IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Ziektekosten en het nieuwe zorgstelsel Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-12-2005 21:00 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 december 2005 18:00 schreef Chelman het volgende:
Niet dus:




Ik dacht ook al wat raar.Maar goed ik kan ook niet alles weten.
Heb nog steeds geen bericht, maar als ik een proefberekening doe, dan zou ik op 200 per jaar komen. WHOE ik krijg toch nog iets


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2005 21:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fozzy verwart het met Stufi ... tja .. die jeugd he


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-12-2005 22:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Dit is ook best belangrijk in de juiste keuze: http://www.volkskrant.nl/economie/1133849041453.html


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-12-2005 22:53 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:12 schreef Jenje het volgende:
Fozzy verwart het met Stufi ... tja .. die jeugd he


Of hij heeft zijn huur-toeslag er ook nog bijgerekend..


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-12-2005 22:56 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 22:53 schreef Valorian het volgende:
Of hij heeft zijn huur-toeslag er ook nog bijgerekend..


Het is een Ze

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 20-12-2005 22:56]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 21-12-2005 8:24 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Ik ben verzekerd bij het OZ, ga ongeveer 100 euro per maand betalen en ik krijg 34 euro zorgtoeslaq.


Sindel
Usericon van Sindel
Posted 21-12-2005 8:52 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

Ik zit bij het CZ, ik zou per maand 118 euro moeten betalen, maar krijg 64 euro per maand terug!
Dus dat komt op 54 euro per maand en dat betekend dat ik 3 euro minder betaal als voorheen zelfs, beter!!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-12-2005 9:02 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 december 2005 8:52 schreef Sindel het volgende:
Ik zit bij het CZ, ik zou per maand 118 euro moeten betalen, maar krijg 64 euro per maand terug!
Dus dat komt op 54 euro per maand en dat betekend dat ik 3 euro minder betaal als voorheen zelfs, beter!!!

Of je sluit nog over naar een nog goedkopere verzekeraar, en dan bespaar je nog meer


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Sindel
Usericon van Sindel
Posted 21-12-2005 9:06 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 9:02 schreef zillah-morte het volgende:
Of je sluit nog over naar een nog goedkopere verzekeraar, en dan bespaar je nog meer


Ja heb nog wel gekeken hier in de regio, maar CZ is toch een van de goedkoopste, een andere scheelt 1 euro, maar om dan daar weer aan te melden en alle rompslomp, blijf ik toch maar liever bij het CZ


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-12-2005 9:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik krijg 15 euro terug. Betaal dan 87 euro, is 40 euro meer.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Sindel
Usericon van Sindel
Posted 21-12-2005 9:09 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 9:07 schreef Mark Z het volgende:
Ik krijg 15 euro terug. Betaal dan 87 euro, is 40 euro meer.


dat is minder


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-12-2005 9:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik krijg niks terug, betaal nu iets van 65 euro en ga iets van 115 a 120 euro betalen, als ik hetzelfde pakket houd. Da's pas minder...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sindel
Usericon van Sindel
Posted 21-12-2005 9:13 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

Ja het is echt klote allemaal, heel veel mensen gaan er op achteruit.
Het is te belachelijk voor woorden deze bedragen


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-12-2005 9:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 9:11 schreef altx het volgende:
Ik krijg niks terug, betaal nu iets van 65 euro en ga iets van 115 a 120 euro betalen, als ik hetzelfde pakket houd. Da's pas minder...




U heeft mijn sympathie.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-12-2005 9:21 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Zijn er meer mensen die nog niets hebben gehoord over de zorgtoeslag die het wel verwachten?
Ik hoor overal dat mensen al bericht hebben, soms zelfs al geld hebben ontvangen. Ik nie


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Sindel
Usericon van Sindel
Posted 21-12-2005 9:22 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 9:21 schreef zillah-morte het volgende:
Zijn er meer mensen die nog niets hebben gehoord over de zorgtoeslag die het wel verwachten?
Ik hoor overal dat mensen al bericht hebben, soms zelfs al geld hebben ontvangen. Ik nie


Als het goed is krijgt iedereen nog deze week bericht!!!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-12-2005 9:25 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 december 2005 9:06 schreef Sindel het volgende:
Ja heb nog wel gekeken hier in de regio, maar CZ is toch een van de goedkoopste, een andere scheelt 1 euro, maar om dan daar weer aan te melden en alle rompslomp, blijf ik toch maar liever bij het CZ

Ik ga voor een behoorlijk uitgebreid pakket 100 euro betalen. Bij hun ishet max bedrag wat je betaald 117 euri


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Sindel
Usericon van Sindel
Posted 21-12-2005 9:29 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 9:25 schreef zillah-morte het volgende:
Ik ga voor een behoorlijk uitgebreid pakket 100 euro betalen. Bij hun ishet max bedrag wat je betaald 117 euri


In principe ook netjes en heel goedkoop(naja goedkoop), hier in de regio is 117 euro het goedkoopste.
Ik heb gelukkig ook het toppakket met alles erop en eraan enzo!!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-12-2005 9:44 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 december 2005 9:29 schreef Sindel het volgende:
In principe ook netjes en heel goedkoop(naja goedkoop), hier in de regio is 117 euro het goedkoopste.
Ik heb gelukkig ook het toppakket met alles erop en eraan enzo!!!

Je hoeft niet per se een verzekering in de regio te nemen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Sindel
Usericon van Sindel
Posted 21-12-2005 9:46 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 9:44 schreef zillah-morte het volgende:
Je hoeft niet per se een verzekering in de regio te nemen


hmmm ik dacht dat dat altijd per regio ging???
Nou dan zal ik nog eens verder rond gaan zoeken thnx


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 21-12-2005 9:51 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik blijf gewoon bij het groene land. Gewoon de hele zwik genomen, een verzekerd mens telt voor twee.


Life doesn't get much better than this!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-12-2005 10:00 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 december 2005 9:46 schreef Sindel het volgende:
hmmm ik dacht dat dat altijd per regio ging???
Nou dan zal ik nog eens verder rond gaan zoeken thnx

Ik heb vergeleken op de Kassa site van de vara. Maar die nemen niet alle verzekeraars mee naar mijn idee.
Ik heb ook op de site van bijv de friesland verzekeringen gekeken, en die zijn voor mij het goedkoopst, en hebben een goede dekking. Door wat zij aanbieden en hun service zijn zij een zeer snel groeiende verzekeraar. Ok ik woon toevallig (helaas) in Friesland, maar ook voor niet Friezen is het goedkoop


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2005 10:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

heb ik ook info over opgevraagd ..


Sindel
Usericon van Sindel
Posted 21-12-2005 10:23 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 10:00 schreef zillah-morte het volgende:
Ik heb vergeleken op de Kassa site van de vara. Maar die nemen niet alle verzekeraars mee naar mijn idee.
Ik heb ook op de site van bijv de friesland verzekeringen gekeken, en die zijn voor mij het goedkoopst, en hebben een goede dekking. Door wat zij aanbieden en hun service zijn zij een zeer snel groeiende verzekeraar. Ok ik woon toevallig (helaas) in Friesland, maar ook voor niet Friezen is het goedkoop


hmmm strakjes toch maar even op die site kijken dan


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-12-2005 11:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Veel mensen die NU ziekenfondsverzekerd zijn, vergeten naast de nominale premie de volgende kosten ook:

6,75% - ziekenfondspremie dat de werkgever betaalt en waarover je IB moet betalen
1,45 % - ziekenfondspremie die je zelf moet betalen

Bij 25.000 euro per jaar is dat dus:

41.95% * 6.75% * 25.000 = €708,-
1,45% * 25,000 = €362.5,-
Totaal: €1070,5

Daarnaast betaal je je nominale premie oftewel +/- €360,- per jaar.

Een ziekenfdonsverzekerde was dus €1430,- euro kwijt.

In de nieuwe sitautie wordt het:

€1000,- nominale premie (dit kan afwijken natuurlijk)
6,5% * 41,95% * €25,000 = €682,-

Totaal: €1682,-

Daarnaast komen er andere belastingmaatregelen (verhoging heffingskortingen, verlaging AWBZ etc.) waardoor er ongeveer €200-€300 minder belasting betaald hoeft te worden. Daarnaast kom je met dit inkomen nog voor een kleine zorgtoeslag voor in aanmerking. M.a.w. de werkelijke premie gaat nu bedragen: €1382-€1482. Oftewel zelfs zonder een zorgtoeslag gaat dit sujet er niet op achteruit en wellicht nog zelfs een klein beetje op vooruit.

....zeker wanneer je nog de mogelijkheid van een no-claim teruggave meerekent.


Het vergelijken van je nominale Ziekenfondspremie en de premie die je nu moet overmaken heeft geen zin zonder ALLE componenten te vergelijken.








KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen