|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Die mag jij hebben! |
|
|
|
quote: Verlepte theedoek |
|
quote: Wat een heersch foto zeg! |
|
quote: Deze had ik nog nooit gezien SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
|
|
quote: Sexy mannen op Occultfest ja! |
|
de schaamte voorbij.... |
|
Nu jij nog de volgende keer in een girlie samen met Lord Ruftlucht en Verlepte Theedoek op de foto. |
|
En wie straalt er weer van afwezigheid? pffffffff Terwijl mn liefjes Oscura en Peet wel gaan!!! |
|
quote: Dude? Waarom niet? |
|
Een gitaarleerling van me, geeft as zaterdagavond een feest voor zn vrouw. Hij speelt daar met zn gelegenheidsbandje tig nummers die ie heeft geleerd op gitaarles!! Hij zal t zeer waarderen als ik mn gezicht laat zien!! |
|
quote: OK, dat is zeker een geldige reden! Andere keer dan maar. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 21-03-2006 23:35] |
|
Tyfus Klote verhuizing: hoop dat ik er zelf ook nog ff bij kan zijn... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: oeoeoeoeoeoeoe FRNK Can I be your Biatch saturday?????????? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zet de krukken maar vast koud!!! |
|
Ik had deze ook nog hahahahahaha, Go Gideon Doe je nem zaterdag ook aan [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 22-03-2006 1:07] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Spam spam Hier eentje toen je nog niet zwanger was [Dit bericht is gewijzigd door nogayblackmetal op 22-03-2006 1:49] SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: hahahahahahahhahahahahahahahaha geweldig, maar die is toen wel verkregen met korting. Hmmm Peter speelt ook in Enraged toch?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Yep! Klopt ik hem in m'n kast liggen, lenen voor zaterdag?? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Zaterdag probeer ik de Enraged girlie wel voor je te bietsen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
hehehe damn micha, wat heb je met girly's? Je moeder. |
|
quote: Nice Kun je hem mooi eerst even voor me oprekken!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Geen idee ze moeten gewoon om m'n buik eb ik het idee van (eigenlijk niet erom maar erboven ) hahahahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |