|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is weer zover. We hebben een nieuwe moderator nodig. Heb je interesse om moderator te worden. Stuur dan een e-mail naar moderators@zwaremetalen.com De nieuwe moderator zal uiteindelijk worden gekozen door de huidige mods. Binnenkort wordt een keuze gemaakt. S.v.p. Dit topic niet misbruiken voor geouwehoer. Alleen als je interesse hebt reageren On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
|
|
LOL Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
PWNED! |
|
Heb wel interesse, maar wil eerst weten aan wat voor eisen een mod moet voldoen. En ook niet onbelangrijk: welke kennis. |
|
Er zijn wat mods minder actief, en Illusione heeft te kennen gegeven dat hij door drukte erg weinig online kan zijn, en heeft daarom zijn functie neergelegd. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jammer |
|
Illusione was wel een goede, ja. Blijven er zo weinig van over in die categorie. |
|
quote: Ik heb wel wat punten, maar heb even wat gevraagd aan de anderen. Kom ik op terug. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Een aantal punten: - Zeer regelmatig aanwezig - Zich willen houden aan het huidige modereer beleid. - Mee willen denken aan verbeteren van het ZM forum. - Kennis van de nederlandse taal. - Op neutrale wijze beslissingen kunnen nemen.... En natuurlijk: - Niet bang zijn voor Jenje. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 29-12-2005 16:08] |
|
Oh ja, dat laatste vooral he |
|
quote: Oeh heb je dat laatste toch erneer gezet? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: lol |
|
Tsk tsk, beetje recalcitrant aan het doen! |
|
quote: zekersssss!! |
|
hehe zometeen mail :D Je moeder. |
|
... ik had het tegen zillah eigenlijk |
|
quote: Graag even serieuzzzzzzze reacties. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: verstuurd Je moeder. |
|
quote:Fire begon |
|
*meld* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben wel een goede kandidaat voor modje Ook al post ik weinig, ik ben vaak genoeg op ZM te vinden. |
|
Ik nomineer Skullfuck signature |
|
quote: Dan nomineer ik Hypnos! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Alleen serieuze reacties graag. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |