|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hah,hah... Maak je maar geen zorgen, hoor. We houden de programmering een beetje algemeen, zodat er voor iedereen wat leuks staat. Bovendien was het wel relaxed zo, want we waren uitverkocht en zo was het toch niet overvol. Iedereen ging gewoon even in de zaal ernaast kijken (lekker poolen of gewoon een hapje eten of ff lekker rustig zitten) en als er een band kwam die ze wouden zien gingen ze kijken. Vet relaxed zo dus! |
|
Klopt. Heb ook niks afgekraakt verder. Vond het super. Oppe... Jeweetwel na. Disko Disko Partizani |
|
quote: Volgende keer maar bij vermelden dat er eten te krijgen is, scheelt minder haasten. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-03-2006 23:09] |
|
quote: Nietus! |
|
Ik vond Gheestenland live best aardig. Ze hadden in iedergeval veel energie in hun optreden! |
|
quote: Ik denk niet dat wij voorruit gegaan zijn, maar dat we in zwolle achteruit zijn gegaan. Een eigen drumstel en een fatsoenlijk monitor geluid scheelt al de helft |
|
idd ja, kut podium geluid is niet fijn om bij te spelen De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Wellicht scheelt het iets, maarre dingen als podium presentatie, zuiverder zingen (zie uitleg in overige topics van betreffende optredens pff) en uitstraling is niet iets wat je met een goed monitor geluid en eigen drumstel kunt veranderen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-03-2006 23:17] |
|
quote: Zuiverder zingen zeker wel Maar ik snap je punt. |
|
quote: Ja weet ik wel.. Maar inderdaad, je snapt vast wel wat ik bedoel. Maar goed, graag of niet hoor.. wil best de boel editten anders.. |
|
quote: Oh zeker wel. Zing maar eens met je oren dicht, naast een bak teringherrie, en houd het dan maar zuiver. Succes Is vergelijkbaar met jezelf on stage niet horen. Wanneer je je keihard moet concentreren op het zuiver zingen/goed spelen, dan schiet de podiumpresentatie er nogal eens bij in. Maakt verder niet uit hoor, maar wilde het toch even verduidelijken Bruce Banner |
|
quote: |
|
quote: Ja dat snap ik wel, maar dat was het niet. Of wil je soms beweren dat de 5 keren die ik heb gezien het ook lag aan het geluid? Wel heeeeel toevallig dan.. Wellicht werken mijn oordoppen wel te goed ofzo dan. En tsja honderden redenen waarom een podium presentatie niet goed kan zijn, terwijl deze grotendeels bepalen hoe een band op het publiek over komt. Ik snap het wel, daar niet van.. maar het is wel iets waar men aan kan werken ook al is het geluid kut. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-03-2006 20:30] |
|
Beetje laat maar wil toch Regeer en Roelf bedanken voor de heerschende avond in Winschoten! Het was donders gezellig en ik vond Elexorien de band van de avond, ik ben overtuigd hoor (Liza)! Ook erg handig zon snackbar ernaast, ideaal. Nooit geweten dat er ook nog pandaberen in Winschoten rondlopen (lekker ding he mayo). Verder vond ik Rendak ook wel gaaf. We hebben ons iig prima vermaakt! Winschoten rules! see you at occultfest! |
|
quote: Zo zouden alle mannen eruit moeten zien! of toch maar niet.. |
|
quote: Ik wil dit niet als een excuus gebruiken ofzo, maar het zaalgeluid en het podiumgeluid zijn 99,999999% van de keren een wereld van verschil. Bruce Banner |
|
quote: Jajajajaja dat weet ik wel. Maar dat bedoelde ik ook niet, toen ik het neerzette niet.. gisteren niet en zelfs vandaag nog niet. Oh en ik weet zeker dat ik het morgen nog steeds niet zo bedoel. |
|
lief Bruce Banner |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina |