|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
invasion!!! bier al koud? vaten grolsch besteld??? |
|
quote: niet hier dus? Je moeder. |
|
merk het wel, je weet het te vinden Je moeder. |
|
Heeeuj, mooi feestje!! Meer, meer, meeeerrr feestjes! |
|
Voor allen die komen deze avond; 't feestje begint vroeger als normaal 21.30 in plaats van 22.15. |
|
hoe laat gaat de deur open??? |
|
quote: Ook eerder afgelopen of dat niet? |
|
ligt eraan hoe "men" zich gedraagt... hahaha |
|
quote: Hoe jij je gedraagt dus? Ik gedraag me altijd voorbeeldig. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-03-2006 17:14] |
|
quote: Ja... dat hebben we in Sodom wel weer gezien, heh |
|
quote: |
|
nee niet eerder afgelopen, laatste band zal zo om 00.30 afgelopen zijn. Deur open om 21.00u |
|
quote: Okee |
|
Gezellie. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: mooi zo! |
|
Damn, aankomend weekend alweer? Tijd gaat snel! |
|
Dat krijg je als je ouder wordt |
|
Hey Jaap, hoe laat begint je feestje? [edit] Oh Mayo, neem je m'n six-pack mee van die weddenschap? [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 20-03-2006 21:58] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Niet naar popfront nee.. zul je net zien dat jij er niet bent.. moet ik hele avond sjouwen. |
|
quote: Heb je mooi geluk, dude. Wij van de T.T.T.V. hebben over ons hart gestreken en de oefenruimte die wij eigenlijk geboekt hadden opgegeven en verplaatst naar 1 april zodat jullie nog een keer kunnen oefenen die dag. Laat ons niet in de steek en knal de pannen van het dak www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Wedden? Voor een kratje? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Tering, volgens mij gaat dit erg gezellig worden! Dan moet ik de WHC maar komen vertegenwoordigen |
|
quote: Nee. @Rajacker: gezellig! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |