![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dacht je van een ENGL 530 voortrap? Of een Marshall JMP1? Beiden voor rond de 350-400 euro 2e hands te vinden. ![]() |
|
Mijn gitaar was 200 pleuri goed genoeg ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
en je speelt op ? merk/model? But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote:Goedkope Ibanez rgx geloof ik ![]() Edit ![]() [Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 24-05-2006 12:28] Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote:Een echte voorversterker klinkt wel beter hoor. Organischer. Bij een POD blijf je horen dat het een POD is zeg maar, zo'n digitaal randje. En minder dynamisch etc. Op zich wel vet geluid, en veelzijdig ding, maar JMP1 of idd Engl530 wat Snaack zegt echt stukken vetter hoor. Vooral als je het harder zet en live gebruikt is zo'n POD imo niet echt je van het. Gaaf @ mesa 50/50! Krijg je geen spijt van :D. Kzou als ik jou was es langs een goede muziekzaak gaan en wat preamps naast mekaar testen. ![]() |
|
quote:Even een open deur enzo ![]() ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Als je een POD goed gaat tweaken dan krijg je er wel een heel goede sound uit hoor. Dat is gewoon een feit. Het vraagt wel veel meer zoekwerk om je sound te vinden, maar eens je die hebt ... Zeker bij hi-gain sounds staat die goed zijn mannetje. Ik durf wedden dat 95% van een publiek nooit het verschil zal merken. ![]() |
|
quote: 1150 geloof ik met tas.. met koffer 1300 ofzo. Maareh, Marcel verklaarde me praktisch voor gek toen ik zei dat ik zat te twijfelen tussen een schecter en de bo-el. Hij heeft beide gitaren in de winkel waarin hij werkt in limburg langs elkaar staan. World of music heette die winkel geloof ik, maar weet ik niet zeker. In ieder geval was ik verkocht toen ik de bo-el hoorde en vooral ook voelde! Nu dus nog leren afstellen ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
nieuwe gitaar erbij ![]() ![]() het is niet een platte, dunne ibanez zoals bijvoorbeeld de rg maar meer het gibson les paul idee. Lekkere gitaar voor de afwisseling ![]() ![]() |
|
quote: James Murphy speelt veel op dat soort modellen!! ![]() ![]() |
|
quote: Das de SZ520QM laat ik die nou ook hebben 8) Prima gitaar, niet voor metal, maar de stock pickups klinken heerlijk voor rock en pop. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Pziez, ik heb wat patches van de gitarist van Exivious gehad voor mijn VG88, hij is daar érg goed in, ik ben daar érg slecht in, en die klinken echt fantastisch. En als ik bijv. Meshuggah live hoor (over PODs dan) vind ik t fantastisch klinken. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ziet er zeker wel goed uit! wat is die inlay nou precies? ![]() |
|
Soort van tribal achtig ding. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Toch veel verschillende meningen merk ik. Ik had hiero gevraagd of een podxtpro iets voor mij zou zijn. (muziek in de trend van Exodus, slayer etc.) Ik heb als poweramp een mesa 50/50. Wat denk jij fusion? ![]() |
|
Tsja, jij hebt je eigen mening ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
ik heb nu een flextone III van line6, doet het ook vrij aardig voor een flinke trash sound. Je kan de meest zieke mensels maken. Mijn persoonlijke favoriet is een xtc bomber pre-amp met een recto triple als eindtrap..ghehe Er zitten hier niet echt veel goede muziekzaken. Eindhoven heeft alleen de feedback en daar hebben ze echt helemaal niks. ![]() |
|
Xou toch even n keer meeliften naar een stad waar ze wel die mogelijkheden hebben, of met de trein etc. Of je kunt wat meer op internet onderzoek doen. Of je nou een POD of een JMP1 gaat kopen, je gaat t toch wel mooi vinden klinken over je poweramp ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: ik speel er af en toe ook metal op zoals dingen van het duitse fear my thoughts, at the gates etc. en dat is er nog prima op te doen ![]() |
|
quote: Ibanez Jem met DiMarzio Evolutions Charvel M6 met DiMarzio ToneZone ![]() ![]() |
|
quote:Mee eens. Het is vooral een kwestie van goed je oren gebruiken en weten welke eq settings je moet gebruiken om het basisgeluid beter te maken. Heb altijd met een 19 inch rack (losse pre en power-amps, effectmodule) gewerkt, maar ben de laatste paar jaar op zn minst zo'n voorstander van de POD's geworden. Geen hond die het verschil hoort. Als je maar weet hoe je het (soms in combinatie met andere spullen) moet gebruiken. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote:Smaken verschillen ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Ah, dat zit wel snor dus ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Mijn huidige opties: -ENGL 530 -Pod xt Pro -ADA MT1 eindtrap: mesa 50/50 muziekgenre: exodus, slayer, pantera, sepultura ik wil een volle dikke sound die toch strak en recht klinkt. welke is het beste? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |