeehond dus geen zang vind. Geheel objectief van mij dus. ![]() Boeiender ![]() |
|
Het is toch triest dat al die mensen die wel echt kunnen zingen en vet moeilijke muziek maken moeten toekijken dat dit soort losers maar een beetje succes aan het hebben is. Het is een schande! *zet nog een cd-tje van Volbeat aan* Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Geheel objectief gezien zijn er hier dus heel veel topics over nepbands. Met name bij bands die er alles aan doen om hun naam zo onleesbaar mogelijk te "schrijven" is de directe relatie met wat ik me bij zang voor stel ver te zoeken... ![]() ![]() |
|
Dat wordt dan ook geen zang genoemd maar grunts of screams. ![]() Boeiender ![]() |
|
Ik zou met dat soort opmerkingen toch uitkijken hoor. Die krijgers moeten je maar vinden. Straks valt er nog eentje aan met zijn anorexische lichaampje! ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Que? Boeiender ![]() |
|
Beetje lief zijn voor Volbeat. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Dat Argus groot en sterk is. ![]() |
|
De enige gelijkenis is de buik Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Heren!!!! On topic gaerne.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() |
|
quote:Ah kijk, dat verheldert de zaak meteen. Als de zang jou niet bevalt, is het nep. Bedankt voor de uitleg ![]() ontopic: ik las dat ie uit het ziekenhuis was ontslagen. Hij lag natuurlijk niet in een echt metalen ziekenhuisbed, dat mag niet als je nep-rocker bent. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 01-12-2009 10:07] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Mooi, laat maar komen! ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Hopelijk wordt ie beter dan de toch ietwat tegenvallende Guitar Gangsters... ![]() |
|
quote: ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Op papier is deze band best te doen. Helaas is het eindresultaat een band die alleen op Pinkpop zou mogen spelen tussen de rest van de non-muziekellende. Evil Dick ![]() |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
gave hoes! ben benieuwd naar de plaat. ![]() |
|
+1 "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Er staat een nieuwe clip op de mainpage. Ik hoop dat de rest van het album beter (lees: zwaarder) is dan dit, anders haak ik af ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |