|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Och dan zal het wel open om 21 uur zijn. Welja, zie het dan wel weer vol = vol |
|
achja.. gewoon geen zin om dat kankereind voor niks te rijden carcasstrid |
|
quote: Moet jij rijden ja? Hmzz, saai zeg.. jullie blijven niet? |
|
quote: Cool vrouwengevecht Maar ik kan t begrijpen als je een lang eind moet rijden, dat je dan een beetje zeker wilt zijn dat je nog binnen kunt heee |
|
quote: Ah jawel joh, dat komt echt wel goed hoor! |
|
quote: ja ik ben weer de pineut maar nee, de volgende dag is er alweer metal matinee in de Baroeg met oa Deeds of Flesh @ratje: doet je msn het alweer? carcasstrid |
|
quote: ben ff vuil aan t ruimen in mn software gebeuren, daarna ff opnieuw msn downloaden.. |
|
Is gewoon 19.30 uur open hoor dan gaan de oefenruimtes open namelijk www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
ik vermoed dat we rond 8 uur wel in Zwolle rondrijden, dus ik zou van de straat zijn als ik jullie was carcasstrid |
|
quote: Je rijstijl is idd nie echt bijzonder nee!!! hahahaha |
|
Dan hebben we de eersten al weer op vermoed ik www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Heej Regeer, gingen jullie nou ook nog of toch maar niet? |
|
quote: bijna net zo bijzonder als de jouwe!! carcasstrid |
|
quote: LOL |
|
quote: goed zo! hou dan even 3 plekken vrij anders moeten we gelijk weer gaan matten... hahaha. |
|
quote:'k ben hier al es eerder bijna aangereden door zo'n gifgroene Twingo.. en nu rijd jij hier ook nog rond Tot morgen!!!!! |
|
quote: hehe.. was ik dat niet dan? heb je goed geoefend? carcasstrid |
|
Vanaam'd! |
|
www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
|
|
Plannen zijn gewijzigd, misschien dat ik toch nog ff langs kom... |
|
quote:ik dacht dat je alleen negers aanreed? quote:nou dat moeten we straks nog gaan doen.. |
|
quote: aanslaghandje goed opwarmen heee!! Sukses kerel!!! |
|
Wij zijn van de partij Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |