|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
het enige mooie aan die departure schijf is de hoes. Fuck the world and fuck you |
|
quote:fan boy! k maak weleens een foto voor je. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat is in vredesnaam mijn scene?!? En ik heb jullie wel gehoord hoor, anders hou ik mij wel stil... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:zal ie wel mij bedoele daar mee. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hij quote mij... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:hij kijkt wel vaker scheel, is jouw schuld niet. Fuck the world and fuck you |
|
Volbeat is gewoon cool en jullie zijn te necro, te frostbitten en te evil om dat te snappen. Nee, ieder zijn smaak, maar het valt gewoon op dat als een band een beetje populair wordt, er altijd bepaalde mensen gaan zeuren, juist om die reden. |
|
man je weet populair zijn mag niet.!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: met hoes? signature |
|
quote:sure. Fuck the world and fuck you |
|
Volpiet ftw! signature |
|
quote: Psies! En ik noemde het jouw scene omdat het volgens bepaalde mensen blijkbaar zo is dat als je een band niet leuk vind dat het dan komt door de scene... Dus MOET je bijvoorbeeld Jan Smit leuk vinden anders ben je iemand die omdat de scene zegt dat het niet stoer of true is een artiest niet kan waarderen.... Sja, ik verzin het niet..... Was ik nog maar zo'n puber... Boeiender |
|
quote: Tja, zulke heb je er misschien tussen zitten. Leuk hoor voor Volbeat dat ze zo ver zijn gekomen.... Maar voordat ze daar waren vond ik het al bout.... Zeehondjes knuppelen is allang verboden.... |
|
quote: Nou, draai het eens om, mensen zeuren over een band die ze niet tof vinden, maar mensen eromheen gaan steeds meer zeiken dat het een leuke band is, naarmate het populairder wordt. Ik heb persoonlijk niets tegen populaire bands, als ze maar voor mij leuke muziek maken. Boeiender |
|
quote: Ik ben godzijdank anti-oogklep, ik vreet muziek en haat hokjesgeesten... Ach, en Volbeat is zo'n bandje (zoals Snaacksel al melde) die mij een happy-happy-joy-joy gevoel geeft. Maar goed, smaken verschillen, en maar goed ook. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ik heb die oogkleppen, en wat dan nog ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou inderdeed. Moet er niet aan denken om dit ook persé leuk te moeten vinden. Als ik het hoor in de kroeg, prima hoor ik zou er gezellig op dansen en heen en weer huppelen, maar thuis opzetten of naar een concert gaan... Nee. |
|
quote: Bij jou staat dat geil... dus niks mis mee. En nu bukken en ontvangen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dan moet jij je bek dus houwen |
|
quote:pffffff Fuck the world and fuck you |
|
quote: In andere woorden wat ik zei precies |
|
quote: Dat klinkt al heel wat beter dan doodgeknuppelde zeehonden... Het is makkelijker dan je denkt. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:danke, herr staalman. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tja zo vind ik die stem ook gewoon klinken... Blurgh! Maarja... In de kroeg hoor ik zoveel boutmuziek dat volbeat er ook wel bij kan |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |