![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Argh! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-05-2006 1:31] ![]() |
|
suuuperfijn fendergeluidje ![]() en wat spelen die gast...iemand enig idee wat voor gitaar t is? ik kan 't er net niet uit opmaken ![]() signature ![]() |
|
mijn nieuwste aanwinst, speelt als een tiet en klinkt super ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
quote: volgens mij niet, ik kon 't logo een klein beetje zien..t begint wel met een F, maar ik kan er geen fender van maken ![]() signature ![]() |
|
quote: Fernandez, Fibanez, Fibson, Fusic Man, FC rich etc hahahah ![]() Ik ben er geen fan van iig!! ![]() |
|
quote:Je vergeet fjackson ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
yes, ik kan geloof ik "Al die willen te kaap'ren varen" spelen ![]() ![]() |
|
quote: Of FoEl.... ![]() ![]() |
|
Theo ![]() Is het een Amerikaan? Ik heb zelf een Mexicaan. Ik vind het echt geniale gitaren. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
amerikaan, david gilmour emg setje d'r in ![]() signature ![]() |
|
nice!! ![]() |
|
quote: Auw, ![]() Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
ff een oefeningke tussendoor ![]() |----------------------------1--------------| |----------------------1---2----------------| |----------------1---2---3------------------| |----------1---2---3------------------------| |----1---2---3------------------------------| |1-2---3------------------------------------| ![]() |
|
quote: Stuur mij eens een .l6t van zo'n sound dan als je wil voor mijn pod xt ![]() make yourself all honey... and the flies will devour you ![]() |
|
quote: cool, behoud je het fendergeluid er wel mee? [Dit bericht is gewijzigd door theo! op 29-05-2006 11:25] signature ![]() |
|
quote: Zeker weten, ik heb hem overigens alleen in brugpositie. Dat komt voornamelijk, omdat het halselement al geniaal klinkt. Dat element gebruik ik 80% van de tijd. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
hehe ja, ben er ook behoorlijk verslaafd aan ![]() signature ![]() |
|
quote: Op mijn oude Ibanez gebruikte ik altijd het brugelement, maar bij een Fender klinkt het allemaal heel anders. Ik moest trouwens wel wennen aan de strat. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
ik heb heel mijn carriere al op een strat gespeeld, later is er nog een ibanez bij gekomen. voor het zwaardere werk en de floyd trucjes is dat wel een vette gitaar, maar karakter zit er niet echt in..daar grijp ik de (nieuwe) fender voor ![]() signature ![]() |
|
quote: psies!! ![]() ![]() |
|
Ik heb mijn zooi na een maand of 3 weer eens aangesloten. Ouwehoer, dat moest lang voorgloeien zeg hehe. ![]() |
|
quote:en kon je het nog? ![]() |
|
Jawel, want ik piel wel vaker wireless zeg maar ![]() ![]() |
|
quote: Was lachuh met John btw, toffe gast!! Met zn triaxis hehe ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |