|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zal m'n best voor je doen maar heb het idee dat ik daar niet echt veel moeite voor hoef te doen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ok, ietsie meer over die Enraged girlies : Zwarte V-hals girlies in maten S, M en L. Kosten: 12,50 euri Opdruk : |
|
Als theedoek hem aantrekt, voor een foto op de site krijgt ie dan korting?? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
leuk bedacht maar daar durf ik niets over te zeggen (ze kosten ons ook bijna dat bedrag :s) |
|
quote: Dat kan niet Dan hebben jullie wel een hele dure drukkerij uitgezocht www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Blijkbaar. 50 stuks laten drukken geloof ik.. full color zal het ook wel duurder maken. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-03-2006 14:14] |
|
quote: Hmmmm, daar heb je wel een punt ja www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
1 a 2 euro kan er toch wel van af!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Waar laten jullie ze drukken dan? (link?) [edit]marre : nie piepn! (2 euro dr af maken we al verlies Maar als je dr 1 koopt krijg je van mij een euro ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-03-2006 14:20] |
|
quote: Moet je even aan je BUUUUURRRMAN vragen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:BUUURRRMAAANNNNN!!! Thanx ma biatch |
|
Die dingen zijn over een paar jaar natuurlijk veel meer waar dan die 12,50. |
|
quote: Jep: € 12,55 |
|
@ Buurman!! AKA FRNK: Technoprint in Tilburg, je moet wel aardig kunnen handelen, maar dan heb je ook wat! En neem NOOIT t-shirts of girlies van fruit of the loom, daar vallen, zonder ze extreem vaak aan te doen of te wassen, na een half jaar gaten in! @ Verlepte theedoek: nieuwe naam misschien? Verlepte girlie??? [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 22-03-2006 18:34] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: ik vind dat geen geldige reden.. beetje bzn liedjes aan gaan zitten horen bij een of andere leerling... POEH!!! Raj, moeten wij je oppikken? carcasstrid |
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 22-03-2006 20:21] |
|
quote: |
|
Jah! Ratje toch, tsk tsk!! |
|
quote: Doe normaal, neem alleen Fruit of The Loom, dat zijn de beste shirts. Wel heavy quality nemen dan natuurlijk. |
|
quote: hehe @Raj: carcasstrid |
|
quote: Heersch! Scheelt mij weer rijden |
|
quote: ach.. we komen praktisch langs je ging er verder niemand met je mee dan? carcasstrid |
|
Voor zover ik weet niet eigenlijk. |
|
Tralalalalalalala Geef mij maar BZN hoor!! pffffffff |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |