|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hee das gezellig! |
|
tering... niet echt lekker om met de griep naar een consert te gaan. misschien heb ik veel mensen aangestoken. maar ik ga er vanuit dat iedereen nog wel een paar ziektedagen heeft staan op zijn werk. haha. enfin: terign wat was het warm in popfront... blijkt toch dat die zaal te klein is. enfin... |
|
Door een overvol Popfront heb ik alleen een klein beetje van Massive Assault gezien... Maar twas wel weer gezellig |
|
Donders druk in popfront ja, erg warm ook jammer genoeg. Altijd mooi om te worden afgebekt in Popfront, het kan vriendelijker allemaal (gelukkig was de rest van de vrijwilligers wel correct en vriendelijk). Monastery vond ik maar niks, met name de zang maarja zal wel iets met smaak van doen hebben. Enraged klonk nogal vals en men leek te klooien met de zang (harder, zachter, niet hoorbaar, harder enzovoorts). Erg jammer, is een erg gave band.. nieuwe nummers klonken ook wel zeer okee voor zover het goed hoorbaar was. Volgende keer maar in de herkansing enne stemmen is voor homo's (Was dat nou Rajackar of Peet die dat riep hehe). Massive Assault klonk zoals altijd wel weer prima, beetje publiek opzwepen enzo.. mooi ja maar te warm en te druk om het eens goed te bekijken allemaal. Al met al een mooie avond weer. |
|
Dat was zowel Peet als Rajackar die dat riepen was idd fokking warm en druk!! maar wel erg gezellig! damn.. wat een zm invasie daar zeg.. carcasstrid |
|
vanaf de soundcheck was het al hilarisch, werd de gitarist van monastery op de rug getikt; "Mag je versterker wat zachter" dat ding stond al zo belachelijk zacht. enneeh....... grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
G'damn wat schopt Massive toch elke keer weer kont zeg onmeunige dikke vette Heersch www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hm... in Steenwijk moest je je warm headbangen 't was daar ook wel overvol met die 12 tot 15 man in de zaal Maar weer prima vermaakt daar. Had ook wel graag naar Popfront gewild, maar goed, je moet prioriteiten stellen, heh. En zo overdruk had van mij dan ook weer niet gehoeven... |
|
Dit was de laatste keer dat Enraged in popfront stond, zo'n optreden is alleen maar slecht voor een band, wat een geluid zeg..... |
|
quote: Hoe kan zoiets gebeuren dan? |
|
Het was gister echt gezellig, alleen jammer dat er een streng beleid is met onderandere geluidsoverlast. Misschien is betere isolatie een optie. Bewerk desnoods de nooduigangdeur met brandvertagend noppenschuim en goed afdichtende rubberen strippen. |
|
[quote]Op 26 maart 2006 12:43 schreef MMayo het volgende: Donders druk in popfront ja, erg warm ook jammer genoeg. Altijd mooi om te worden afgebekt in Popfront, het kan vriendelijker allemaal (gelukkig was de rest van de vrijwilligers wel correct en vriendelijk). Monastery vond ik maar niks, met name de zang maarja zal wel iets met smaak van doen hebben. Enraged klonk nogal vals en men leek te klooien met de zang (harder, zachter, niet hoorbaar, harder enzovoorts). Erg jammer, is een erg gave band.. nieuwe nummers klonken ook wel zeer okee voor zover het goed hoorbaar was. Volgende keer maar in de herkansing enne stemmen is voor homo's (Was dat nou Rajackar of Peet die dat riep hehe). Massive Assault klonk zoals altijd wel weer prima, beetje publiek opzwepen enzo.. mooi ja maar te warm en te druk om het eens goed te bekijken allemaal. Al met al een mooie avond weer. je hoorde bij de eerste 2 bands (de 3e niet gezien want toen lag ik op de IC aan de beademing) de guitaren nauwelijks. volgens mij kan dat allemaal veel harder (je kon aan de bar tijdens de optredens op normale sterkte je verstaanbaar maken). volgens mij moeten die geluidsmensen de boel eens wat meer opentrekken. in ieder geval 11-11 maar eens een eigen geluidsman meenemen. |
|
quote: Geluid was inderdaad weer eens zeldzaam slecht, niet dat Popfront om het geweldige geluid bekend staat maar damn.. dit was wel heel erg. Vooral bij Enraged.. tering, erg jammer. Enne wat moest je eigenlijk op de IC dan, waarom enzo? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-03-2006 20:24] |
|
quote: Jij overloper jij! |
|
Oh ja, hulde voor Massive Assault, geweldige show gisteren. |
|
quote: Cheerrrsss!!! Hulde aan het publiek gister |
|
Massive Assault idd vet!! Donders beuk'n Monastery ook vet! Maar ja, het geluid was kut. Tsja en wij.. Agv warmte gitaren weer vals etc. blah. En te donker om te stemmen daar. (tijd voor een racktuner oid met LAMPJES ). 't Was kut iig Geluid ook. Maar ja. Verder was't iig erg gezellig en erg gaaf dat er zo donders veel volk gekomen was!! ('t volgende optreden met Enraged zal iig wél weer kont schoppen). [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-03-2006 8:54] |
|
Was idd een tyfus vet optreden van massive assault. Enraged wil ik graag nog een keer zien. Het kwam idd niet helemaal uit de verf maar wat ik hoorde smaakte naar meer. Monastery is niet echt mijn ding denk ik. En idd stemmen is voor heaumeaux! |
|
quote:Tof, thanx quote:Ja hehe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-03-2006 9:11] |
|
hé! hier was ik ook! cool! |
|
quote: hahaha, en vals staan voor beginners!! |
|
Dus jij wilt FRNK graag een beginner noemen? *duikt vast achter de bank* |
|
quote:duik jij ook maar vast achter een bank waar ik je niet kan vinden dan |
|
round 1!! FIGHT!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |