![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die paarse 7 snaar ziet er tegeeeekkk uit. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Vette gitaar ja ![]() |
|
Wat moet je nou met 7 snaren? ![]() ![]() |
|
Ik wil de toets van mijn gitaar eens grondig schoonmaken. Dit betekent dat ik alle snaren van mijn gitaar ga afhalen. Betekent dit dat ik na afloop, wanneer ik een nieuw setje etc. op de gitaar gezet heb, de gitaar opnieuw af moet stellen en intoneren? Daarnaast zoek ik nog wat tips met betrekking tot schoonmaken van de toets (de handcheese is beyond FastFret ![]() ![]() |
|
quote: Neuh, mits zelfde soort snaren. Anders merk je het wel hehe. Bij mij nooit nodig iig. quote:Harder poetsen, lui varken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-09-2006 12:04] ![]() |
|
Bijenwas is idd erg fij spulletje daarvoor. Ik gebruik de bijenwas ook om de body in de was te zetten. ![]() |
|
waar scoor je dat? ![]() |
|
quote: LOL, Of wat moet je nou met 6 snaren op een 7 snarige gitaar? ![]() ![]() |
|
Sinds ik op 6 snaren speel, ben ik een stuk minder incompetent dan op 7 snaren. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Ik speel de laatste 3 weken voornamelijk 5-snarig. Nog leuker hehe ![]() |
|
quote: Ik dacht al wat klinken die mp3kes van Frnkie toch raar!! ![]() ![]() ![]() |
|
haha geen geluid? ![]() Maar o ja, kzou je nog nieuwe mp3 laten horen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gaat BoEl nog geen bassen maken? ![]() |
|
Nope, Huub gaat geen bassen maken, bas gitaren is namelijk een hele andere werkwijze dan gitaren, en dat laat ie liever over aan mensen die daar al jaren onderzoek naar gedaan hebben (net zoals Huub dat gedaan heeft naar gitaren). Bo-Els heerschen gewoon ! ![]() ![]() |
|
Tja, ik moet zeggen dat ze er ook steeds beter uit beginnen te zien.. en ze liggen erg lekker in de hand.. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Hoe witte gij da? ![]() ![]() |
|
quote: LOL, dat heb ik op die Conklin ja ![]() ![]() |
|
Ik zoek naar een nieuwe gitaar , want ik heb nu een B.C Rich Warlock Bronze Series, maar ik zoek een ietwat warmer geluid. Wat kunnen jullie mij aanraden? Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
LTD, Epiphone, en EMG 81 of 85 elementen edit: En Bo-El. Die nieuwe kleuren, damn!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 06-09-2006 20:47] ![]() |
|
quote: Gebruikt Immortal niet toevallig Epiphone, naar zo'n geluid ben ik namelijk opzoek. Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Dat zou ik niet weten, volgens mij gebruikte die gozer Jackson gitaren, maar kijk eens naar welke versterker ze gebruiken, dat wil nog wel eens heeeel veel schelen met je geluid ![]() |
|
quote: Ik was even aan het zoeken en het is inderdaad Jackson ja de versterker zoeken word toch wat ingewikkelder vrees ik. Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Mwoah, zo moielijk zal dat niet zijn toch? De meest gebruikte metal versterkes zijn volgens mij toch van Peavey, Marshall, Engl, MesaBoogie, iets met buizen doet het altijd goed ![]() |
|
quote: Zit Ik hier met mijn Fender versterker Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |