|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Volbeat, leuk in den beginne, maar ik kan zijn stem zo langzamerhand toch echt niet meer verdragen, te eentonig |
|
Ik ben er zondagochtend achter gekomen dat ik Volbeat leuk vind. :| *checkt inhoud van broek* Je moeder. |
|
nu pas? ..Oh boy, you're gonna be very disappointed within two months after listening Volbeat all the time.. |
|
Ik haal het eind van het album amper, maar het begin is gaaf. Je moeder. |
|
Dus de plaat is vandaag uitgekomen. Zijn er al meningen? En de bijdrages van Denner, Petrozza en Barney? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Fijne plaat. Een enkele uitzondering daargelaten wordt de, op de vorige plaat ingeslagen (melodieuze), weg voortgezet. Volbeat is geen band waar je hele grote verrassingen van moet verwachten dus die zijn er inderdaad niet, of je moet het nummer met Barney, dat inderdaad tegen Napalm Death aanschurkt als dusdanig beschouwen. Dat is een tof nummer, een aparte mengeling van brutere stukken gemixt met melodieuze reffreinen. Absoluut feest garandeert trouwens 16 dollars, het vooralsnog favoriete nummer van mijn vrouw. Zeker een leuke plaat, en absoluut één die de band naar nog grotere podia zal voeren. |
|
Even voor de fans... Luister het nummer "Thanks" van de nieuwe cd, en luister daarna dit even: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Tegenvaller, die nieuwe. 7 Dollars, 16 Shots en Evelyn zijn wel erg leuk, maar de rest kan me echt (nog?) niet boeien. Het klinkt naar mijn gevoel ook allemaal minder gevarieerd dan Guitar Gangsters. Ik hoop dat meerdere luisterbeurten m'n mening nog kunnen veranderen, maar tot nu toe vind ik het geen spannende plaat. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Lekkere plaat wederom, alleen het geluid laat te wensen over.. Drums klinken wel heel erg computer en het gitaargeluid klinkt niet vol. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Kan je dat statement onderbouwen door de bands waarvan gejat is te noemen? Met name qua zang aub. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Elvis? Maar dan 100000x slechter? Boeiender |
|
Ik heb alleen de eerste cd van Volbeat, maar ik vind de zanger wel wat weg hebben van die gast van The Misfits. Niet Danzig, maar die Doyle. En de eerste plaat van Volbeat klinkt wel lekker IMO! |
|
quote: Laat ik het dan anders vragen: Welke andere metalband combineert zware gitaren met Elvis-zang, wat deze band onorigineel maakt? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-11-2010 12:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Danzig doet dat al jaren. |
|
Nieuwe cd bevalt me prima, maar is imo net wat minder dan Guitar Gangsters... |
|
Ik blijf het een gave band vinden, vanwege de eerste 3 albums, maar met die nieuwe kan ik nog steeds weinig. Hopelijk wordt het in de toekomst toch weer wat spannender. [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 06-11-2010 1:24] Faustian Spirit of the Earth |
|
Heb ter kennismaking het Rock Am Ring-optreden van dit jaar gekeken. Ik hou van rock 'n' roll (mijn afschuw van Elvis daargelaten), ik hou van simpele muziek, maar dit is wel erg... Vooral een aantal van die zang- en gitaarmelodieën zijn echt te flauw voor woorden. Dat geconstateerd hebbende kan ik Volbeat voortaan met een gerust hart links laten liggen. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 06-11-2010 10:33] |
|
Ik kan de link naar Elvis niet leggen btw... |
|
Daar is die zanger van Volbeat een groots fan van...evenals dat ie een groot fan is van Mike Ness van Social Distortion |
|
Ja leuk voor hem dat ie fan is van Elvis, maar ik kan dus de link tussen de muziek van Volbeat en Elvis niet leggen. |
|
quote: Niet eens qua zang? Dat de zangert het probeert als 'n Elvis, maar schromelijk mislukt en als laf zeehondje blijft blaten? Boeiender |
|
quote:Niet weer de grindcore grap. Blaffende zeehonden bijten niet. Ik vind de zang bij Volbeat niet hinderlijk. Het heeft wel wat eigens, maar ik ben dan weer niet echt kapot van de muziek. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-11-2010 4:17] |
|
quote: Nee, niet eens qua zang. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |