![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Okay, dan berg ik de staalborstel maar weer op. ![]() |
|
GHS Fastfret ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() ![]() man die vreetn de hele hals dr af ofnie.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-01-2006 14:53] ![]() |
|
Ah kijk, dat heb ik hier dus ook staan. Dit kan je dus (ook) gebruiken voor het hout, dus wanneer je geen snaren op je gitaar zitten? ![]() |
|
quote: Geoefende gitaarbeklimmers ![]() ![]() |
|
quote: oe da's wel een goeie idd. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
thanks ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
[quote]Op 19 januari 2006 15:04 schreef FRNK het volgende: Yep doe ik altijd wel. Daarna ff goed met een doekje dr overheen om dat smeer bij de frets weg te halen. Je kunt ook gewone bijenwas gebruiken trouwens, dat doet Marcel bv nu en dat tipte Huub, de gitaarbouwer. fretboard oil...een fles van 250cc doe je 20 jaar mee. voelt er ruikt de eerste week alsof er een liter machine-olie over je hals is gegoten ![]() ![]() |
|
Ok, zal ik ook eens naar kijken ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
He godver... ik dacht toch echt dat als je aan de fijnstemmers van je floyd rose zat dat dan de brug niet verplaatst wordt en je andere snaren dus niet in stemming veranderen.. maar dit blijkt dus wel zo te zijn? ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Wel logisch toch ![]() ![]() |
|
quote: Nu ik erover nadenk wel uiteraard, want als de stemming van de snaar veranderd veranderd ook de spanning en dus ook de spanning op de veren en verplaatst de brug zich en de spanning over de andere staren waardoor die weer anders gestemd staan... maar irritant is het wel! ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Oooh wat een schatjes! Wist niet dat jij ze ook had! *mist zn eigen fretjes ![]() ![]() |
|
Rare gitaren?? ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Kep d'r 3 inmiddels supercoole beesten idd. wel klote ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: 3 al! Gaaf zeg! Allemaal wildkleur? En ik moest ze weg doen ... kon er qua tijd en financien niet meer voor zorgen. Tom (v/d Storm) heeft ze opgevangen (had er zelf ook al 2). Dus nu zijn ze met zn viertjes. Wel fijn dat je weet dat ze goed terecht zijn gekomen! ![]() |
|
quote: Jammer idd. allemaal wildkleur ja. ![]() |
|
Ik wil gaan kijken voor semi-akoestische gitaren. Nu begrijp ik dat Ovation en Takamine zo'n beetje de gerenomeerde merken zijn op dit gebied, maar de gitaren die zij maken passen niet echt in mijn budget. Ik wil ongeveer 300 pleuro uitgeven, heeft iemand tips? ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Mijn schatjes ![]() ![]() |
|
@Aeon -> mooie gitaren ![]() ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |