![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() |
|
Metallica- Damage Inc. Op 3:13 begint de bridge. Hoe picken jullie dit? ![]() |
|
Iemand met een POD 2 ervaring met een andere adapter dan de bijgeleverde line6 adapter? Ik ben mijn adapter kwijt, maar krijg de POD niet goed aan de praat met mijn universele adapter (weet ook niet precies de juiste instellingen kwa volt en polariteit e.d.). Ik krijg hem wel gestart, en ik kan ook stemmen, maar ik krijg er geen geluid uit. Niet uit de phones en niet uit de ouputs.. Snif...Help?...Iemand?... ![]() |
|
quote:Heb precies hetzelfde probleem gehad, had die van mij uit amerika gekocht waar men dus een ander stroomnet heeft. Met een gewone adapter geeft ie niet genoeg power voor je output inderdaad. De oplossing: koop een adapter met de volgende specs: AC/AC, output 9 Volt, 200 mA. Het schijnt hem in die ampères te zitten. Kun je gewoon bij een electronicazaak kopen. Heb zelf de motorola FW 6798. Check het even in de zaak, voor je hem opblaast ![]() ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Zo, ik ben slecht in natuurkunde ![]() ac-dc stabalizer power: 18w Output gaat tot 12 volt Current: 1000mA(12VA)max Maar dat is blijkbaar niet goed? lol Ik ga wel even met die info van jou shoppen. Dank!! ![]() ![]() |
|
quote:Ben er ook niet zo'n held in, liet me dit ook maar vertellen door mn gitaartech ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 09-03-2006 19:53] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Het kan zijn dat je de polariteit gewoon moet omdraaien hoor. Ik weet dat Line6 dat in ieder geval doet bij hun kleine pedalen, zodat je een Line6 adapter zou moeten kopen. Als je een beetje handig bent doe je gewoon de koppeling ervan en verwissel je de twee draadjes. Nuja, als het dat is hé. ![]() |
|
ik kan de polariteit van de adapter omdraaien, maar als ik dat doe, start hij helemaal niet op. ![]() |
|
't is een ac/dc ( ![]() je moet een ac/ac hebben. (maakt polariteit ook niet uit). ![]() |
|
quote:Dat zei ik.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
ff op die van mij gekeken (model mka-091200GS van de pod 2) en die levert max 1200mA.. dus die universele zal net te weinig zijn ben ik bang ![]() |
|
quote:ik wilde ff toelichten dat het er om gaat dat de uitgansstroom wisselstroom (AC) moet zijn en dat het niet alleen in de ampere's zit. Dat polariteitgedoe van Pieter en Bintmeister (wat alleen voor gelijkstroom cq DC geldt) getuigde van onduidelijkheid dacht ik ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-03-2006 11:58] ![]() |
|
quote:Was ook niet echt serieus.. ![]() ![]() Anyway, had exact hetzelfde probleem als Bintmeister. Met zo'n adapter was het meteen opgelost idd. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
haha ok ![]() ![]() ![]() |
|
goud en dank voor den info! maar ik kreeg gister een mailtje dat m;n adapter waarschijnlijk toch gevonden is! whoohoo. Maar misschien toch wel raadzaam om een back-up adapter te kopen, ik ken mezelf ![]() ![]() |
|
hihi ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
omfg. Ben nu bezig met Andy Timmons' "Carpe Diem", toffe melodielijnen en interessant om de speelwijze van meneer Timmons wat meer te bekijken. mp3: http://www.andytimmons.com/mp3/Carpe.mp3 tab (die verre van correct is imo...): http://www.mysongbook.com/tab-tab_download-id_tablature=20835.htm [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 20-03-2006 19:24] ![]() |
|
quote: Woehahahahahahaha!!!!!!! Voor sommige gitaristen is hun instrument toch al een fallussymbool, maar dit slaat alles! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Spam! > http://www.tonefactory.nl/shop/index.php?cPath=146_68_69 setjes Dean Markley voor 4,50!!! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-03-2006 10:32] ![]() |
|
de d'addarios's ook lekker ![]() signature ![]() |
|
Yep, 3x buizen besteld via zn site. Ook bij em langsgeweest. Iig snelle levering, goeie service, coole gast (1x kwam ie zelfs de buizen langsbrengen omdat ie toch in de buurt was ![]() ![]() ![]() |
|
Kun je bij hem ook zaken bestellen die niet op z'mn site staan? Gebruik zelf 7 snarige setjes GHS Boomers van 0.10 tot 0.60. Heb ik binnenkort weer een doosje van nodig But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Joa ik denk haast wel dat ie dat kan bestellen dan. Moet je'm ff mailen. quote: Die d'Addario's zijn trouwens bij feedback cheaper : http://feedback.nl/?id=26&a=14 En nu zelfs in de aanbieding ![]() Die Dean Markleys op tonefactory zijn wel erg relaxt geprijsd. Ik gebruikte ze eerder altijd ook maar betaalde toen 9eur per setje ofzo. ![]() |
|
Godver de godver.. ik ben weer eens heel mijn pink aan het verlammen op een of ander stukje uit trollhammaren van Finntroll:
Bij de 2e helft zijn die 10'en echt funest voor mijn pink.. moet dan heel erg hard drukken om de tonen te laten klinken. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |