![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
oohhh.. lijkt me wel laip om even heen.. even kieken wat mart en job dan doen ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
jaa koom'n ieje ![]() ![]() |
|
Jammer dat het zo'n takke eind rijden is ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: niet miepen, dr rijden ook treinen, gewoon komen jij! ![]() ![]() |
|
Optie : misschien slaapplek bij iemand voor *Sander*? ![]() ![]() ![]() |
|
Je bent gewoon bang dat je wakker wordt, je omdraait en diep in mijn ogen kijkt he Frnk ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:nee hoor ![]() ![]() |
|
hehe en anders doen Sander en ik wel ff de afwas, stofzuigen en de was ofzo!!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:hahaha! andere keer, oke? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hehehe, geeft nie joh!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja, die zijn er bij. Lekker slapen bij die cripple, komt helemaal goed. ![]() |
|
quote: Hee zeg, ga jij nog wel?? ![]() @The Witch en Loekie: Komen jullie ook? @Ralph Jij ook! ![]() Edit: Slaapplaatsen kunnen geregeld worden, dan moest man maar mail'n. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-03-2006 20:29] ![]() |
|
quote: saikers ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Ik zal *Sander* ff polsen!! ![]() ![]() |
|
quote: Pfft je kan toch best zonder Sander ![]() ![]() |
|
kom samen met de zanger van TEMPER (r.i.p.), dus haal alle barkrukken maar weg. ![]() ![]() |
|
die komt toch niet zal wel weer 1 of andere smoes hebben net als in Muppelt ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
punt voor jou!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hmmm.. misschien, misschien carcasstrid ![]() |
|
Ik ga samen met m'n date NGBM. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-03-2006 15:22] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
hm, vier dan net mn eigen verjaardag 10 minuten verderop hehe Je moeder. ![]() |
|
quote: Ik dacht dat jullie al aan elkaar zaten vast geroest ipv dat het een date was ![]() ![]() |
|
bin daar natuurlich bei ja. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |