|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
MAYHEM on BBC 2 BBC Television interviewed and filmed MAYHEM during their show at the Slottsfjell festival in Tönsberg, Norway earlier this year. The footage is used for their affairs show "This World". The first broadcast is now confirmed for November 24th 2005 on BBC 2 at 9pm. And it will most likely be picked up by BBC Worldwide and rebroadcast throughout the world later on. "This World" is the flagship of BBC when it comes to current affairs, and is regularly seen by two million people in Britain. The program series asked MAYHEM for their documentary about extreme music around the world, because one part of the film includes the remarkable black metal scene of Norway. The goal of the documentary was to investigate some of the controversies surrounding Extreme Metal Music around the world and ask why extreme metal bands like MAYHEM are so popular. Watch out for "This World" - Metal! bron: http://www.season-of-mist.com/ Nederlandse tijd 22:00 tot 23:00, dat zegt mijn tvgids [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 22-11-2005 19:34] |
|
werken dan, had het wel even willen zien Je moeder. |
|
Als ik eraan denk zal ik eens kijken of ik t voor je kan tapen. Maar ik beloof niets want mijn video recorder is een heeeeeeeel goedkoop Japans ding. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Misschien iemand met een TV-kaart in de computer? Opnemen --> Torrentje maken? |
|
quote: Haha, jij deugniet, ook hier weer van de partij. Gezellig hoor, ik heb je gemist digitaal. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Jottem! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: leuk voor een videoavondje met HJ erbij Je moeder. |
|
Ik ga het wel even kijken. En opnemen heel waarschijnlijk. Gewoon lekker kult op VHS. |
|
Ga wel even kijken denk ik. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik ook. wel ff rekening houden met 1u tijdsverschil! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Goed dat je zet zegt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: haha, ja ik was dat ook even vergeten. Maar is het daar 1 uur vroeger of later? |
|
Vroeger. |
|
Vroeger. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Twee zielen, een gedachte . |
|
dus om 10 uur hier begint het? Je moeder. |
|
Ja, maar uit het bericht begrijp ik dat het op BBC World op een ander tijdstip komt. Of ontvangen wij gewoon BBC? |
|
bbc 1&2 bijna overal geloof ik Je moeder. |
|
Mooi. |
|
Gaat de titel niet "deathmetal murder" ofzo zijn? Nuja, vanuit oude semi-professionele interesse ga ik wel eens kijken hoe erg het wordt. Benieuwd hoe objectief dat blijft. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ja, ik ook. Heb nog nooit een goede gezien. |
|
Het Mayhem gedeelte op deze documentaire zal maar beperkt zijn. Deicide komt er verder in voor alsook de recente moorden in Italie (vandaar deze documentaire!). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
deicide komt ook diezelfde uitzending aan bod.bbc is drie dagen mee op tour geweest en als t goed is staat er een deel optreden en/of soundcheck van prostitute op je scherm donderdag! op blabbermouth: DEICIDE frontman Glen Benton will feature in an hour-long BBC documentary called "Death Metal Murders" (part of the acclaimed "This World" series) which explores link between heavy metal music (specifically death and black metal) and Satanism and murder.The show will air at 9:00 p.m. (GMT) on Thursday, November 24 on BBC2... |
|
quote: Welke moorden ? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |