![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: olllllrightty!! ik dus wel degelijk de metalpack wel nodig heb ik in de gaten! ![]() ga zo de presets ook even checken.. thanks all! ![]() gister avond even een uurtje wezen kloten zonder jullie aanwijzingen nog (I.net lag er sowiso even af.. kon ze niet zien ![]() Maar ik moet zeggen dat ik sowiso de cleans al erg fijn vind in met de xt http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=678C4C3518ED7A4A ongemixt klinkt het al best redelijk ![]() Even als mijn gitaarspeel skills hehehehehe... [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 24-08-2006 16:37] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ik heb een Mesa 50/50, Is het erg om deze poweramp lang op standby te hebben staan? Greetz Mark ![]() |
|
Voor zo'n prijs zou het toch bijna moeten kunnen ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Pff, ik kom er niet uit, hulp gezocht... Ik heb tijdens de repetitie vaak last van feedback wanneer ik afdemp. dan krijg je er zo'n irri piep achteraan. Ik heb het geprobeerd te verhelpen met de noisegate, maar geen succes. Ik speel op een Line-6 podxtpro, uitversterkt met een mesa50/50. Gitaar is een Ibanez met diMarzio's. Ik heb de output naar de mesa altijd zo vol mogelijk staan, voor het beste resultaat qua geluid. Wanneer ik het volume de helft van het vermogen van de pod instel en dan de mesa harder is de feedback een stuk minder, maar is het geluid ruk. Iemand oplossingen??? (alvast bedankt!) ![]() |
|
quote: De gain al wat omlaag proberen te draaien? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
je elementen wat lager zetten, zodat ze niet zo dicht bij de snaren zitten. [Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 27-08-2006 18:07] ![]() |
|
==> ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Op de podXT zit ook wel een goeie noisegate.. daar zou het niet aan moeten liggen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Niet direct een idee waar het aan ligt, maar ik heb het volume van de pre-amp (marshall jmp1) op 3 kwart staan en heb weinig gain in de presets. De boogie (ik heb dezelfde als jij) zet ik op de helft open. Maar ertussen zit nog een G-Major en het ingang en uitgang volume daarvan heb ik zo bijgedraait dat ik de boogie flink open kan draaien (uitgangvolume) - (ballen in je sound), maar dat de pre-amp ook niet te hard binnenkomt (ingangvolume). Waarschijnlijk kun je hier helemaal niks mee, maar dan weet je dat hehe ![]() |
|
Ik het het element wat naar beneden gedraait, schilt enorm! Ook heb ik de noisegate wat dichter gezet, is nu gelijk wat strakker. Thanks voor de replies! Ik laat het geluid van de pod express zo hard binnekomen in de mesa om juist zoveel mogelijk het geluid van de mesa te benutten. Tenminste ik heb altijd aangenomen dat dit op deze manier klopt of is het dan toch zo dat je het beter gelijker kan verdelen?? Hmmz... ![]() ![]() |
|
quote: Als je de boogie wilt laten ronken, moeten die buizen flink werken. Ofwel: flink op de zak trappen en open draaien die handel! ![]() |
|
quote: Oke dan! Ik heb ze nu standaart op 5 staan (half open) ik regel vervolgens het volume dan met de output knop van de pod. ![]() Werkt goed! klinkt ook lekker! (buren zijn niet blij!) ![]() |
|
Ghehe. Ik heb ook een aantal ibanez gitaren gehad en in 2 ervan had ik op de brugpositie zo'n Dimarzio Evolution laten zetten. Ouwehoer, wat hebben die dingen een hoge output zeg! Presets heb ik er wel op aan moeten passen hehe. Nu speel ik het meeste (als ik al speel..) op mijn ESP met actieve EMG's. En dat knalt ook wel moet ik zeggen.. ![]() |
|
quote: Aan de achterkant van de JMP-1 heb je een Master (druk) knopje... Heb jij die op -20 db of op +4 db staan? ![]() |
|
+4 db ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote: Had ie daar nie wa eerder mee kunnen komen? ![]() I love dots!! ![]() ![]() |
|
Ah bah, dots! ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Ieder zn meug heee ![]() |
|
De paarse 7string wordt de mijne ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Komt ie ook in een 6 snarige versie met zwevende brug? *hint* ![]() ![]() |
|
quote:Die zijn dr ook ja : http://www.huubboel.nl/boel/coenen/coenen.htm Staan nog wel meer versies/kleuren. ![]() Marcel : die paarse ziet er super uit idd!! ![]() ![]() |
|
Die paarse 7-string ziet er wel erg, erg heerschend uit.. Wordt het dan toch wel een Bo-El voor mijn volgende gitaar.. ? The plot thickens.. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
YES Een Bo-el 7 snaar zonder TOL inlay, hehehe ![]() ![]() Wordt nu wel erg verleidelijk er 1 aan te schaffen.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |