|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
oohhh.. lijkt me wel laip om even heen.. even kieken wat mart en job dan doen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
jaa koom'n ieje |
|
Jammer dat het zo'n takke eind rijden is But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: niet miepen, dr rijden ook treinen, gewoon komen jij! |
|
Optie : misschien slaapplek bij iemand voor *Sander*? Helaas zit bij mij het hok al vol, anders was je natuurlijk meer dan welkom |
|
Je bent gewoon bang dat je wakker wordt, je omdraait en diep in mijn ogen kijkt he Frnk But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: |
|
quote:nee hoor |
|
hehe en anders doen Sander en ik wel ff de afwas, stofzuigen en de was ofzo!!! |
|
quote:hahaha! andere keer, oke? Nee maar ik krijg de hele band al slapen en Natasja natuurlijk en je kent mn kamer dus meer past echt niet, sorry |
|
hehehe, geeft nie joh!! |
|
quote: Ja, die zijn er bij. Lekker slapen bij die cripple, komt helemaal goed. |
|
quote: Hee zeg, ga jij nog wel?? @The Witch en Loekie: Komen jullie ook? @Ralph Jij ook! Edit: Slaapplaatsen kunnen geregeld worden, dan moest man maar mail'n. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-03-2006 20:29] |
|
quote: saikers die zwarte bank tegen over de televisie is voor mij "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik zal *Sander* ff polsen!! |
|
quote: Pfft je kan toch best zonder Sander |
|
kom samen met de zanger van TEMPER (r.i.p.), dus haal alle barkrukken maar weg. |
|
die komt toch niet zal wel weer 1 of andere smoes hebben net als in Muppelt www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
punt voor jou!!! |
|
hmmm.. misschien, misschien carcasstrid |
|
Ik ga samen met m'n date NGBM. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-03-2006 15:22] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hm, vier dan net mn eigen verjaardag 10 minuten verderop hehe Je moeder. |
|
quote: Ik dacht dat jullie al aan elkaar zaten vast geroest ipv dat het een date was |
|
bin daar natuurlich bei ja. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |