IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : 18-03-2006 Boelies Pub Winschoten: Sanguinary, Elexorien, Rendak, Gheestenland, Lahar Vorige pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-03-2006 18:56 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 maart 2006 18:54 schreef Regeer het volgende:
Volgende keer MEER Blackmetal !!!

alleen maar BM

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 20-03-2006 18:56]

Bruce Banner

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 20-03-2006 18:59 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 20 maart 2006 18:55 schreef IJsregen het volgende:
Neeeee.

@ Lain; Haphaphap. Dat was nou net de bedoeling, dat dat er niet stond...

Hah,hah...
Maak je maar geen zorgen, hoor.
We houden de programmering een beetje algemeen, zodat er voor iedereen wat leuks staat.
Bovendien was het wel relaxed zo, want we waren uitverkocht en zo was het toch niet overvol. Iedereen ging gewoon even in de zaal ernaast kijken (lekker poolen of gewoon een hapje eten of ff lekker rustig zitten) en als er een band kwam die ze wouden zien gingen ze kijken.
Vet relaxed zo dus!

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 20-03-2006 19:01 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Klopt. Heb ook niks afgekraakt verder. Vond het super.

Oppe... Jeweetwel na.

Disko Disko Partizani

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-03-2006 23:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2006 18:59 schreef Regeer het volgende:
Iedereen ging gewoon even in de zaal ernaast kijken (lekker poolen of gewoon een hapje eten of ff lekker rustig zitten)

Volgende keer maar bij vermelden dat er eten te krijgen is, scheelt minder haasten.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-03-2006 23:09]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-03-2006 23:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2006 18:37 schreef IJsregen het volgende:
Gheestenland was ruk.

Nietus!

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 20-03-2006 23:42 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik vond Gheestenland live best aardig. Ze hadden in iedergeval veel energie in hun optreden!

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 21-03-2006 19:55 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 19 maart 2006 20:32 schreef MMayo het volgende:

En dan Elexorien (de 5e keer alweer), heeft me deze avond voor het eerst weten te overtuigen. Samenspel ging heel netjes, contact met publiek was er voldoende en men had een overtuigende performance. In het begin kon je Ine (met of zonder streepje?) heel slecht horen, maar dat werd al snel verholpen. Qua band is men heel erg vooruit gegaan sinds de laatste keer in popfront. Men leek meer grip te hebben op de zenuwen, vooral zangers Ine stond stukken zelfverzekerder op het podium dan voorheen. Mooi optreden!

Ik denk niet dat wij voorruit gegaan zijn, maar dat we in zwolle achteruit zijn gegaan.
Een eigen drumstel en een fatsoenlijk monitor geluid scheelt al de helft

grimbert
Hmmmmm booze....
Usericon van grimbert
Posted 21-03-2006 20:58 by grimbert Wijzig reactieProfiel van grimbertQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

idd ja, kut podium geluid is niet fijn om bij te spelen

De heerschappij, dat ben jij!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-03-2006 22:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2006 19:55 schreef blastmaster het volgende:
Ik denk niet dat wij voorruit gegaan zijn, maar dat we in zwolle achteruit zijn gegaan.
Een eigen drumstel en een fatsoenlijk monitor geluid scheelt al de helft

Wellicht scheelt het iets, maarre dingen als podium presentatie, zuiverder zingen (zie uitleg in overige topics van betreffende optredens pff) en uitstraling is niet iets wat je met een goed monitor geluid en eigen drumstel kunt veranderen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-03-2006 23:17]

NightNurse
Usericon van NightNurse
Posted 21-03-2006 23:03 by NightNurse Wijzig reactieProfiel van NightNurseQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2006 22:55 schreef MMayo het volgende:
Wellicht scheelt het iets, maarre dingen als podium presentatie, zuiverder zingen en uitstraling is niet iets wat je met een goed monitor geluid en eigen drumstel kunt veranderen.

Zuiverder zingen zeker wel
Maar ik snap je punt.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-03-2006 23:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2006 23:03 schreef NightNurse het volgende:
Zuiverder zingen zeker wel
Maar ik snap je punt.

Ja weet ik wel..
Maar inderdaad, je snapt vast wel wat ik bedoel. Maar goed, graag of niet hoor.. wil best de boel editten anders..

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-03-2006 23:31 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 21 maart 2006 22:55 schreef MMayo het volgende:
Wellicht scheelt het iets, maarre dingen als podium presentatie, zuiverder zingen (zie uitleg in overige topics van betreffende optredens pff) en uitstraling is niet iets wat je met een goed monitor geluid en eigen drumstel kunt veranderen.

Oh zeker wel. Zing maar eens met je oren dicht, naast een bak teringherrie, en houd het dan maar zuiver. Succes Is vergelijkbaar met jezelf on stage niet horen.

Wanneer je je keihard moet concentreren op het zuiver zingen/goed spelen, dan schiet de podiumpresentatie er nogal eens bij in.

Maakt verder niet uit hoor, maar wilde het toch even verduidelijken

Bruce Banner

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 22-03-2006 15:43 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 21 maart 2006 23:31 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Oh zeker wel. Zing maar eens met je oren dicht, naast een bak teringherrie, en houd het dan maar zuiver. Succes Is vergelijkbaar met jezelf on stage niet horen.

Wanneer je je keihard moet concentreren op het zuiver zingen/goed spelen, dan schiet de podiumpresentatie er nogal eens bij in.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-03-2006 20:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2006 23:31 schreef Lainedil Naleanor het volgende:

Maakt verder niet uit hoor, maar wilde het toch even verduidelijken

Ja dat snap ik wel, maar dat was het niet. Of wil je soms beweren dat de 5 keren die ik heb gezien het ook lag aan het geluid? Wel heeeeel toevallig dan.. Wellicht werken mijn oordoppen wel te goed ofzo dan.

En tsja honderden redenen waarom een podium presentatie niet goed kan zijn, terwijl deze grotendeels bepalen hoe een band op het publiek over komt. Ik snap het wel, daar niet van.. maar het is wel iets waar men aan kan werken ook al is het geluid kut.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-03-2006 20:30]

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 23-03-2006 23:02 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Beetje laat maar wil toch Regeer en Roelf bedanken voor de heerschende avond in Winschoten! Het was donders gezellig en ik vond Elexorien de band van de avond, ik ben overtuigd hoor (Liza)! Ook erg handig zon snackbar ernaast, ideaal. Nooit geweten dat er ook nog pandaberen in Winschoten rondlopen (lekker ding he mayo). Verder vond ik Rendak ook wel gaaf. We hebben ons iig prima vermaakt! Winschoten rules!

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-03-2006 23:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2006 23:02 schreef the witch het volgende:
Nooit geweten dat er ook nog pandaberen in Winschoten rondlopen (lekker ding he mayo).

Zo zouden alle mannen eruit moeten zien!

of toch maar niet..

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-03-2006 23:27 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 23 maart 2006 20:00 schreef MMayo het volgende:
Ja dat snap ik wel, maar dat was het niet. Of wil je soms beweren dat de 5 keren die ik heb gezien het ook lag aan het geluid? Wel heeeeel toevallig dan.. Wellicht werken mijn oordoppen wel te goed ofzo dan.

En tsja honderden redenen waarom een podium presentatie niet goed kan zijn, terwijl deze grotendeels bepalen hoe een band op het publiek over komt. Ik snap het wel, daar niet van.. maar het is wel iets waar men aan kan werken ook al is het geluid kut.

Ik wil dit niet als een excuus gebruiken ofzo, maar het zaalgeluid en het podiumgeluid zijn 99,999999% van de keren een wereld van verschil.

Bruce Banner

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-03-2006 23:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2006 23:27 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Ik wil dit niet als een excuus gebruiken ofzo, maar het zaalgeluid en het podiumgeluid zijn 99,999999% van de keren een wereld van verschil.

Jajajajaja dat weet ik wel.
Maar dat bedoelde ik ook niet, toen ik het neerzette niet.. gisteren niet en zelfs vandaag nog niet. Oh en ik weet zeker dat ik het morgen nog steeds niet zo bedoel.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-03-2006 23:39 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

lief

Bruce Banner

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com