|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Neen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ha mooi enraged kiek'n, frnkie weer an 't werk zien Op occultfest vond ik 't wel een cool bandje. |
|
wel cool hoor buurman, rollend weer naar huis!! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: ken het niet...zal m,e er eens in verdiepen... |
|
Moetn die flesjes wel wat kouder! |
|
quote: Gewoon Amsterdammers bestellen ja. Niet genoeg ruimte voor meer koelkasten helaas. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Die Amsterdammers komen anders ook hard aan... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hehe, ik neem wel een koelbox mee. |
|
Koel! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
nu weet ik nog niet welke stijl de bands spelen hehe Je moeder. |
|
Staan wel links > luustern (Enraged : (tech)death/thrash) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-01-2006 8:53] |
|
@Jaap: luiuiuisteren... luiuiuisteren... en vooral komen kijken hoe deze stijlen live worden uitgevoerd "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Overigens.. zondag ook een mooi feestje in de docter met See My Solution en Blacklist. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2087559 Metalen weekend Zwolle.. joehoee! Edit: Een mooi excuus om zaterdag in popfront stuiteren met wat zm-ers en dan zondag na het uitslapen weer richting kroeg te hobbelen. Uiteraard tussendoor wat vreterij (spotgriek?) en dan ist weer wederom metaaaaaaaaal. Idee? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-02-2006 22:34] |
|
Ja! |
|
JAAAAAAAAA! De SPOTGRIEK!!! Dan mag toetsenPaul ook niet ontbreken! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 01-03-2006 1:33] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
zin in! Frnkie kieken iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
dit wordt ja dik donders lachen ja!!! |
|
uiteraarsch present |
|
Krukkendans is supportact |
|
Vorige keer in Zwolle al met krukken gesmeten in de dokter, hoop dat dat niet weer hoeft. |
|
quote: Nee in popfront mag je alleen met krukken dansen en niet smijten. @Ratje Joehoeeeeee!!!! *zwaait* Ga je mee? |
|
laatste keer dat ik in popfront was wederom lauw bier... maar ik heb het ze maar vergeven, daar ik zelf nog geen koelkast geregeld heb voor die arme stichting... 25 maart staat genoteerd... wellicht kom ik eens even |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |